Ze hebben ook geen hekel aan Berend.quote:Op woensdag 28 december 2022 14:26 schreef Silves het volgende:
Alle stemmers op Berend stonden vooraan te klappen..
Dat closetpapierquote:
Ik vind het wel een logische zet, vooral na die opdracht met de stier.quote:
Kansloosquote:Op woensdag 28 december 2022 14:30 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey maakte een schietgebaar toen die foto van Berend op het scherm kwam
Stoere jongenquote:Op woensdag 28 december 2022 14:30 schreef Kakadylo het volgende:
Doet die klapjosti wel vakerquote:Op woensdag 28 december 2022 14:30 schreef Kakadylo het volgende:
Echt? dat is wel heel laagquote:Op woensdag 28 december 2022 14:30 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey maakte een schietgebaar toen zojuist die foto van Berend op het scherm kwam
Ik snap het ook nietquote:
Dan hebben ze gelijk..2 dagen lang gezien geweest, vannacht het echtequote:Op woensdag 28 december 2022 14:29 schreef puzziepie het volgende:
Marciano en Isaac zijn de masterplanners
[ afbeelding ]
Hij heeft zijn eigen graf gegraven door erg weinig bij te dragen.quote:Op woensdag 28 december 2022 14:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet![]()
Genoeg anderen die weg hadden gemoeten,
Maar ze leven echt in de waan van de dag zoals Berend altijd zo mooi zei.
Ik weet , maar Babs en Wen nu ook. dat is iig nog iets positiefsquote:Op woensdag 28 december 2022 14:32 schreef Silves het volgende:
[..]
Dan hebben ze gelijk..2 dagen lang gezien geweest, vannacht het echtebesluit geweest.
Teringkneus is 'tquote:Op woensdag 28 december 2022 14:30 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey maakte een schietgebaar toen zojuist die foto van Berend op het scherm kwam
En reageert als door een wesp gestoken op erik die aangeeft dat roken ook extra isquote:Op woensdag 28 december 2022 14:34 schreef mootie het volgende:
Wendy klaagt dat Berend duur was, een paar zakken wortels en een komkommer extra per week.
Tja Wendy en jij rookt, en dat kost 10x duurder dan 'n zak wortels en 'n komkommerquote:Op woensdag 28 december 2022 14:34 schreef mootie het volgende:
Wendy klaagt dat Berend duur was, een paar zakken wortels en een komkommer extra per week.
quote:Op woensdag 28 december 2022 14:30 schreef Kakadylo het volgende:
Fijne vent toch die Jeffreyquote:Op woensdag 28 december 2022 14:30 schreef Kakadylo het volgende:
Stel dat hij voor 4 euro per week kreeg. Daar rook je echt niet voor.quote:Op woensdag 28 december 2022 14:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En reageert als door een wesp gestoken op erik die aangeeft dat roken ook extra is
ja, dat is vast iets wat ze in de uitzending zullen laten zien. Een bewoner die een schietgebaar maakt....quote:
en wel iets duurder dan wortels en een komkommer....quote:Op woensdag 28 december 2022 14:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En reageert als door een wesp gestoken op erik die aangeeft dat roken ook extra is
Fact checked!quote:Op woensdag 28 december 2022 14:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Je kunt ook overal een issue van maken..........
[ afbeelding ]
Daar ben ik het wel mee eens , dat is ook zo en daarom heeft hij zich wel op bepaalde momenten buiten de groep geplaatst.quote:Op woensdag 28 december 2022 14:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft zijn eigen graf gegraven door erg weinig bij te dragen.
Ja maaaaar…..quote:Op woensdag 28 december 2022 14:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en wel iets duurder dan wortels en een komkommer....
Natuurlijk, maar is blijkbaar niet gebeurd.quote:Op woensdag 28 december 2022 14:37 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, dat is vast iets wat ze in de uitzending zullen laten zien. Een bewoner die een schietgebaar maakt....
geloof je dit nu echt zelf? Dat ze op het tijdstip van uitzending een gast zullen laten zien die schietgebaren maakt naar een andere bewoner?quote:Op woensdag 28 december 2022 14:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar is blijkbaar niet gebeurd.
Er komt meer bij kijken dan alleen iemand weg willen hebben. Het is iemand weg willen hebben waarvan je ook nog (bijna) zeker weet dat diegene de proef niet haalt.quote:Op woensdag 28 december 2022 14:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens , dat is ook zo en daarom heeft hij zich wel op bepaalde momenten buiten de groep geplaatst.
Maar er zijn ook mensen die regels aan hun laars lappen , weinig deden , agressief tegen anderen zijn , sfeer bepalend en die mogen gewoon blijven .
Dus in die zin klopt er geen hout van
Ja, is ook zo. Er zijn er zat die weg moeten, maar je moet ergens beginnen. En als je dan een consensus bereikt moet je er maar voor gaan.quote:Op woensdag 28 december 2022 14:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens , dat is ook zo en daarom heeft hij zich wel op bepaalde momenten buiten de groep geplaatst.
Maar er zijn ook mensen die regels aan hun laars lappen , weinig deden , agressief tegen anderen zijn , sfeer bepalend en die mogen gewoon blijven .
En liegen en jatten, Berend was een oprecht persoon, beter dat ie daar weg isquote:Op woensdag 28 december 2022 14:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij zou nog zeggen dat als Jeff poept dat het lekker ruikt want je bent een fanboyquote:
Het. Is. Niet. Gebeuheurd!quote:Op woensdag 28 december 2022 14:39 schreef Verida het volgende:
[..]
geloof je dit nu echt zelf? Dat ze op het tijdstip van uitzending een gast zullen laten zien die schietgebaren maakt naar een andere bewoner?
Dat dat er nog zit is ook te ziek voor woorden. Vorige week stond hij al half buiten de poort met zijn nasty gedrag ..en nu bepaalt het weer allesquote:Op woensdag 28 december 2022 14:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik ben een beetje Jeffmoe aan het worden met zijn geblaat
Nee dus, betweterquote:Op woensdag 28 december 2022 14:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Lul toch niet zo dom. Het was net on stream.
over 2 weken begint BBquote:Op woensdag 28 december 2022 14:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Jeff is juist een reden om te kijken maar dat wil niet zeggen dat ik alles zomaar goedkeur want mijn eigen mening is leidendquote:Op woensdag 28 december 2022 14:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Staat hier in het topic gewoon een gifje van.quote:
Bern en Sasha dacht ik.quote:Op woensdag 28 december 2022 14:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Is het al duidelijk wie er op Moraima hebben gestemd?
Valt dus best mee.quote:Op woensdag 28 december 2022 14:47 schreef Aggie46 het volgende:
Ach ja....
maak er maar iets van![]()
[ afbeelding ]
Oh heeft zij ook stemmen gehad?quote:Op woensdag 28 december 2022 14:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Is het al duidelijk wie er op Moraima hebben gestemd?
Dat dus, bij de boom, zelfde kleding ....quote:Op woensdag 28 december 2022 14:47 schreef Aggie46 het volgende:
Ach ja....
maak er maar iets van![]()
[ afbeelding ]
2quote:Op woensdag 28 december 2022 14:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh heeft zij ook stemmen gehad?
Op zich ook wel terecht. aardige vrouw en ik moet regelmatig om haar lachen maar die mag ook weg wmb
Die zat bij het plan inquote:Op woensdag 28 december 2022 14:47 schreef mootie het volgende:
Sas staat er ook helemaal buiten. Grote verbazing over wie op Rupert hebben gestemd.
Das ook niet zo raarquote:Op woensdag 28 december 2022 14:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet ik, maar zij heeft dus zelf echt totaal geen zicht op wat er speelt.
er staat een gif op p2quote:Op woensdag 28 december 2022 14:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk ook exact aan het moment waarop gecapt is.
Ik begrijp echt niet waarom mensen hem nog vertrouwen..quote:Op woensdag 28 december 2022 14:51 schreef greysbones het volgende:
Isaak is dus weer aan het lullen als brugman
Om maar clean over te komen
Ik ook nietquote:Op woensdag 28 december 2022 14:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet waarom mensen hem nog vertrouwen..
Isaac heeft gewoon gestemd op de zwakste schakel zoals Berend zelf ook al zeiquote:Op woensdag 28 december 2022 14:51 schreef greysbones het volgende:
Daar is het idd duidelijk op te zien.quote:
Kan die man niet aanhorenquote:Op woensdag 28 december 2022 14:51 schreef greysbones het volgende:
Dat maakt zijn gelul niet anders nuquote:Op woensdag 28 december 2022 14:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Isaac heeft gewoon gestemd op de zwakste schakel zoals Berend zelf ook al zei
Ik zie er niets kwalijks in, maar ik moet vooral lachen m Rupertquote:Op woensdag 28 december 2022 14:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik gooi hem er nog een keer in, maar als je hier kwaadaardige bedoelingen in ziet, en dat mag natuurlijk, dan is dat om de persoon, niet om de actie.
[ afbeelding ]
Rat in schaapsklerenquote:Op woensdag 28 december 2022 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat maakt zijn gelul niet anders nu
Die gaat rellenquote:Op woensdag 28 december 2022 14:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie er niets kwalijks in, maar ik moet vooral lachen m Rupert
Ik zie hier echt niets mis in.quote:Op woensdag 28 december 2022 14:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik gooi hem er nog een keer in, maar als je hier kwaadaardige bedoelingen in ziet, en dat mag natuurlijk, dan is dat om de persoon, niet om de actie.
[ afbeelding ]
Preciesquote:Op woensdag 28 december 2022 14:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Mooier kon dit eigenlijk niet .. Rupert op plek 2 en nu pislink.
En hoe ze dan de groep aanspreekt.. ga zelf iets doen met je fat assquote:Op woensdag 28 december 2022 14:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wow Kenzi, chapeau... je hebt 2 boks bewegingen gemaakt. Je zal nu wel moe zijn?
Berend die ging rellen had me ook leuk geleken, maar dat was veel geblaat weinig wol, dus dan maar Rupertquote:
Heel normaal inderdaad en ook afscheid genomen van elkaarquote:
Preciesquote:Op woensdag 28 december 2022 14:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Berend die ging rellen had me ook leuk geleken, maar dat was veel geblaat weinig wol, dus dan maar Rupert
Mocht niet van Isaacquote:Op woensdag 28 december 2022 14:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Berend die ging rellen had me ook leuk geleken, maar dat was veel geblaat weinig wol, dus dan maar Rupert
Ik vind Jeff net een iets grotere rat, die lult momenteel wat minder, maar die is ook niet te vertrouwen.quote:
Misselijk figuur en dat zit er gewoon nogquote:Op woensdag 28 december 2022 14:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Jeff net een iets grotere rat, die lult momenteel wat minder, maar die is ook niet te vertrouwen.
Isaac lult met iedereen mee en steekt achter de rug een mes erinquote:Op woensdag 28 december 2022 14:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Jeff net een iets grotere rat, die lult momenteel wat minder, maar die is ook niet te vertrouwen.
Gaat voorlopig ook nergensss heen, dus jammer joh.quote:Op woensdag 28 december 2022 14:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misselijk figuur en dat zit er gewoon nog
Misschien voortaan wat beter lezenquote:Op woensdag 28 december 2022 14:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat voorlopig ook nergensss heen, dus jammer joh.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 28 december 2022 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Isaac lult met iedereen mee en steekt achter de rug een mes erin
Voor mij de grootste rat
"t is ook wel 'n hele magere rat/gespierde soepstengelquote:Op woensdag 28 december 2022 14:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De ene dag waait zijn vestje die kant op en de andere dag de andere, ondertussen roddelt het, scheldt het en voelt het zich ver verheven boven de restquote:Op woensdag 28 december 2022 14:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misselijk figuur en dat zit er gewoon nog
Nee, die gaat niet weg, eenheid van die groep is op dit moment nog te belangrijk. En hij is tenminste niet zo saai.quote:Op woensdag 28 december 2022 14:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat voorlopig ook nergensss heen, dus jammer joh.
Ik hoop dat ze het doorheeft en daar ook de andere van kan overtuigen.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:03 schreef puzziepie het volgende:
Babs : Nu is iedereen door de mand gevallen
Die laat zich zo weer omlullenquote:Op woensdag 28 december 2022 15:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het doorheeft en daar ook de andere van kan overtuigen.
Dat laatste denk ik niet.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het doorheeft en daar ook de andere van kan overtuigen.
wat doet hij dan voor de groep ?quote:Op woensdag 28 december 2022 15:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac is klaar met mensen die niks bijdragen aan de groep.
0,0quote:Op woensdag 28 december 2022 15:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat doet Isaac eigenlijk behalve de hele dag NLP ?
Lul toch niet zo simpel want heb Jeff hier vaak genoeg verdedigd waarna meteen de wind van vorenquote:Op woensdag 28 december 2022 14:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt Lion van dingen beschuldigenquote:Op woensdag 28 december 2022 15:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Lul toch niet zo simpel want heb Jeff hier vaak genoeg verdedigd waarna meteen de wind van voren
Dit was dus gewoon NIET nodigquote:Op woensdag 28 december 2022 14:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Net als in de echte wereld waar je een rat moet zijn om miljonair te zijnquote:Op woensdag 28 december 2022 15:06 schreef puzziepie het volgende:
De leugenaars. dieven en bedriegers hebben vrij spel
Dat is ook weer zoquote:Op woensdag 28 december 2022 15:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Net als in de echte wereld waar je een rat moet zijn om miljonair te zijn
Ik hoop dat hij zijn belofte nakomt en gaat rellenquote:Op woensdag 28 december 2022 15:07 schreef Kakadylo het volgende:
Overigens is die reactie van Rupert typisch Rupi en het is haast een vorm van kunst zo verfijnd
quote:Op woensdag 28 december 2022 15:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De ene dag waait zijn vestje die kant op en de andere dag de andere, ondertussen roddelt het, scheldt het en voelt het zich ver verheven boven de rest
Vooral dat verheven voelen boven de rest staat mij zo enorm tegen. Samen grijnzend met isaac praten over de losers die beneden zittenquote:Op woensdag 28 december 2022 15:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De ene dag waait zijn vestje die kant op en de andere dag de andere, ondertussen roddelt het, scheldt het en voelt het zich ver verheven boven de rest
Bij djedi ook ongeveer gelijkquote:Op woensdag 28 december 2022 15:07 schreef Hoempah het volgende:
Wel grappig dat Berend de poort nog niet uit is en zijn bed staat al buiten. Daar zit een luchtje aan.
Het is ook helemaal geen persoonlijke aanvalquote:Op woensdag 28 december 2022 15:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt Lion van dingen beschuldigen
Maar simpel lullen zeker niet
Voor jou is er straks BB, genoeg kumbayaquote:Op woensdag 28 december 2022 15:08 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
Vooral dat verheven voelen boven de rest staat mij zo enorm tegen. Samen grijnzend met isaac praten over de losers die beneden zitten
bah, heel onaangename vent.
Dat maakt het niet andersquote:Op woensdag 28 december 2022 15:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het is ook helemaal geen persoonlijke aanval
Dan moet je je reactie nog eens nalezen ...quote:Op woensdag 28 december 2022 15:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het is ook helemaal geen persoonlijke aanval
mag ik dat zelf uitmaken alsjeblieft ?quote:Op woensdag 28 december 2022 15:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Voor jou is er straks BB, genoeg kumbaya
Hey bro,ik snap niet wat je nu eigenlijk zegt?quote:Op woensdag 28 december 2022 15:07 schreef greysbones het volgende:
Waarom zegt niemand nu eens
Isaak je lult wel heel veel
Maar je zegt eigenlijk niks
Niet zeuren dan.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:09 schreef Verida het volgende:
[..]
mag ik dat zelf uitmaken alsjeblieft ?
Ik ben nog steeds Jeff-fan, maar nog nooit daarvoor de wind van voren gehad hoor??quote:Op woensdag 28 december 2022 15:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Lul toch niet zo simpel want heb Jeff hier vaak genoeg verdedigd waarna meteen de wind van voren
Meerquote:Op woensdag 28 december 2022 15:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey bro,ik snap niet wat je nu eigenlijk zegt?
Zoiets?
Inderdaad knap dat Moraima het vol houdt, zo enthousiast was ze niet in het begin, maar ook credits voor Kim D in deze.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
KimD en Moraima weer sporten. Ze houdt het goed vol en kim doet het leuk
We gaan gewoon samen óók BB kijkenquote:Op woensdag 28 december 2022 15:09 schreef Verida het volgende:
[..]
mag ik dat zelf uitmaken alsjeblieft ?
Tegen mij mag je exact hetzelfde zeggenquote:Op woensdag 28 december 2022 15:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dan moet je je reactie nog eens nalezen ...
Jeff fans united.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds Jeff-fan, maar nog nooit daarvoor de wind van voren gehad hoor??
Als ik Isaac zo zie oreren heb ik altijd het idee dat hij vooral zichzelf wil overtuigenquote:Op woensdag 28 december 2022 15:10 schreef puzziepie het volgende:
Nu doorbreken wij het patroon , zwakke schakel bla bla
[ afbeelding ]
Ik lees die reactie na en zie staat als antwoord op jouw bericht:"Lul toch niet zo simpel".quote:Op woensdag 28 december 2022 15:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dan moet je je reactie nog eens nalezen ...
verlullen zie ik dan weer niet . Ze snapt de stem gewoon nietquote:Op woensdag 28 december 2022 15:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze verlult zichzelf van alle kanten
Herhalen harder pratenquote:Op woensdag 28 december 2022 15:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik Isaac zo zie oreren heb ik altijd het idee dat hij vooral zichzelf wil overtuigen
Hij praat ook erg hardquote:Op woensdag 28 december 2022 15:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik Isaac zo zie oreren heb ik altijd het idee dat hij vooral zichzelf wil overtuigen
Heel irritant die manquote:Op woensdag 28 december 2022 15:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zichzelf graag horen praten
quote:
Interpreteer het zoals je het wil interpreteren maar ga de discussie niet aan op een forum want dan krijg je dus zwart-witquote:Op woensdag 28 december 2022 15:12 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik lees die reactie na en zie staat als antwoord op jouw bericht:"Lul toch niet zo simpel".
Je hebt helemaal gelijk.
Isaac doet niets zomaar , smerig ventjequote:Op woensdag 28 december 2022 15:16 schreef Flow3r het volgende:
Isaac blijft lang bij Babet en gaat er eens goed voor zitten, lekker meepraten, schijnheil
Heb het daar inderdaad maar eens over want gisteren viel hier te lezen dat ze vandaag zou vertrekkenquote:Op woensdag 28 december 2022 15:16 schreef Flow3r het volgende:
Isaac blijft lang bij Babet en gaat er eens goed voor zitten, lekker meepraten, schijnheil
quote:
Op een forum mag je discussieren.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Interpreteer het zoals je het wil interpreteren maar ga de discussie niet aan op een forum want dan krijg je dus zwart-wit
Zo zat ze ook bij Isaac, ze was er helemaal klaar mee, avond amper in beeld, janken op bed met Wendy en GJ. Dus het leek er idd op dat ze zou gaanquote:Op woensdag 28 december 2022 15:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb het daar inderdaad maar eens over want gisteren viel hier te lezen dat ze vandaag zou vertrekken
Een beetje nep, maar dat past bij de persoon.quote:
Als je niet kunt hebben wat ik zei dan kun je dus helemaal niks hebbenquote:Op woensdag 28 december 2022 15:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is wel fijn dat je in alles voelt hier dat de Mods in ieder geval erg neutraal zijn ... Ook in wat er ook tegen je gezegd wordt en zo...
Lees de policy even door, daar staat o.a. dit:quote:Op woensdag 28 december 2022 15:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is wel fijn dat je in alles voelt hier dat de Mods in ieder geval erg neutraal zijn ... Ook in wat er ook tegen je gezegd wordt en zo...
quote:Wat moet je NIET van ons verwachten ?
Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten
Zoiets doe ik dus liever in real zodat nuances overkomen want cruciaal om elkaar echt te begrijpenquote:Op woensdag 28 december 2022 15:18 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Op een forum mag je discussieren.
Mag hij dat niet meer?quote:Op woensdag 28 december 2022 15:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wendy vindt het gedrag van Wanda en Jappie apart. Dat Jappie niet meer bij de dames in bed mag van Wanda en de arm om haar heen
Vind ik ook raar, maar Jappie is gewoon een slappe zak gewordenquote:Op woensdag 28 december 2022 15:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wendy vindt het gedrag van Wanda en Jappie apart. Dat Jappie niet meer bij de dames in bed mag van Wanda en de arm om haar heen
Begrijp niet dat Jappie er naar luistert, wat heeft hij met Wanda te maken?quote:Op woensdag 28 december 2022 15:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag hij dat niet meer?
Rennen Jappie.
Nee want dan wordt Wanda boosquote:Op woensdag 28 december 2022 15:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag hij dat niet meer?
Rennen Jappie.
Oei die wil je niet boos hebben.quote:
Wie?quote:Op woensdag 28 december 2022 15:28 schreef Kakadylo het volgende:
Je kon me ook een DM sturen en dan had ik het haarfijn en gewoon netjes uitgelegd
Jappie neemt haar mee achterop de grosmotor richting de achterhoek, als het aan hem ligt.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Begrijp niet dat Jappie er naar luistert, wat heeft hij met Wanda te maken?
Ivor dan?quote:Op woensdag 28 december 2022 15:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jappie neemt haar mee achterop de grosmotor richting de achterhoek, als het aan hem ligt.
Ah begin je weer...quote:Op woensdag 28 december 2022 15:17 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:
Dit is toch echt?quote:
Kenzi wil niet in de ringquote:Op woensdag 28 december 2022 15:38 schreef Kakadylo het volgende:
Hoezo doet Kenzy wederom niet mee want tegen Leila zou een interessante match-up zijn
Staat af te drogen in de keuken ?? Of loop ik achterquote:Op woensdag 28 december 2022 15:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit is toch echt?
ze ziet gewoon helemaal grauw als ze haar rechtop helpen.
Of zie ik dat nou zou verkeerd?
Wat lult zij nou simpel manquote:Op woensdag 28 december 2022 15:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kenzi wil niet in de ring
Dus wat doe je dan .. dan organiseer je een boksgala
Neequote:Op woensdag 28 december 2022 15:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Staat af te drogen in de keuken ?? Of loop ik achter
de zijn te dom om te poepenquote:Op woensdag 28 december 2022 15:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dit is echt niet normaal!!![]()
Waarom niet ?quote:Op woensdag 28 december 2022 15:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
de zijn te dom om te poepen
je laat toch niet en vent teg
en meid boksen![]()
*knijp*quote:Op woensdag 28 december 2022 15:42 schreef greysbones het volgende:
Geluid wordt gewoon weer weggedraaid
Lucia Rijker wilde dat graag.quote:
Sowieso mannen tegen vrouwen , en dan in dit geval Bern tegenover Mirthe is geen matchquote:
Toen het over Babs bij Ice en bij achter ging.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:42 schreef greysbones het volgende:
Geluid wordt gewoon weer weggedraaid
De volgende keer is hij aan de beurt.quote:
Niemand snapt dat .. maar ik denk dat als je niks beters te doen hebt in die loods, je maar meedoet. Beter dan helemaal niks doen.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:45 schreef Verida het volgende:
Ik begrijp niet helemaal waarom dat elke keer moet, dat boksen.
Leila wil Babs of GJ eruitquote:Op woensdag 28 december 2022 15:46 schreef puzziepie het volgende:
Berend was geen sterke speler , Leila snapt deze stemming niet
Nee ik ook niet. Dat trainen is heel vervelend om te zien en dat gaat dus nog weken duren.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:45 schreef Verida het volgende:
Ik begrijp niet helemaal waarom dat elke keer moet, dat boksen.
dus onverantwoord.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:46 schreef greysbones het volgende:
Ze willen zelf allemaal meedoen
Het is niet verplicht
Nu oefenen ze gewoon
Wedstrijden gaan op gewicht
Tsja,als je ook ziet wie de trainers zijn snap ik je punt.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:48 schreef Verida het volgende:
[..]
dus onverantwoord.
Vorige keer mensen gewoon ribblessures opgelopen door dit geintje
Ga dan wat anders doen als conditietraining ofzo. Dit met Mirthe net zag er absoluut niet fijn uit.
Maar ik heb een hekel aan vechtsporten, en helemaal als het op zo'n ongetrainde manier gebeurt.
Isaac heeft eigenhandig die verdienopdracht (+kennis) verklootquote:Op woensdag 28 december 2022 15:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac : Heb ik nog 100 euro voor Oud & Nieuw ... en dan moet zondag ook nog, en vrijdag...
4 dagen vullen met 170 euro zegt Isaac.
Dat was leukquote:Op woensdag 28 december 2022 15:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Isaac heeft eigenhandig die verdienopdracht verkloot
Zou je het wiskundig hebben aangepakt dan was je al een heel eind gekomenquote:
Dat had Wanda al uitgerekend ja .. is slimmer dan ze zich voordoet.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou je het wiskundig hebben aangepakt dan was je een heel eind gekomen
quote:Op woensdag 28 december 2022 15:49 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : Ik moet een scheet laten .. *grinnik grinnik grinnik*
Dan moet ze haar mond eens opentrekken als het wél nodig is ipv gelijk al bij het opstaanquote:Op woensdag 28 december 2022 15:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat had Wanda al uitgerekend ja .. is slimmer dan ze zich voordoet.
Jarenlang vechtsport gedaanquote:Op woensdag 28 december 2022 15:48 schreef Verida het volgende:
[..]
dus onverantwoord.
Vorige keer mensen gewoon ribblessures opgelopen door dit geintje
Ga dan wat anders doen als conditietraining ofzo. Dit met Mirthe net zag er absoluut niet fijn uit.
Maar ik heb een hekel aan vechtsporten, en helemaal als het op zo'n ongetrainde manier gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |