Ze hebben ook geen hekel aan Berend.quote:Op woensdag 28 december 2022 14:26 schreef Silves het volgende:
Alle stemmers op Berend stonden vooraan te klappen..
Dat closetpapierquote:
Ik vind het wel een logische zet, vooral na die opdracht met de stier.quote:
Kansloosquote:Op woensdag 28 december 2022 14:30 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey maakte een schietgebaar toen die foto van Berend op het scherm kwam
Stoere jongenquote:Op woensdag 28 december 2022 14:30 schreef Kakadylo het volgende:
Doet die klapjosti wel vakerquote:Op woensdag 28 december 2022 14:30 schreef Kakadylo het volgende:
Echt? dat is wel heel laagquote:Op woensdag 28 december 2022 14:30 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey maakte een schietgebaar toen zojuist die foto van Berend op het scherm kwam
Ik snap het ook nietquote:
Dan hebben ze gelijk..2 dagen lang gezien geweest, vannacht het echtequote:Op woensdag 28 december 2022 14:29 schreef puzziepie het volgende:
Marciano en Isaac zijn de masterplanners
[ afbeelding ]
Hij heeft zijn eigen graf gegraven door erg weinig bij te dragen.quote:Op woensdag 28 december 2022 14:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet![]()
Genoeg anderen die weg hadden gemoeten,
Maar ze leven echt in de waan van de dag zoals Berend altijd zo mooi zei.
Ik weet , maar Babs en Wen nu ook. dat is iig nog iets positiefsquote:Op woensdag 28 december 2022 14:32 schreef Silves het volgende:
[..]
Dan hebben ze gelijk..2 dagen lang gezien geweest, vannacht het echtebesluit geweest.
Teringkneus is 'tquote:Op woensdag 28 december 2022 14:30 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey maakte een schietgebaar toen zojuist die foto van Berend op het scherm kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |