tis wel zijn type zei hij... (alhoewel hij geen type heeft)quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Erik valt op jong dus denk het niet.
Ik zou het niet weten, maar ik weet wel, dat je van alles kunt doen met een komkommerquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:20 schreef Dotteke het volgende:
Wat is er nu weer gebeurd met een komkommer?
Ik denk dat vooral de ouders het in de loods vandaag moeilijk hebben, missen hun kinderen natuurlijk op zo'n dag. Moira vanmorgen ook alquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:28 schreef Flow3r het volgende:
die vuige slet Eunice lag vanochtend nog in JanWillem's armen![]()
[ afbeelding ]
Klepje open en nieuwe batterijen er in?quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar ik weet wel, dat je van alles kunt doen met een komkommer
Uitrusten voor straksquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:00 schreef lojanda het volgende:
Iedereen moe en er liggen een paar in bed en op de bank te hangen.. nou dat wordt een spectaculair oud en nieuw.
voorslapen voor t knallen straks!quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:00 schreef lojanda het volgende:
Iedereen moe en er liggen een paar in bed en op de bank te hangen.. nou dat wordt een spectaculair oud en nieuw.
samequote:Op zaterdag 31 december 2022 17:02 schreef pingu66 het volgende:
Kom ik terug van boodschappen doen is de sfeer compleet ingezakt na dat spanband trekken ongeluk.
en ondertussen vinden ze zelfs Wendy echt heel gemeen... hoe danquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:02 schreef lojanda het volgende:
Kijk en dat is Wendy dan weer.. die gaat met Eric hoefijzer gooien want dat zou om twee uur al zijn maar is nog niet gedaan en dat vindt ze stom voor Eric. Zij houdt echt altijd rekening met anderen, jammer dat ze dat niet met haar doen.
Dat dus..quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en ondertussen vinden ze zelfs Wendy echt heel gemeen... hoe dan
Wendy is gewoon Wendy.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:02 schreef lojanda het volgende:
Kijk en dat is Wendy dan weer.. die gaat met Eric hoefijzer gooien want dat zou om twee uur al zijn maar is nog niet gedaan en dat vindt ze stom voor Eric. Zij houdt echt altijd rekening met anderen, jammer dat ze dat niet met haar doen.
ZOdra de drank op tafel komt zijn ze allemaal wakkerquote:
Ja dat zal bestquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOdra de drank op tafel komt zijn ze allemaal wakker
Hij wil weer de aandacht trekken. Gewoon weer een toneelstukje van hem.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:17 schreef Flow3r het volgende:
Nou gaat ie het afdwingen door zielig alleen te gaan zitten, niet mee willen doen met een spelletje en af en toe een traantje weg te pinken in de hoop dat Marciano over zijn hart strijkt om het goed te maken met mexx
[ afbeelding ]
Moeten appelflappen voorstellen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:23 schreef Dotteke het volgende:
Gaan ze niet warm eten vanavond, kan niet zien wat Erik aan het eten is?
Nee hoor hebben al wel vaker gesprekken gehad.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:27 schreef mootie het volgende:
Bep ineens aanhaken bij Bern? Is dit hun eerste gesprek?
Oeps, hoop dat ze beter smaken dan ze er uitzienquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Moeten appelflappen voorstellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:47 schreef engine het volgende:
Die wordt gek als ze hoort dat Martin die opgevreten heeft
O jee de volgende knal ruzie ik aantochtquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:47 schreef engine het volgende:
Oei Sasha ontdekt dat er 1,5 loempia verdwenen zijn.
En die liegt.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:47 schreef engine het volgende:
Die wordt gek als ze hoort dat Martin die opgevreten heeft
Sasha : "Martin, heb jij die anderhalve loempia gezien of gegeten?"quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:49 schreef ledn81 het volgende:
Jappie is op zoek naar de laatste loempia's
Rupi komt terug naar de tafel en vraagt aan Ima "ze zijn op zoek naar die loempia's, heb jij die gezien?"
Ima :"die had ik op die bord gelegd"
Ima, Rupi en Martin hebben die opgevroten en doen nu of ze van niets weten.
[ afbeelding ]
Die zijn altijd boos, dus dat is geen nieuwsquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:53 schreef engine het volgende:
Sasha: "ik weet wel waar ik heen ga na het weekend"
JW en Wanda zijn ook boos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |