Je zou nog bijna gaan denken dat Eunice en Bern bewust niks hebben verteld omdat ze hem gewoon graag zagen gaanquote:
Ik heb er zin inquote:Op donderdag 29 december 2022 14:11 schreef Kakadylo het volgende:
Die conference van Esther kan weleens zwaar ongemakkelijk gaan worden en dan heb ik haar nog niet eens zien oefenen
Het is meer een toneelstukje over de loods dan een conferencequote:Op donderdag 29 december 2022 14:11 schreef Kakadylo het volgende:
Die conference van Esther kan weleens zwaar ongemakkelijk gaan worden en dan heb ik haar nog niet eens zien oefenen
Beter zenden ze gewoon integraal Bern in de herhaling uitquote:Op donderdag 29 december 2022 14:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het is meer een toneelstukje over de loods dan een conference
Ze is iig bezig.quote:Op donderdag 29 december 2022 14:21 schreef Seattle het volgende:
Waar zit ik naar te kijken joh?? Ik doe de streams aan en ik zie Esther ontzettend slecht een soort mime-spel spelen. Tenenkrommend![]()
wat precies? was aan het werkquote:Op donderdag 29 december 2022 14:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hoe laat gaat het gebeuren zaterdag?
oudejaarsconference van Estherquote:Op donderdag 29 december 2022 14:30 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
wat precies? was aan het werk
quote:Op donderdag 29 december 2022 14:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
oudejaarsconference van Esther
Babbel is heus niet bang hoor. ( na hun mislukte plan) en gooide ze nou Wendy voor de bus?quote:Op donderdag 29 december 2022 14:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Knabbel en babbel in het ei weer leuteren. Dat ze niet moe van zichzelf en elkaar worden
Werd Wanda maar eens gedaan, misschien knapt ze er van op...quote:Op donderdag 29 december 2022 14:23 schreef Seattle het volgende:
Ze gaat nu Wanda doen. Ben benieuwd
quote:Op donderdag 29 december 2022 14:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Werd Wanda maar eens gedaan, misschien knapt ze er van op...
Tot zover discretie verzekerd bij mevrouw de babbelloog.quote:Op donderdag 29 december 2022 14:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kenzy slaapt buiten elke avond met een ander zegt Babbel, dat heeft ze haar verteld en Babbel, ze is verslaafd aan liefde, verteld dit door aan GJ
Ja triest toch, je zal haar maar wat in vertrouwen verteld hebbenquote:Op donderdag 29 december 2022 14:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Tot zover discretie verzekerd bij mevrouw de babbelloog.
Bij Zoë heeft het wel haar open geofendquote:Op donderdag 29 december 2022 15:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe nu liegen, hebben ze jou niets verteld op de kamer op wie ze zouden stemmen. Zoe: Nee ik heb me daar van gedistantieerd
Die zijn verliefd en zoenen er wat af en wat verliefde mensen verder samen doenquote:Op donderdag 29 december 2022 15:09 schreef Clasientje het volgende:
Hebben Rupert en Imadiddin eigenlijk wat samen?
Ik had een tijdje niet gegeken vandaar de vraag bedankt van je antwoord🙂quote:Op donderdag 29 december 2022 15:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die zijn verliefd en zoenen er wat af en wat verliefde mensen verder samen doen
Babet en Wen mogen wel blijven.. GJ vind ik maar een rare snuiter voegt ook weinig toequote:Op donderdag 29 december 2022 15:07 schreef Flow3r het volgende:
Nja, Team Babet, Wendy, GJ hier![]()
Als die 3 weg zijn wat hebben we dan over![]()
Saaie meuk
Babet is bij mij compleet door de mand gevallen en Wendy vind ik er niet leuker op worden nu ze teveel met GJ en Babbel optrektquote:Op donderdag 29 december 2022 15:17 schreef Loveable het volgende:
[..]
Babet en Wen mogen wel blijven.. GJ vind ik maar een rare snuiter voegt ook weinig toe
In ieder geval geen homohaters meer.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:07 schreef Flow3r het volgende:
Saaie meuk
Dus dan moet GJ of Babet wegquote:Op donderdag 29 december 2022 15:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Babet is bij mij compleet door de mand gevallen en Wendy vind ik er niet leuker op worden nu ze teveel met GJ en Babbel optrekt
Al een week of 2 zoquote:Op donderdag 29 december 2022 15:23 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Wat zijn GJ en Babs in een keer veel op stream
Ah dat kan ook.. Erger mij ook niet groen en geel aan bepaalde bewoners gelukkigquote:
Maar dat is toevallig echt waar, ze kreeg " error" en wist toen niet meer wat al die tekensvan GJ betekende en heeft toen op mora gestemdquote:Op donderdag 29 december 2022 15:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe slijmen bij Ruppie nu, ik heb echt niet op jou gestemd
hehe.. dit zag niemand aankomenquote:Op donderdag 29 december 2022 15:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar dat is toevallig echt waar, ze kreeg " error" en wist toen niet meer wat al die tekensvan GJ betekende en heeft toen op mora gestemd
Dan graag een 24 uurs opdracht, dit saaie gedoe in de loods is echt vreselijkquote:Op donderdag 29 december 2022 15:46 schreef freaky40 het volgende:
Misschien nog een late donderdagmiddag opdracht. Is wel vaker geweest, met die boksbal machine b.v.
Tis een onozel kind. Wel grappig,iedereen die op Rupert heeft gestemd zeggen hem dat het niet waar is of zegevieren hem ik heb juist op.jpu gestemd zodat je de proef kunt winnenquote:Op donderdag 29 december 2022 15:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
hehe.. dit zag niemand aankomen
De enige die dit saaie gedoe zo lang vol.kunnen houden zijn Erik en GJ omdat hun leven thuis niet anders isquote:Op donderdag 29 december 2022 15:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan graag een 24 uurs opdracht, dit saaie gedoe in de loods is echt vreselijk
quote:
Nog erger, er is er 1 weggelopen en 1 weggestemd , de kans dat er de komende 2 weken nog iets leuks gebeurd is nulquote:
Nou gezellig danquote:Op donderdag 29 december 2022 16:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog erger, er is er 1 weggelopen en 1 weggestemd , de kans dat er de komende 2 weken nog iets leuks gebeurd is nul
* Drink O Polyquote:Op donderdag 29 december 2022 16:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En ze maken er nog een spel bij, Monopoly![]()
Wat zou jij doen daar?quote:Op donderdag 29 december 2022 16:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En ze maken er nog een spel bij, Monopoly![]()
Niets, vakantie vieren, wat de rest ook aan het doen is. Ze krijgen er ook nog voor betaald ook nog.quote:
Zo spraakmakend zijn deze drie nu ook niet hoor ,die voegen weinig toequote:Op donderdag 29 december 2022 15:07 schreef Flow3r het volgende:
Saaie meuk
Voor de korte periode wat ik het nu volg, kan ik het daar alleen maar mee eens zijn.quote:Op donderdag 29 december 2022 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo spraakmakend zijn deze drie nu ook niet hoor ,die voegen weinig toe
Constant over Jeff en Kimquote:Op donderdag 29 december 2022 16:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Het lult maar en het lult maar..
Firma fluister en roddelquote:Op donderdag 29 december 2022 16:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Het lult maar en het lult maar..
KimD die zich tot in het diepst van haar ziel laat beledigen en vervolgens weer bij Jeff in bed kruipt zekerquote:
Goede observatie... heeft Babbel nog niet gemaakt vandaag.quote:Op donderdag 29 december 2022 16:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD die zich tot in het diepste van haar ziel laat beledigen en vervolgens weer bij Jeff in bed kruipt zeker
Dat ze niet met elkaar pratenquote:Op donderdag 29 december 2022 16:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD die zich tot in het diepst van haar ziel laat beledigen en vervolgens weer bij Jeff in bed kruipt zeker
Maar ze zeggen ook dat Rupie en Ima nooit met elkaar praten en dat ze nooit samen lachen. We zien het meestal niet, maar volgens mij kletsen die heel wat af onder de dekens.quote:Op donderdag 29 december 2022 16:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat ze niet met elkaar praten
Heeft Kim d zelf gezegd
(2 maanden geleden, dat vergeet GJ even er bij te zeggen )
We zien ze vaak knuffelen en kussen en inderdaad samen slapen.quote:Op donderdag 29 december 2022 16:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar ze zeggen ook dat Rupie en Ima nooit met elkaar praten en dat ze nooit samen lachen. We zien het meestal niet, maar volgens mij kletsen die heel wat af onder de dekens.
Ima kan zich iets minder goed uitdrukken in het nederlands, dus hij wordt door veel mensen daar als dom gezien .. is ie niet....quote:Op donderdag 29 december 2022 16:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
We zien ze vaak knuffelen en kussen en inderdaad samen slapen.
Hij is totaal niet dom inderdaad!quote:Op donderdag 29 december 2022 16:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ima kan zich iets minder goed uitdrukken in het nederlands, dus hij wordt door veel mensen daar als dom gezien .. is ie niet....
Lijkt elke dag erger te wordenquote:Op donderdag 29 december 2022 16:58 schreef Seattle het volgende:
[..]
Hij is totaal niet dom inderdaad!
En ik vind Rupie en Ima heel lief samen.
Pffff mevrouw Zuurtje en meneer Pruimpje
Maar op wie zou ze zich dan moeten richten? Er blijven er zo weinig over waar ze gezellig mee kan doen.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:00 schreef Deisyy het volgende:
Wendy moet zich inderdaad op anderen richten, zich een losmaken van Babette, die sleurt haar mee de negativiteit in.
Zoe laat zich hier toch niet voor gebruikenquote:Op donderdag 29 december 2022 17:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Rupie : Als je iets weet.... ?
Zoe : Dan hoor je het.
Rupie : Wel doen he.
Zoe moet haar kamer afluisteren zei Rupert vlak hiervoor.
Ik denk het niet .. maar met Zoe weet je het nooit zeker.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoe laat zich hier toch niet voor gebruiken
Nou ja, K3 moet haar niet, dus dan maar de oudjes, maar met Babette en GJ ziet het er ook niet goed voor haar uit.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar op wie zou ze zich dan moeten richten? Er blijven er zo weinig over waar ze gezellig mee kan doen.
Babette heb ik ervaren als een negatieve vrouw. Lullen over een ander en niet recht in het gezicht. Zijn er natuurlijk meer van, maar dat is wat mij opviel aan deze dame.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:00 schreef Deisyy het volgende:
Wendy moet zich inderdaad op anderen richten, zich een losmaken van Babette, die sleurt haar mee de negativiteit in.
Ik denk niet dat Zoe zo dom is, maar het kan dat ik haar te hoog inschatquote:Op donderdag 29 december 2022 17:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk het niet .. maar met Zoe weet je het nooit zeker.
Bij Babette en GJ moet ze vandaan inderdaad.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja, K3 moet haar niet, dus dan maar de oudjes, maar met Babette en GJ ziet het er ook niet goed voor haar uit.
En sinds ze dit samen met GJ doet is het nog erger geworden.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Babette heb ik ervaren als een negatieve vrouw. Lullen over een ander en niet recht in het gezicht. Zijn er natuurlijk meer van, maar dat is wat mij opviel aan deze dame.
Dat is inderdaad niet echt sfeerverhogendquote:Op donderdag 29 december 2022 17:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Bij Babette en GJ moet ze vandaan inderdaad.
maar de oudjes dan? pfff, je zult maar opgescheept worden met Esther en JW....daar word je toch ook depressief van?
Ik volg het sinds een paar dagen iets intensiever, maar een paar personen springen er voor mij uit, die ik niet zou vertrouwen. Babette, Gert-Jan en Marciano. Ik kan het helemaal mis hebben, maar dat is mij opgevallen. Jullie volgen het al wat langer, dus misschien een andere kijk.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En sinds ze dit samen met GJ doet is het nog erger geworden.
Ik denk dat de oudjes nog het meest te vertrouwen zijn, dus Esther, JW, Janet, maar de rest voor geen meter, en dan één nog minder dan de ander en dat is niet zo gek natuurlijk, want het gaat om aardig wat centen.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik volg het sinds een paar dagen iets intensiever, maar een paar personen springen er voor mij uit, die ik niet zou vertrouwen. Babette, Gert-Jan en Marciano. Ik kan het helemaal mis hebben, maar dat is mij opgevallen. Jullie volgen het al wat langer, dus misschien een andere kijk.
Dat klopt idd en daar doen mensen alles voor. Die Martin is een gluiperd, maar die zorgt volgens mij nog wel voor een beetje tv.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat de oudjes nog het meest te vertrouwen zijn, dus Esther, JW, Janet, maar de rest voor geen meter, en dan één nog minder dan de ander en dat is niet zo gek natuurlijk, want het gaat om aardig wat centen.
Tja het is nu te laat, wellicht Mexx,Martinquote:Op donderdag 29 december 2022 17:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar op wie zou ze zich dan moeten richten? Er blijven er zo weinig over waar ze gezellig mee kan doen.
vind ik absoluut niet bij elkaar passen, Mexx en Martin en dan Wendy.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:18 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Tja het is nu te laat, wellicht Mexx,Martin
Martin wint sowieso de award voor het meest in de camera, eng menneke met die spastische bewegingen die hij maakt als hij wat uit probeert te leggen.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat klopt idd en daar doen mensen alles voor. Die Martin is een gluiperd, maar die zorgt volgens mij nog wel voor een beetje tv.
Wat is 'de FEBO'?quote:Op donderdag 29 december 2022 16:56 schreef greysbones het volgende:
De FEBO draait het ook maar weg
Zo negatief
Dan zou ik als eenling verder gaanquote:Op donderdag 29 december 2022 17:18 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Tja het is nu te laat, wellicht Mexx,Martin
Okay. Tja ik volg het nog te kort om een oordeel daar over te hebben, maar mijn eerste indruk was het.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Martin wint sowieso de award voor het meest in de camera, eng menneke met die spastische bewegingen die hij maakt als hij wat uit probeert te leggen.
De regie/productie, ook wel kamer 5 genoemd.quote:
Dat was mij ook opgevallen. Hey mopquote:Op donderdag 29 december 2022 17:23 schreef Verida het volgende:
Het is vandaag wel heel erg troosteloos en boring ....
Zou ik ook niet doen als ik Bern was. Hey mooierdquote:
De Febo bestaat al sinds de eerste BB. Het is de productie/redactie.quote:
achter, boven of de burenquote:Op donderdag 29 december 2022 17:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De regie/productie, ook wel kamer 5 genoemd.
Die eerste indruk klopt ook wel, je hebt zo door hoe het een beetje werkt daar.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Okay. Tja ik volg het nog te kort om een oordeel daar over te hebben, maar mijn eerste indruk was het.
hey utoquote:Op donderdag 29 december 2022 17:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen als ik Bern was. Hey mooierd
Ik denk idd dat ze het prima met Janet zou kunnen vinden.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat de oudjes nog het meest te vertrouwen zijn, dus Esther, JW, Janet, maar de rest voor geen meter, en dan één nog minder dan de ander en dat is niet zo gek natuurlijk, want het gaat om aardig wat centen.
Het is natuurlijk een groot team en ze moeten met zijn alle televisie maken. Bij ejvjl valt het alleen wel heel erg op hoe er gestuurd word.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:29 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Kamer 5 heeft te veel invloed heb ik het idee steeds meer en meer
Janet is ook een lieverdje, misschien voelt Wendy zich daar te jong voor, maar ze moet iets.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:28 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk idd dat ze het prima met Janet zou kunnen vinden.
Dat klopt en wat mij idd opviel, dat de ouderen wat relaxter zijn. Zich een beetje onttrekken van de jongeren.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die eerste indruk klopt ook wel, je hebt zo door hoe het een beetje werkt daar.
Zouden ze bij mij ook niet moeten doen lolquote:Op donderdag 29 december 2022 17:28 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
hey uto![]()
bern vindt alles best, maar kom niet aan t pot met geld
Die oudjes maken zich niet al te druk, vooral JW nietquote:Op donderdag 29 december 2022 17:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat klopt en wat mij idd opviel, dat de ouderen wat relaxter zijn. Zich een beetje onttrekken van de jongeren.
Meer levenservaring.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die oudjes maken zich niet al te druk, vooral JW niet
maar heeft ook amper een mening ofzo... en zo saaiquote:Op donderdag 29 december 2022 17:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zouden ze bij mij ook niet moeten doen lol
quote:Op donderdag 29 december 2022 17:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die oudjes maken zich niet al te druk, vooral JW niet
Inderdaadquote:Op donderdag 29 december 2022 17:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Haha! Maar het maakt hem verder niet uit hoor!
Ik ben bnieuwd of Martin ook grote plannen met Mexx heeft.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:35 schreef Sestra666 het volgende:
mexx heeft grootse plannen hierna met mattin??
quote:Op donderdag 29 december 2022 17:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben bnieuwd of Martin ook grote plannen met Mexx heeft.
Dat vooral ja. Ze laten ook veel los erover soms komt de sound of streamlock net te laatquote:Op donderdag 29 december 2022 17:30 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een groot team en ze moeten met zijn alle televisie maken. Bij ejvjl valt het alleen wel heel erg op hoe er gestuurd word.
Nee dat is Kim W, ook wel Kim K(ont) genoemd. Het liefje van Marcianoquote:Op donderdag 29 december 2022 17:38 schreef utopia2.0 het volgende:
Die nu aan het tafelvoetballen is, dat is KIm D?
nee kim fakking wquote:Op donderdag 29 december 2022 17:38 schreef utopia2.0 het volgende:
Das KimW (ook wel KimKont)quote:Op donderdag 29 december 2022 17:38 schreef utopia2.0 het volgende:
Thx. Een kont heeft ze wel, maar op zich kwa uiterlijk wel een leuke vrouw om te zien. Weet dus niet hoe ze van karakter is in het proggie.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee dat is Kim W, ook wel Kim K(ont) genoemd. Het liefje van Marciano
quote:Op donderdag 29 december 2022 17:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Thx. Een kont heeft ze wel, maar op zich kwa uiterlijk wel een leuke vrouw om te zien. Weet dus niet hoe ze van karakter is in het proggie.
Nu welquote:Op donderdag 29 december 2022 17:39 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
nee kim fakking wstom kutkind is t
Daarnet dat over een weer vragen stellen met Marciano was ze best te pruimen, maar over het algemeen met die andere meiden is ze best een tokkie, wil iedereen die haar verkeerd aankijkt tanden uit de bek slaan en dat soort leuke taalquote:Op donderdag 29 december 2022 17:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Thx. Een kont heeft ze wel, maar op zich kwa uiterlijk wel een leuke vrouw om te zien. Weet dus niet hoe ze van karakter is in het proggie.
Dan past ze als vrouw uitstekend bij mijquote:Op donderdag 29 december 2022 17:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Daarnet dat over een weer vragen stellen met Marciano was ze best te pruimen, maar over het algemeen met die andere meiden is ze best een tokkie, wil iedereen die haar verkeerd aankijkt tanden uit de bek slaan en dat soort leuke taal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Raar inderdaad. Misschien alleen als ze eerst gecensureerd worden door kamer 5 ofzoiets.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mexx nu de brief van Mattin voorlezen aan Mirthe. Dat was toch verboden? Geen brieven aan elkaar schrijven![]()
quote:Op donderdag 29 december 2022 17:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan past ze als vrouw uitstekend bij mij![]()
Iets met potjes en dekselsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 29 december 2022 17:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan past ze als vrouw uitstekend bij mij![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 29 december 2022 09:32 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : Oh .. oeps.. ik laat even een dikke scheet .... het waait ook in m'n broek.
Aan tafel bij Jappie en Kenzy.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:49 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : Ik moet een scheet laten .. *grinnik grinnik grinnik*quote:Op donderdag 22 december 2022 22:57 schreef chufi het volgende:
KimK laat een scheet stinkt en loopt weg , want ze heb deo nodig ? spuit ze dat dan op dr neus ?Enjoy!quote:Op woensdag 21 december 2022 08:19 schreef Dotteke het volgende:
Zo dat was een dikke scheet in de badkamer ik dacht van Kim ( vanMarcio)
Wanda borstelt haar haren
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dat potje van haar, zou niet op mijn dekseltje(heb al een mooi dekseltje thuis) passen, maar haar kont, daar is niets op tegen. Ben dan wel een man he die het zegt. Die kijken daar over het algemeen anders naar, dan vrouwen.quote:
Ach moet kunnen. Beetje van deze tijdquote:
Kim Krater mocht toch geen seks tijdens haar acné-kuur?quote:Op donderdag 29 december 2022 17:54 schreef 5thencounter het volgende:
Ach wat lievvvv Mexx&Mirt rotten op uit de slaapkamer zodat Sjeff&KimKut kunnen neuken .. De laatste stoot is voor de Loods roept geile Mexx nog na
Bah.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:55 schreef 5thencounter het volgende:
De hap van vanavond
[ afbeelding ]
Na 4 maanden mag ze aannemen dat die kuur niet echt werktquote:Op donderdag 29 december 2022 17:55 schreef Korak het volgende:
[..]
Kim Krater mocht toch geen seks tijdens haar acné-kuur?
Zo loopt ze er altijd bij, vaak in een soort BH topjequote:Op donderdag 29 december 2022 17:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Als je wat mollig bent, dan trek je toch niet de kleding aan die Kenzy aan heeft
Jeeej groentenquote:Op donderdag 29 december 2022 17:55 schreef 5thencounter het volgende:
De hap van vanavond
[ afbeelding ]
Ziet er niet uitquote:Op donderdag 29 december 2022 17:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zo loopt ze er altijd bij, vaak in een soort BH topje
Vind het wel aardig dat ze dat gele shirtje van Martin mag lenen.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Als je wat mollig bent, dan trek je toch niet de kleding aan die Kenzy aan heeft
quote:Op donderdag 29 december 2022 17:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind het wel aardig dat ze dat gele shirtje van Martin mag lenen.
Ze is net begonnen met de kuurquote:Op donderdag 29 december 2022 17:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Na 4 maanden mag ze aannemen dat die kuur niet echt werkt
ze mag niet zwanger worden.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:55 schreef Korak het volgende:
[..]
Waar haal je die onzin vandaan?quote:Op donderdag 29 december 2022 17:55 schreef Korak het volgende:
[..]
En wie is koning blaaskaak?quote:Op donderdag 29 december 2022 18:01 schreef KinKiJan het volgende:
Ah great, zit je lekker te eten komt koning blaaskaak weer schreeuwen
@enginequote:Op donderdag 29 december 2022 18:01 schreef utopia2.0 het volgende:
De meest aantrekkelijke dame, zover ik het heb kunnen waarnemen van achter mijn toetsenboard, vind ik Mirthe. Heb ik nu vijanden gemaakt
Jijquote:
mirthe zit niet veel kwaads bij. Ze is af en toe wat naief en wereldvreemd.quote:Op donderdag 29 december 2022 18:01 schreef utopia2.0 het volgende:
De meest aantrekkelijke dame, zover ik het heb kunnen waarnemen van achter mijn toetsenboard, vind ik Mirthe. Heb ik nu vijanden gemaakt
Ze kiest natuurlijk niet voor haar ziekte. Je zou wat subtieler in je bewoording kunnen zijnquote:Op donderdag 29 december 2022 17:55 schreef Korak het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit , misschien gaan we ook bij Kim een miraculeuze Loodsherstelling meemakenquote:
ziekte?quote:Op donderdag 29 december 2022 18:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze kiest natuurlijk niet voor haar ziekte. Je zou wat subtieler in je bewoording kunnen zijn
Ze mocht volgens mij niet eerder beginnen met deze kuur.quote:Op donderdag 29 december 2022 18:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit , misschien gaan we ook bij Kim een miraculeuze Loodsherstelling meemaken
Leuke meid dusquote:Op donderdag 29 december 2022 18:03 schreef Verida het volgende:
[..]
mirthe zit niet veel kwaads bij. Ze is af en toe wat naief en wereldvreemd.
Die heb ik nog niet goed kunnen observerenquote:
Is het met iedereen eens, heeft wel een mening, maar kom je niet achter. Blaaskaak (ex militair)quote:Op donderdag 29 december 2022 18:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet goed kunnen observeren
Vooral dat laatste spreekt mij wel aan.quote:Op donderdag 29 december 2022 18:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is het met iedereen eens, heeft wel een mening, maar kom je niet achter. Blaaskaak (ex militair)
Weet ik veel je smoel dicht plamuren is geen ziektequote:
Nou voilaquote:Op donderdag 29 december 2022 18:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze heeft die acne gekregen na een bruiningskuur
A okay. Ook weer duidelijk. Thx aardbei.quote:Op donderdag 29 december 2022 18:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze heeft die acne gekregen na een bruiningskuur
Ik denk niet dat ik op blijfquote:Op donderdag 29 december 2022 18:09 schreef 5thencounter het volgende:
Ester wil dat iedereen vanavond om 11 uur oprot naar de slaapkamers.. zodat ze kan oefenen voor een "conferance "ze wordt met de dag irritanter
En dat kan ze niet gewoon op haar eigen kamer/K4/Hottub/WC/whatever doen?quote:Op donderdag 29 december 2022 18:09 schreef 5thencounter het volgende:
Ester wil dat iedereen vanavond om 11 uur oprot naar de slaapkamers.. zodat ze kan oefenen voor een "Nieuwjaarsconferance "ze wordt met de dag irritanter
quote:Op donderdag 29 december 2022 18:09 schreef 5thencounter het volgende:
Ester wil dat iedereen vanavond om 11 uur oprot naar de slaapkamers.. zodat ze kan oefenen voor een "Nieuwjaarsconferance "ze wordt met de dag irritanter
Nee, haar arrogante Ego wordt met de dag dwangmatigerquote:Op donderdag 29 december 2022 18:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En dat kan ze niet gewoon op haar eigen kamer/K4/Hottub/WC/whatever doen?
Ah, evil Eva nam weer de overhand?quote:Op donderdag 29 december 2022 18:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, haar arrogante Ego wordt met de dag dwangmatiger
Ach, dat maken we in de cos toch ook wel eens mee.quote:Op donderdag 29 december 2022 18:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, haar arrogante Ego wordt met de dag dwangmatiger
Gewoon briefjes voor je leggen. Deed Toon Hermans ook. Zelfde categoriequote:Op donderdag 29 december 2022 18:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze heeft de hele loods nodigquote:Op donderdag 29 december 2022 18:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jepquote:Op donderdag 29 december 2022 18:18 schreef Clasientje het volgende:
Wat een chagrijnig vent die Gert-Jan.
Die vent hoor je altijd maar zeiken.
Als je doelt op die bokswedstrijden, dat is toch een lachertje. Ze mogen elkaar niet eens op de bek slaanquote:Op donderdag 29 december 2022 18:16 schreef 5thencounter het volgende:
Laggeh Wâh... gezelliiii... even geen moord&brand spelen voor TV![]()
Volgend jaar weer tandjes uit bek slaan![]()
[ afbeelding ]
Daarom klikt het waarschijnlijk ook zo goed met die Babettequote:Op donderdag 29 december 2022 18:18 schreef Clasientje het volgende:
Wat een chagrijnig vent die Gert-Jan.
Die vent hoor je altijd maar zeiken.
En nog raakt de helft geblesseerdquote:Op donderdag 29 december 2022 18:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je doelt op die bokswedstrijden, dat is toch een lachertje. Ze mogen elkaar niet eens op de bek slaan
Ziekte?quote:Op donderdag 29 december 2022 18:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze kiest natuurlijk niet voor haar ziekte. Je zou wat subtieler in je bewoording kunnen zijn
Nee ik doel op bitchfights 14 dagen geleden..quote:Op donderdag 29 december 2022 18:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je doelt op die bokswedstrijden, dat is toch een lachertje. Ze mogen elkaar niet eens op de bek slaan
Dan ook die kamers?quote:Op donderdag 29 december 2022 18:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft de hele loods nodig
Nee hahaha dat is leukerquote:Op donderdag 29 december 2022 18:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een gekneusde ribquote:Op donderdag 29 december 2022 18:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
En nog raakt de helft geblesseerd
Ze heeft een heel scriptquote:
Jepquote:Op donderdag 29 december 2022 18:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een gekneusde rib
Ja ja . Lees effe terug, het was mij al duidelijk geworden.quote:
Heb ik toch allemaal gemist pik. Ik kijk deze meuk pas sinds van de week iets intensiever.quote:Op donderdag 29 december 2022 18:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee ik doel op bitchfights 14 dagen geleden..
Ja, dat vond ik altijd wel leuk. Ieder zijn ding muis.quote:
Als dat net zo geweldig wordt als haar carnavalstoneelstukje, nou hou je dan maar vastquote:Op donderdag 29 december 2022 18:09 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga alvast lachenquote:Op donderdag 29 december 2022 18:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
Als dat net zo geweldig wordt als haar carnavalstoneelstukje, nou hou je dan maar vast![]()
Ah, nou blijf kijken want per toerbeurt mogen ze blijkbaar per groepje FightClubs in elkaar zetten die levensecht overkomen .. om een paar dagen daarna gezellig er over te keuvelen .. let vooral op teksten als "Toch mooie TV gemaakt.."quote:Op donderdag 29 december 2022 18:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heb ik toch allemaal gemist pik. Ik kijk deze meuk pas sinds van de week iets intensiever.
Esther is een feestbeest hoor, echt keileukquote:Op donderdag 29 december 2022 18:24 schreef Soury het volgende:
Ik vind Ester helemaal geen persoon daar voor?
Niet zo vreemd, wanneer je alleen tussen hals en je kinderbijslag mag meppen. Wie dat bedacht heeft lolquote:
Als dat net zo geweldig wordt als haar carnavalstoneelstukje, nou hou je dan maar vastquote:Op donderdag 29 december 2022 18:09 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Zodat, als het zover is, je net 1 mondhoek een millimeter omhoog weet te krijgenquote:
* greysbones schuift de kotex van Moraima naar Deesquote:
Ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 29 december 2022 18:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ah, nou blijf kijken want per toerbeurt mogen ze blijkbaar per groepje FightClubs in elkaar zetten die levensecht overkomen .. om een paar dagen daarna gezellig er over te keuvelen .. let vooral op teksten als "Toch mooie TV gemaakt.."
Jajajaja ...........quote:Op donderdag 29 december 2022 18:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones schuift de kotex van Moraima naar Dees
Ze zou de broer van Youp van het Hek kunnen zijn, dus dat heeft ze al mee.quote:Op donderdag 29 december 2022 18:24 schreef Soury het volgende:
Ik vind Ester helemaal geen persoon daar voor?
quote:Op donderdag 29 december 2022 18:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones schuift de kotex van Moraima naar Dees
Tegen, bedoel jequote:Op donderdag 29 december 2022 18:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze zou de broer van Youp van het Hek kunnen zijn, dus dat heeft ze al mee.
Ziet er ook uit, alsof het het er vandaag in geplaatst is.quote:
Het achterhoofd van zoe?quote:
Youp is best coolquote:Op donderdag 29 december 2022 18:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze zou de broer van Youp van het Hek kunnen zijn, dus dat heeft ze al mee.
Wat als ze nu echt grappig is, zou je het dan toegevenquote:Op donderdag 29 december 2022 18:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
Als dat net zo geweldig wordt als haar carnavalstoneelstukje, nou hou je dan maar vast![]()
[..]
Zodat, als het zover is, je net 1 mondhoek een millimeter omhoog weet te krijgen
Stop maar in je PIEP !!!!quote:
Jaquote:Op donderdag 29 december 2022 18:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat als ze nu echt grappig is, zou je het dan toegeven
Ze is niet grappig. Nooit.quote:Op donderdag 29 december 2022 18:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat als ze nu echt grappig is, zou je het dan toegeven
quote:Op donderdag 29 december 2022 18:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ziet er ook uit, alsof het het er vandaag in geplaatst is.
quote:Op donderdag 29 december 2022 18:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ziet er ook uit, alsof het het er vandaag in geplaatst is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Heb ik nog niet gezien. Misschien vind ik het wel leukquote:Op donderdag 29 december 2022 18:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
We hebben al een roast mogen aanschouwen
Die werd eerlijk beoordeeld
Heb ik niet gezien. Was ze toen grappig? Dat mens zit zo ver in mijn irritatiezone dat wat ze ook zegt nooit grappig zal zijn.quote:Op donderdag 29 december 2022 18:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
We hebben al een roast mogen aanschouwen
Die werd eerlijk beoordeeld
Je zal wel moeten.. de reuring is voorlopig voorbij 1 genomineerde is net weg, ze voelen zich weer veilig voor minstens 2 wekenquote:
quote:Op donderdag 29 december 2022 18:30 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
[..]
Tyf die kat dan van je schoot afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
[..]
[..]
Niets geks aan, mijn kat kan ook niet typen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 december 2022 18:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Tyf die kat dan van je schoot af
Bern was echt goedquote:Op donderdag 29 december 2022 18:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
Heb ik niet gezien. Was ze toen grappig? Dat mens zit zo ver in mijn irritatiezone dat wat ze ook zegt nooit grappig zal zijn.
Ik heb dus al het vermaak gemist. Teringquote:Op donderdag 29 december 2022 18:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je zal wel moeten.. de reuring is voorlopig voorbij 1 genomineerde is net weg, ze voelen zich weer veilig voor minstens 2 weken
[..]
[..]
Kut kattenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op donderdag 29 december 2022 18:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Enige wat ooit leuk was van Bern
En die zijn niet op de streams dusquote:
quote:Op donderdag 29 december 2022 18:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
In jouw geval begrijp ik die reactie wel.
Mooiquote:Op donderdag 29 december 2022 18:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
In jouw geval begrijp ik die reactie wel.
Nanny was nog slim in een Dombohuishouden... Babbel is een Dombo in een te slimme Loodsquote:Op donderdag 29 december 2022 18:35 schreef utopia2.0 het volgende:
Die neus van Babette heb ik gister nog op TV gezien. Nanny Mcphee
Die Zoe komt bij mij een beetje over als een downiequote:Op donderdag 29 december 2022 18:37 schreef greysbones het volgende:
Zoe zoekt nu echt overal wat achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |