De fanclub heeft goed zijn best gedaanquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:10 schreef MTheBassman het volgende:
christus te paard hoe veel U2 hebben we al gehad vannacht
Daar heb ik op dat moment geen mening over.quote:
Kan t me niet voorstellenquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zijn er mensen die buiten de Top 2000 om vrijwillig naar U2 luisteren?
Een vriendin van mijn moeder volgens mij. Maar zelfs dat weet ik niet zeker.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Slaap ze Hamlapjes! Ik vond het gezellig met je deze top 2000quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik pak Elton nog even mee en ga dan ook een paar uurtjes pitten, morgenochtend vroeg wel wat plaatjes die ik wil horen
Welterusten allen en succes voor de doorhalers!
Mijn moeder kan het, hoe weet ik niet.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je ontkend het nietquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar heb ik op dat moment geen mening over.
don't push Bono over the Edge man, you'll regret it.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:11 schreef Isorden het volgende:
Bono and the Edge walk into a bar...
Barman says: Not U2 again.
Een groot deel daarvan heeft de corona-pandemie niet doorstaan.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sleep well Hamlapquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik pak Elton nog even mee en ga dan ook een paar uurtjes pitten, morgenochtend vroeg wel wat plaatjes die ik wil horen
Welterusten allen en succes voor de doorhalers!
Dat zat toch voorgeprogrammeerd op een Iphone?quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
waarom staan ze nog zo hoog danquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:12 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Een groot deel daarvan heeft de corona-pandemie niet doorstaan.
Live gezien in Hyde Park, dagje met Lucy Rose, Tom Odell en Half Moon Run (quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:11 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nee joh Epke zou altijd The National aanvragen
Dat zou perfect passen bij de smakeloosheid van Apple.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zat toch voorgeprogrammeerd op een Iphone?
quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja, bizarquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het lijkt allemaal op elkaar, dus het antwoord is technisch gezien ja.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:14 schreef Isorden het volgende:
Lijkt het maar zo of lijkt dit ook op New Year's Day?
Dat kleine deel houdt hardnekkig stand.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
waarom staan ze nog zo hoog dan
Het is allemaal U2.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:14 schreef Isorden het volgende:
Lijkt het maar zo of lijkt dit ook op New Year's Day?
Lekker relaxed.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:11 schreef Gretzl het volgende:
[..]
https://streamable.com/kbrkb2
Ja maar welke is dat dan Cee?quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:05 schreef Cee het volgende:
Ik blijf nog op voor mijn stemplaat en dan neem ik wat uurtjes slaap.
Er zijn weinig sportmannen die me uit elkaar mogen trekken maar voor Epke, Kjeld Nuis, Mark Tuitert, Matthijs de Ligt, Mathieu vd Poel maak ik een uitzonderingquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:11 schreef Gretzl het volgende:
[..]
https://streamable.com/kbrkb2
Nee hoor, spiegelbeeld.quote:
Godverdomme!quote:
Noem het er maar weinig, slettebak.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zijn weinig sportmannen die me uit elkaar mogen trekken maar voor Epke, Kjeld Nuis, Mark Tuitert, Matthijs de Ligt, Mathieu vd Poel maak ik een uitzondering
Oprecht goed adviesquote:
Dan graag ook Split Enzquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:15 schreef Felagund het volgende:
Over bananenmuziek gesproken, The Velvet Underground mag er ook wel in.
Heerlijke meelallerquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:17 schreef MTheBassman het volgende:
wat staat deze hoog van ABBA trouwens, vind dit eigenlijk een van hun minste
nou dan heb je die van mij nog niet gezienquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:17 schreef Strani het volgende:
[..]
En zo, lieve dames, ziet een orgasme er uit bij een man.
Die staan er al in?quote:
Ik wilde het niet typen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:17 schreef Strani het volgende:
[..]
En zo, lieve dames, ziet een orgasme er uit bij een man.
Al besproken.quote:
We zitten er klaar voorquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nou dan heb je die van mij nog niet gezien![]()
Ik kan bevestigen dat dat inderdaad klopt en ik vind het eigenlijk ook wel goed zo.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nou dan heb je die van mij nog niet gezien![]()
Goh, BZN, daar noem je nog eens wat. Het is dus toch mogelijk om Volendamse misbaksels te vergeten.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:17 schreef Cee het volgende:
Dit had ook gewoon een van de beste van BZN kunnen zijn.![]()
![]()
Mon Amour is wel lijstwaardigquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goh, BZN, daar noem je nog eens wat. Het is dus toch mogelijk om Volendamse misbaksels te vergeten.
Hoe kan je Yeppa Yeppa en Banjo Man vergeten, cultureel erfgoed.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goh, BZN, daar noem je nog eens wat. Het is dus toch mogelijk om Volendamse misbaksels te vergeten.
Matras*quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:20 schreef Dagoduck het volgende:
En dan kan ik straks gaan slapen op mijn nieuwe terras
Zet het in de fik.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe kan je Yeppa Yeppa en Banjo Man vergeten, cultureel erfgoed.
Die zou je op z'n minst in de lijst verwachten. Waardig is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mon Amour is wel lijstwaardig
Bedankt. Aangepast.quote:
Nieuwe matras en een nieuw terras op dezelfde dag?quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:20 schreef Dagoduck het volgende:
En dan kan ik straks gaan slapen op mijn nieuwe terras
En een nieuw kussen!quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nieuwe matras en een nieuw terras op dezelfde dag?
Beter nummer wel.quote:
We zijn er nog niet.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:21 schreef Evenstar het volgende:
We hadden een paar prachtige uurtjes vandaag, dit is er niet één van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |