Ze heeft een soort polderuitstraling denk ik, en dat vinden Nederlanders leuk. Vergeet niet dat Lucie Silvas hier ook ooit populair was. Of Passenger en Matt Simon....quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:56 schreef Gretzl het volgende:
Wat maakt Beth Hart zo speciaal dat ze zoveel hoger staat in de lijst der lijsten dan de meeste (solo)zangeressen?
Wat een stemquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:56 schreef Gretzl het volgende:
Wat maakt Beth Hart zo speciaal dat ze zoveel hoger staat in de lijst der lijsten dan de meeste (solo)zangeressen?
Vooral omdat ik de hele 31 december heb lopen slapen, tientallen topics gemist enzoquote:
Truste Peacequote:Op zaterdag 31 december 2022 00:57 schreef peaceman het volgende:
anyway... ik ga afsluiten. welterusten voor straks
quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:57 schreef peaceman het volgende:
Truste!quote:
Ik was met drie vriendinnen waarvan er eentje niet eens zeker weet wie Radio Ga Ga zingt, die was voor de gezelligheid mee. Er waren veel vragen over en met gitaarbands, we ‘verloren’ van twee groepen mannen die volgens mij dat genre van binnen en buiten kent dus ik ben nog blij dat we het podium hebben gehaald.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:50 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Niet gewonnen?
Wel mooi resultaat, toch trots!
quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:57 schreef peaceman het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik heb de laatste jaren tot 2x toe de nacht van 30 op 31 december doorgehaald...
Dat waren echt KUT laatste dagen van het jaar.....
Maar ik zeg niet dat ik het nu niet nog eens doe....
Nee bedanktquote:
Sleep well @peacemanquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:57 schreef peaceman het volgende:
Beetje Anouk vibes ookquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit vraag ik me ook af.
Ik weet alleen dat ze een paar jaar geleden in ieder reclameblok de revue passeerde, dat zal hebben geholpen.
trustenquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:57 schreef peaceman het volgende:
Ieder z'n feestje?quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik heb de laatste jaren tot 2x toe de nacht van 30 op 31 december doorgehaald...
Dat waren echt KUT laatste dagen van het jaar.....
Maar ik zeg niet dat ik het nu niet nog eens doe....
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:57 schreef peaceman het volgende:
De gitaarbands waren geen Uriah Heep dusquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was met drie vriendinnen waarvan er eentje niet eens zeker weet wie Radio Ga Ga zingt, die was voor de gezelligheid mee. Er waren veel vragen over en met gitaarbands, we ‘verloren’ van twee groepen mannen die volgens mij dat genre van binnen en buiten kent dus ik ben nog blij dat we het podium hebben gehaald.
Liever de versie met Joe Bonamassa in Amsterdamquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |