De fanclub heeft goed zijn best gedaanquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:10 schreef MTheBassman het volgende:
christus te paard hoe veel U2 hebben we al gehad vannacht
Daar heb ik op dat moment geen mening over.quote:
Kan t me niet voorstellenquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zijn er mensen die buiten de Top 2000 om vrijwillig naar U2 luisteren?
Een vriendin van mijn moeder volgens mij. Maar zelfs dat weet ik niet zeker.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Slaap ze Hamlapjes! Ik vond het gezellig met je deze top 2000quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik pak Elton nog even mee en ga dan ook een paar uurtjes pitten, morgenochtend vroeg wel wat plaatjes die ik wil horen
Welterusten allen en succes voor de doorhalers!
Mijn moeder kan het, hoe weet ik niet.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je ontkend het nietquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar heb ik op dat moment geen mening over.
don't push Bono over the Edge man, you'll regret it.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:11 schreef Isorden het volgende:
Bono and the Edge walk into a bar...
Barman says: Not U2 again.
Een groot deel daarvan heeft de corona-pandemie niet doorstaan.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sleep well Hamlapquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik pak Elton nog even mee en ga dan ook een paar uurtjes pitten, morgenochtend vroeg wel wat plaatjes die ik wil horen
Welterusten allen en succes voor de doorhalers!
Dat zat toch voorgeprogrammeerd op een Iphone?quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
waarom staan ze nog zo hoog danquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:12 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Een groot deel daarvan heeft de corona-pandemie niet doorstaan.
Live gezien in Hyde Park, dagje met Lucy Rose, Tom Odell en Half Moon Run (quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:11 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nee joh Epke zou altijd The National aanvragen
Dat zou perfect passen bij de smakeloosheid van Apple.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zat toch voorgeprogrammeerd op een Iphone?
quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja, bizarquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het lijkt allemaal op elkaar, dus het antwoord is technisch gezien ja.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:14 schreef Isorden het volgende:
Lijkt het maar zo of lijkt dit ook op New Year's Day?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |