quote:Op maandag 2 januari 2023 15:48 schreef FranticDJ het volgende:
helene Fischer - atemlos
o-zone - dragostea din tei
serebro - mama luba
Andrea Bocelli - con te partiro
Jovanotti - l'ombelico del mondo
zucchero - il volo
en natuurlijk op 1:
Benny Lava
quote:Op maandag 2 januari 2023 15:25 schreef FritsFlits het volgende:
Yanni - Never Too Late
Peter Maffey - Du
Sasha Distel - Monsieur Cannibale
Mecano - Hijo de la Luna
Ik ga er van uit dat bij jullie de nummer 1 bovenaan de lijst staat!quote:Op maandag 2 januari 2023 15:07 schreef houdjemond het volgende:
Rammstein- Deutschland
Michael Sardou - Le Lacs du Connemara
Mecano - Hijo de la Luna
Klaar.
Is dat Benny Lava door buffalax?quote:
Ouiquote:Op maandag 2 januari 2023 16:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ga er van uit dat bij jullie de nummer 1 bovenaan de lijst staat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Die mogen zeker.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:51 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh, in mijn volgende top 1000 komt waarschijnlijk Brictom van Eluveitie nog ergens binnen, dat is in het Oud-Gallisch. Als dode talen ook mogen is dat een mooie voor volgend jaar.
Viszlt Nyr was mijn tweede keuze geweest voor Hongaars!quote:Op maandag 2 januari 2023 17:25 schreef Redefine het volgende:
Leuk idee![]()
1. Deutschland - Rammstein (Duits)
2. Zitti E Buoni - Mneskin (Italiaans)
3. Caisser la voix (live) - Patrick Bruel (Frans)
4. Crno i Belo - Kaliopi (Macedonisch)
5. Viszlat Nyar - AWS (Hongaars)
6. Shum - Go_A (Oekrans)
7. Hesar N - Nikaeen (Farsi)
8. Dunyanin Sonuna Dogmusum - manGa (Turks)
9. Kogu tde Jrist - Lenna Kuurmaa (Estisch)
10. Molitva - Marija erifović (Servisch)
Ja vanuit het ESF is het wat makkelijker. Nog los van de nummers zelf ken je daardoor weer wat artiesten die in hun eigen taal zingen.quote:Op maandag 2 januari 2023 17:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Viszlt Nyr was mijn tweede keuze geweest voor Hongaars!
Songfestivalliefhebbers hebben het in dit topic wel makkelijker valt me op
quote:Op maandag 2 januari 2023 16:38 schreef ijs_beer het volgende:
Valt toch vies tegen, een paar Franse en Duitse nummers ken ik nog wel, en nog een enkele Italiaanse. Maar zeker in het Spaans wist ik niks te bedenken wat een stem waard zou zijn.![]()
1. Irama - La genesi del tuo colore (Italiaans)
2. Michel Fugain – Une belle histoire (Frans)
3. Go_A – Shum (Oekraens)
4. Tim Bendzko – Leichtsinn (Duits)
5. Kaliopi – Crno I Belo (Macedonisch)
6. Michel Tel – Ai se eu te pego (Portugees)
7. Sigur Ros – Hoppipollai (IJslands)
8. Pernilla - Nr Jag Blundar (Zweeds)
youtubejesEn dan geen Eisbr in je lijst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Souleyman, yeah!quote:Op maandag 2 januari 2023 14:26 schreef Bosbeetle het volgende:
2. Omar Souleyman - Warni Warni (Arabisch)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |