ik word voornamelijk moe van alcoholquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Nu krijg jij nog een kater. Over een paar jaar krijgt de kater af en toe jou.
Behalve eeuwige roem een chips & dippakket met (en ik citeer van het briefje dat bij het pakket zit)quote:
Ik keek naar topic #229 post #151.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Net nog niet, bij topic 227. Nu wel weer ja.
Die wacht ik dan ook nog even afquote:
Die met de lichten aan.quote:
Damn ik wil ook prijzennamen bedenkenquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Behalve eeuwige roem een chips & dippakket met (en ik citeer van het briefje dat bij het pakket zit)
#306 Mamma Mia’s
#1184 Don’t go Breaking my heartbreakers
#852 Eye of the tigernootjes
#1613 I’m nacho tough nacho’s
#16 Nacho deep dip purple
In de F1 is dat best watquote:
Eye of the tigernootjes.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Behalve eeuwige roem een chips & dippakket met (en ik citeer van het briefje dat bij het pakket zit)
#306 Mamma Mia’s
#1184 Don’t go Breaking my heartbreakers
#852 Eye of the tigernootjes
#1613 I’m nacho tough nacho’s
#16 Nacho deep dip purple
Ik heb de laatste jaren tot 2x toe de nacht van 30 op 31 december doorgehaald...quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:55 schreef Dagoduck het volgende:
Maar goed, vorig jaar heb ik de hele nacht volgeluld hier dus dat gaat hem niet worden.
Dat zingt ie toch telkens ja.quote:
Hint: It is in the namequote:Op zaterdag 31 december 2022 00:56 schreef Gretzl het volgende:
Wat maakt Beth Hart zo speciaal dat ze zoveel hoger staat in de lijst der lijsten dan de meeste (solo)zangeressen?
Zo sta ik er ook in jaquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik heb de laatste jaren tot 2x toe de nacht van 30 op 31 december doorgehaald...
Dat waren echt KUT laatste dagen van het jaar.....
Maar ik zeg niet dat ik het nu niet nog eens doe....
Sleep wellquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:53 schreef ShinyStar het volgende:
Zo. Ik ga nog even de Top 2000 a Gogo kijken en dan ga ik slapen. Gelukkig nieuwjaar alvast iedereen!
Historische Dagoloog was dat.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:55 schreef Dagoduck het volgende:
Maar goed, vorig jaar heb ik de hele nacht volgeluld hier dus dat gaat hem niet worden.
Ja, maar toen kon ik de stad niet meer in, nu wel, dus ik moet nu nog iets meer energie over hebben.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik heb de laatste jaren tot 2x toe de nacht van 30 op 31 december doorgehaald...
Dat waren echt KUT laatste dagen van het jaar.....
Maar ik zeg niet dat ik het nu niet nog eens doe....
Dit vraag ik me ook af.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:56 schreef Gretzl het volgende:
Wat maakt Beth Hart zo speciaal dat ze zoveel hoger staat in de lijst der lijsten dan de meeste (solo)zangeressen?
IDK, maar die docu's over haar kwamen best wel vaak voorbij of zo.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:56 schreef Gretzl het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |