Op een of andere manier worden mn katers nu minder?quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
tering. Na mijn 24e zijn mn katers al redelijk aan de erge kant geworden.
Nu krijg jij nog een kater. Over een paar jaar krijgt de kater af en toe jou.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
tering. Na mijn 24e zijn mn katers al redelijk aan de erge kant geworden.
Ligt er ook net aan welke nummers wanneer komen. Ik bedoel, draai een SLAAAAYEEER en de postcount vliegt omhoog.quote:
Hierna kregen ze door dat kwijlmuziek hun weg naar roem wasquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:53 schreef Gretzl het volgende:
Een vrij matige Racoon![]()
![]()
![]()
![]()
(maar snap wel dat dit sentiment goed blijft scoren)
niet te snel zeggenquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:53 schreef Isorden het volgende:
[..]
Op een of andere manier worden mn katers nu minder?
ik zei nog zo op PP tegen ze: jullie gaan toch niet love you more spelen?quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:53 schreef TheVulture het volgende:
Hierna is het nooit meer goed gekomen met Racoon/Wasbeer
En jij ook een fijne nacht. Post je volgend jaar weer mee?quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:53 schreef ShinyStar het volgende:
Zo. Ik ga nog even de Top 2000 a Gogo kijken en dan ga ik slapen. Gelukkig nieuwjaar alvast iedereen!
LORD JESUS OUR SAVIORquote:
Zometeen nog ff BEF HARDquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ligt er ook net aan welke nummers wanneer komen. Ik bedoel, draai een SLAAAAYEEER en de postcount vliegt omhoog.
Net nog niet, bij topic 227. Nu wel weer ja.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We lopen 4 minuten voor man, wat lul je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |