Ik hoor het al, de quiz was RIGGED, jullie hadden gewoon moeten winnenquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was met drie vriendinnen waarvan er eentje niet eens zeker weet wie Radio Ga Ga zingt, die was voor de gezelligheid mee. Er waren veel vragen over en met gitaarbands, we ‘verloren’ van twee groepen mannen die volgens mij dat genre van binnen en buiten kent dus ik ben nog blij dat we het podium hebben gehaald.
Goedgekozen slotnummer welquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:58 schreef MTheBassman het volgende:
Ik weet niet zo goed wanneer ik mn bed induik. Kan het misschien nog wel tot half 2 volhouden en dan luister ik tot My Immortal in bed.
Ik moet mezelf eigenlijk dwingen om tot Landslide op te blijven, dus rond 2:10.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:58 schreef MTheBassman het volgende:
Ik weet niet zo goed wanneer ik mn bed induik. Kan het misschien nog wel tot half 2 volhouden en dan luister ik tot My Immortal in bed.
heb er op gestemd dus vandaarquote:
Slaap ze peaceman!quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:57 schreef peaceman het volgende:
anyway... ik ga afsluiten. welterusten voor straks
Trustequote:Op zaterdag 31 december 2022 00:57 schreef peaceman het volgende:
anyway... ik ga afsluiten. welterusten voor straks
wanneer is dat?quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Na Als ze er niet is komt er een partij narigheid aan, dat wordt mijn bedtijd.
Ik kan me nog steeds herinneren dat ik de clip van My Immortal voor het eerst zag en dacht...quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
heb er op gestemd dus vandaar
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
2:30/40 gok ik. Daarna komt Meau, dat doe ik mezelf niet aan.quote:
Zit hier op de snelweg met een lege tank genotquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:01 schreef MTheBassman het volgende:
225 Oude Maasweg The Amazing Stroopwafelsvergeet ook altijd hoe die gaat.
oh heb die clip nooit eens gezien geloof ik.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:00 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik kan me nog steeds herinneren dat ik de clip van My Immortal voor het eerst zag en dacht...
Hey delen van die clip zijn in Barcelona opgenomen....
Ik ben op dat plein geweest.
Elton en Sjors zijn gegarandeerd oh-ja momentjesquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:01 schreef MTheBassman het volgende:
233 Lightning Crashes Live![]()
![]()
232 I'm Still Standing Elton Johnoh ja'tje
231 The Unforgettable Fire U2
230 Chiquitita ABBA![]()
229 Don't Let The Sun Go Down On… George Michael & Elton John
228 Lay All Your Love On Me ABBA![]()
![]()
![]()
227 One Mary J. Blige & U2
226 Little Lies Fleetwood Mac![]()
225 Oude Maasweg The Amazing Stroopwafelsvergeet ook altijd hoe die gaat.
224 Bloed Zweet En Tranen André Hazes![]()
![]()
![]()
![]()
223 Everybody Hurts R.E.M.![]()
222 Whole Lotta Love Led Zeppelin![]()
221 The Man With The Child In His… Kate Bush
de Meau hype snap ik ook niet echtquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
2:30/40 gok ik. Daarna komt Meau, dat doe ik mezelf niet aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |