Ik kan bevestigen dat dat inderdaad klopt en ik vind het eigenlijk ook wel goed zo.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nou dan heb je die van mij nog niet gezien![]()
Goh, BZN, daar noem je nog eens wat. Het is dus toch mogelijk om Volendamse misbaksels te vergeten.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:17 schreef Cee het volgende:
Dit had ook gewoon een van de beste van BZN kunnen zijn.![]()
![]()
Mon Amour is wel lijstwaardigquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goh, BZN, daar noem je nog eens wat. Het is dus toch mogelijk om Volendamse misbaksels te vergeten.
Hoe kan je Yeppa Yeppa en Banjo Man vergeten, cultureel erfgoed.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goh, BZN, daar noem je nog eens wat. Het is dus toch mogelijk om Volendamse misbaksels te vergeten.
Matras*quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:20 schreef Dagoduck het volgende:
En dan kan ik straks gaan slapen op mijn nieuwe terras
Zet het in de fik.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe kan je Yeppa Yeppa en Banjo Man vergeten, cultureel erfgoed.
Die zou je op z'n minst in de lijst verwachten. Waardig is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mon Amour is wel lijstwaardig
Bedankt. Aangepast.quote:
Nieuwe matras en een nieuw terras op dezelfde dag?quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:20 schreef Dagoduck het volgende:
En dan kan ik straks gaan slapen op mijn nieuwe terras
En een nieuw kussen!quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nieuwe matras en een nieuw terras op dezelfde dag?
Beter nummer wel.quote:
We zijn er nog niet.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:21 schreef Evenstar het volgende:
We hadden een paar prachtige uurtjes vandaag, dit is er niet één van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |