Erik heeft een lichte obsessie voor al die records...quote:Op woensdag 28 december 2022 22:49 schreef pingu66 het volgende:
Erik gaat gewoon door met dartpijltjes gooien van 7 meter afstand;dat de pijlen dan bot worden omdat 80 % naast het bord in een houten plaat komen, is volgens Erik onzin want hij heeft in zijn leven heel veel gedart. (dat anderen dan niet meer gewoon kunnen darten boeitvhem niet,alles vor het wereldrecord)
Uit dat groepje komt geen normaal woord meer.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:49 schreef Harry het volgende:
Man man, GJ praat al een kwartier over doekjes in zijn kast, en dat Kim vD die niet mag pakken.
Wie is Djedi?quote:Op woensdag 28 december 2022 22:52 schreef HappyCharly het volgende:
Niemand lijkt Berend te missen..
Maar aan de andere kant.. gaat het ooit nog over Madeleine of Nadir of Djedi?
Hij was ook niet de gezelligheid zelve he..quote:Op woensdag 28 december 2022 22:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denk dat de hele loods blij is dat ze van Berend af zijn ....
Wie?quote:Op woensdag 28 december 2022 22:59 schreef Kakadylo het volgende:
Als je zo bent afgedroogd hou je beter eens je bek
Gaat dit over het kaarten?quote:Op woensdag 28 december 2022 22:59 schreef Kakadylo het volgende:
Het houdt echt niet op.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:59 schreef Kakadylo het volgende:
?quote:Op woensdag 28 december 2022 22:59 schreef Kakadylo het volgende:
Dat begreep ik wel iddquote:Op woensdag 28 december 2022 23:03 schreef Thorelf het volgende:
ik snap niet zo goed waarom babs en GJ zo zeuren,want als ze allemaal op rupi gestemd zouden hebben... en hij zou het gered hebben als voormalig koorddancer. dan had GJ er toch uitgelegen?
Zo simpel werkt het jaquote:Op woensdag 28 december 2022 23:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Volgens Erik heeft Kim D Jeff omgepraat om niet op Ruppie te gaan maar op Berend
Wat ook waar is...quote:Op woensdag 28 december 2022 23:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Volgens Erik heeft Kim D Jeff omgepraat om niet op Ruppie te gaan maar op Berend
Nope Berend was targed van Rupie en Imadiddinquote:Op woensdag 28 december 2022 23:03 schreef Thorelf het volgende:
ik snap niet zo goed waarom babs en GJ zo zeuren,want als ze allemaal op rupi gestemd zouden hebben... en hij zou het gered hebben als voormalig koorddancer. dan had GJ er toch uitgelegen?
Nee, die gaat zijn eigen gang, maar dat weten die sukkels nietquote:Op woensdag 28 december 2022 23:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff luistert helemaal niet naar KimD
oke ik hoorde vanmiddag dat rupi GJ eruit wildequote:Op woensdag 28 december 2022 23:06 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nope Berend was targed van Rupie en Imadiddin
Berend was voor hun een pispaal zoals ook Eunice maar Rupert zou voor GJ of misschien wel Babs hebben gekozenquote:Op woensdag 28 december 2022 23:06 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nope Berend was targed van Rupie en Imadiddin
Waarom switcht hij dan?? Eeen hele week heeft hij lopen roepen dat Rupie en Ima eruit moesten..quote:Op woensdag 28 december 2022 23:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, die gaat zijn eigen gang, maar dat weten die sukkels niet
Heeft gewoon met een groep meegestemd hoor.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee hoor, Jeff doet wat hij zelf wil
Babs was het doelwit met Berend als alternatiefquote:Op woensdag 28 december 2022 23:08 schreef mangalie het volgende:
[..]
Waarom switcht hij dan?? Eeen hele week heeft hij lopen roepen dat Rupie en Ima eruit moesten..
quote:Op woensdag 28 december 2022 23:08 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft gewoon met een groep meegestemd hoor.
Vanwege het van die stier af laten vallen, dat hebben velen Berend verweten was de bekende druppel. Ruppie en ima konden wachtenquote:Op woensdag 28 december 2022 23:08 schreef mangalie het volgende:
[..]
Waarom switcht hij dan?? Eeen hele week heeft hij lopen roepen dat Rupie en Ima eruit moesten..
Dan had Berend ook wel even kunnen wachten. bs argument dus..quote:Op woensdag 28 december 2022 23:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vanwege het van die stier af laten vallen, dat hebben velen Berend verweten was de bekende druppel. Ruppie en ima konden wachten
dus babs en GJ hebben mazzel gehad dat de groep anders heeft gekozen...alleen denken ze niet verderquote:Op woensdag 28 december 2022 23:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs was het doelwit met Berend als alternatief
Hij draait door, heeft straks een goede psych nodig, maar geen Babetquote:
ja das ook geen psych.. niet eens op ppaierquote:Op woensdag 28 december 2022 23:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij draait door, heeft straks een goede psych nodig, maar geen Babet![]()
het is een jankbal en roddelaarquote:Op woensdag 28 december 2022 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
ja das ook geen psych.. niet eens op ppaier
Wil nu dus het managerschap gaan kapen om het gekrenkte ego te herstellenquote:
Ik vind het een domme actiequote:Op woensdag 28 december 2022 23:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik gunde het Wendy om manager te worden, maar ze zit nu bij de verkeerde mensen. Dus ik heb me twijfels ondertussen
Ik gun het haar wel maar ik zie het niet gebeuren. Zo populair is ze niet in de loods.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik gunde het Wendy om manager te worden, maar ze zit nu bij de verkeerde mensen. Dus ik heb me twijfels ondertussen
Ja zo ga ik ook denken. Wendy laat zich helemaal meeslepen door GJ en Babet. Jammerquote:Op woensdag 28 december 2022 23:20 schreef Thorelf het volgende:
ik zou een paar dagen geleden ook nog op wendy gestemd hebben,maar zou het nu niet weten....marcio denk ik..pfff had ik nooit gedacht
Klopt, Ruppie staat er een volgende keer wel weer op of anders Imaquote:Op woensdag 28 december 2022 23:22 schreef Kakadylo het volgende:
Overigens willen een heleboel Rupi gewoon (ook) zien vertrekken maar de andere (ego-)kant zag zich overruled worden
Nee, en deze actie is heel erg dom van Babs en GJ .quote:Op woensdag 28 december 2022 23:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ik gun het haar wel maar ik zie het niet gebeuren. Zo populair is ze niet in de loods.
Zij hebben zich afgezonderd terwijl je je juist moet inmengenquote:Op woensdag 28 december 2022 23:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee, en deze actie is heel erg dom van Babs en GJ .
Dit wordt ook nog eens via via doorgespeeld naar de anderen. Ze zorgen er alleen maar meer voor dat dat clubje een doelwit voor eliminatie gaat worden
Ja precies. Daarom domme actiequote:Op woensdag 28 december 2022 23:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zij hebben zich afgezonderd terwijl je je juist moet inmengen
Nou ik vind het prima, ze graven net als Berend hun eigen grafquote:Op woensdag 28 december 2022 23:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee, en deze actie is heel erg dom van Babs en GJ .
Dit wordt ook nog eens via via doorgespeeld naar de anderen. Ze zorgen er alleen maar meer voor dat dat clubje een doelwit voor eliminatie gaat worden
GJ werkt bovendien bij Isaac als een rode lapquote:Op woensdag 28 december 2022 23:24 schreef woxxel het volgende:
Isaak kon t niet hebben dat een groep niet naar hem kwam om te vragen op wie ze mochten stemmen.
Dus hij heeft er alles op alles gezet om een andere naam op de stip te krijgen. Om td laten zien dat hij degene id die bepaalt wie naar huis gaat.
Dat zij hij ook letterlijk tegen Esther.
Als jullie naar mij waren gekomen. Dan had t er heel anders uit gezien
bij meerderen, die staat ook hoog op het verlanglijstje bij velenquote:Op woensdag 28 december 2022 23:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
GJ werkt bovendien bij Isaac als een rode lap
Sinds GJ Alicia van hem 'afnam' is er bij 'stiefpapa' Isaac iets geknapt en dat snap ik heel goedquote:Op woensdag 28 december 2022 23:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
bij meerderen, die staat ook hoog op het verlanglijstje bij velen
Dit is jouw interpretatie van een flard die je opgevangen hebt.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:25 schreef HappyCharly het volgende:
Ik begrijp ook niet waarom Babs zich leent voor stemmen ronselen voor de febo, was zo out of the blue en nep
En waarom Wendy nu al manager wil worden... beter had ze zichzelf even wat meer in de groep gemengd
Bep er uit is veel slimmer. Gj heeft niks met Wendy.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:33 schreef pingu66 het volgende:
Ik hoop dat er nog een eliminatie komt deze week,kunnen ze mooi GJ eruit "wapperen"
Het heet COS iddquote:Op woensdag 28 december 2022 23:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is jouw interpretatie van een flard die je opgevangen hebt.
Als GJ gaat gaat Bep binnen no time vrijwillig de loods verlaten, laatst zei ze tegen GJ dat ze meer met hem heeft dan met Wendy.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Bep er uit is veel slimmer. Gj heeft niks met Wendy.
Voor mij was die SL niet nodig want zou toch niet hebben gekekenquote:Op woensdag 28 december 2022 23:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
SL was denk ik vanwege uitkleed aktie van KimD op kamer 2 ...
Jij bent wel grappigquote:Op woensdag 28 december 2022 23:38 schreef mootie het volgende:
[..]
En daar presenteren we ideetjes niet als feiten.
Zat op stream 1, zag opeens Kim naar kamer 2 gaan op stream 2, maar na een paar seconden die SL ...quote:Op woensdag 28 december 2022 23:39 schreef Kakadylo het volgende:
Voor mij was die SL niet nodig want zou toch niet hebben gekeken
Wat boft Wendy toch met zo'n vriendinquote:Op woensdag 28 december 2022 23:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Als GJ gaat gaat Bep binnen no time vrijwillig de loods verlaten, laatst zei ze tegen GJ dat ze meer met hem heeft dan met Wendy.
Iedereen kan wat anders interpreteren van wat er gezegd is of hoe iets gezegd is en brengt het anders over. Dus jou opmerking slaat kant nog wal. Zelfs wat de bewoners uitkramen zijn geen feiten, maar vaak meningen, die wij hier weer postenquote:Op woensdag 28 december 2022 23:38 schreef mootie het volgende:
[..]
En daar presenteren we ideetjes niet als feiten.
Het is een tijdelijke vriendschap voor the time beingquote:Op woensdag 28 december 2022 23:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat boft Wendy toch met zo'n vriendin
ima en rupie en jij?quote:Op woensdag 28 december 2022 23:42 schreef mangalie het volgende:
Maar wie zouden jullie kiezen?
Ima en Rupie die stelen Of Berend die weinig in de pot brengt?
Waar je van weet welke stem nut heeft. Ik zou ze er alle 3 uit willenquote:Op woensdag 28 december 2022 23:42 schreef mangalie het volgende:
Er zijn enkele dames waarbij ik wel even zou blijven hangen maar in KimD ben ik net zoveel geïnteresseerd als in Zoequote:Op woensdag 28 december 2022 23:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zat op stream 1, zag opeens Kim naar kamer 2 gaan op stream 2, maar na een paar seconden die SL ...
Ima...maar alleen omdat het Rupie razend zou maken.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:42 schreef mangalie het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd, wie dan ... ?quote:Op woensdag 28 december 2022 23:43 schreef Kakadylo het volgende:
Er zijn enkele dames waarbij ik wel even zou blijven hangen maar in KimD ben ik net
zoveel geïnteresseerd als in Zoe
ja van de 3 ik ook het meest ima, maar omdat hij totaal onzichtbaar is op de streamsquote:Op woensdag 28 december 2022 23:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ima...maar alleen omdat het Rupie razend zou maken.
ik ookquote:Op woensdag 28 december 2022 23:44 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik ook Ima en Rupie..Exit dan bedoel ik he
Ja dat ook. Zou hem niet missen.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:45 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ja van de 3 ik ook het meest ima, maar omdat hij totaal onzichtbaar is op de streams
met wendy kan ze geen diepe gesprekken hebben zei zequote:Op woensdag 28 december 2022 23:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ik zou ook voor ima gaan. Voor de actievequote:Op woensdag 28 december 2022 23:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ima...maar alleen omdat het Rupie razend zou maken.
itt tot de gesprekken met onze interview-ster GJ iddquote:Op woensdag 28 december 2022 23:46 schreef Thorelf het volgende:
[..]
met wendy kan ze geen diepe gesprekken hebben zei ze
Juist wel maar Wendy geeft tegenspraak en heeft betere humorquote:Op woensdag 28 december 2022 23:46 schreef Thorelf het volgende:
[..]
met wendy kan ze geen diepe gesprekken hebben zei ze
Ja, Kimw voegt echt niets toe dan//Oh ik moet een scheetje laten hhaha of ze moet poepen. Verder komt er weinig uitquote:Op woensdag 28 december 2022 23:48 schreef woxxel het volgende:
Van mij mag rupie nog wel even blijven.
De k3 meiden mogen eerst eruit. Kimw ligt nog meer in d'r bed dan berend
Ik denk dat Wendy slimmer is dan Babet, dat is een meeloperquote:Op woensdag 28 december 2022 23:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Juist wel maar Wendy geeft tegenspraak en heeft betere humor
Terwijl GJ instemmend knikt en zegt 'ja klopt, is zo, inderdaad, klopt'
Gj en Babs horen wel zichzelf graag praten, dat hebben ze gemeenquote:Op woensdag 28 december 2022 23:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Juist wel maar Wendy geeft tegenspraak en heeft betere humor
Terwijl GJ instemmend knikt en zegt 'ja klopt, is zo, inderdaad, juist'
ja echt he...dat schetenalarm dat is het enige wat er uit komt tegenwoordig voor de rest is het alleen ja en amen op alles wat iedereen zegt.zij is idd ook echt uitgespeeldquote:Op woensdag 28 december 2022 23:52 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, Kimw voegt echt niets toe dan//Oh ik moet een scheetje laten hhaha of ze moet poepen. Verder komt er weinig uit
Babs kan het niet hebben als een vrouw haar de meerdere is al helemaal op gebieden waarin zijzelf denkt te overheersenquote:Op woensdag 28 december 2022 23:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat Wendy slimmer is dan Babet, dat is een meeloper
Wendy heeft meer levenservaring, dat is wat anders dan een 40 jarige studente die denkt de wijsheid in pacht te hebbenquote:Op woensdag 28 december 2022 23:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs kan het niet hebben als een vrouw haar de meerdere is al helemaal op gebieden waarin zijzelf denkt te overheersen
Berend was top de eerste weken, daarna was het helemaal niets meer ...quote:Op donderdag 29 december 2022 00:01 schreef Adat231 het volgende:
ben ik de enige die het jammer vind dat Berend het is geworden. had hem liever nog een maand
gegeven om weer terug te komen op het niveau waar hij in het begin op zat...
Ik vind het wel jammer, maar ik vind het ook hypocriet dat hij zich meteen van die stier liet vallen, niet proberen en vanmiddag wel. Dus niet proberen voor geld in de pot, zelfs -20, maar wel om in de loods te blijven. Ik vond de Berend zoals hij binnenkwam leuk, zijn humor. Maar daar was niets van over, helaas.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:01 schreef Adat231 het volgende:
ben ik de enige die het jammer vind dat Berend het is geworden. had hem liever nog een maand gegeven om weer terug te komen op het niveau waar hij in het begin op zat...
Precies dat dus ...quote:Op donderdag 29 december 2022 00:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind het wel jammer, maar ik vind het ook hypocriet dat hij zich meteen van die stier liet vallen,
niet proberen en vanmiddag wel. Dus niet proberen voor geld in de pot, zelfs -20, maar wel om in
de loods te blijven. Ik vond de Berend zoals hij binnenkwam leuk, zijn humor. Maar daar was niets van over, helaas.
ben het helemaal met je eens, maar had altijd de hoop dat dat weer terug zou komen....quote:Op donderdag 29 december 2022 00:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer, maar ik vind het ook hypocriet dat hij zich meteen van die stier liet vallen, niet proberen en vanmiddag wel. Dus niet proberen voor geld in de pot, zelfs -20, maar wel om in de loods te blijven. Ik vond de Berend zoals hij binnenkwam leuk, zijn humor. Maar daar was niets van over, helaas.
berend had van mij nog niet weg gehoeven,maar zal hem niet missen. had wel liever een ander zien gaanquote:Op donderdag 29 december 2022 00:01 schreef Adat231 het volgende:
ben ik de enige die het jammer vind dat Berend het is geworden? had hem liever nog een maand gegeven om weer terug te komen op het niveau waar hij in het begin op zat... zo niet dan had hij mogen wieberen
Hij keerde teveel in zichzelf en mengde zich nog amper in de groep. Stond af en toe bij de hottub als er dames in zaten (vreemd gedrag) of zat soms te kaarten. Ik had die hoop al opgegeven.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:05 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ben het helemaal met je eens, maar had altijd de hoop dat dat weer terug zou komen....
Ze vindt analyseren van de groep leuk en het hebben van intellectuele gesprekken dat kan Wendy niet en GertJan wel. Ze kan wel goed met Wendy lachen.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mssn moet Babet zichzelf eens analyseren en in de spiegel kijkenquote:Op donderdag 29 december 2022 00:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze vindt analyseren van de groep leuk en het hebben van intellectuele gesprekken dat kan Wendy niet en GertJan wel. Ze kan wel goed met Wendy lachen.
( Wendy is meer "niet lullen maar poetsen" en Babbel en GJ van het oeverloze psychische gezever.. 🤣
Berend mag eigenlijk van geluk spreken dat ie vier maanden heeft mogen volmaken want vier weken was logischer geweestquote:Op donderdag 29 december 2022 00:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij keerde teveel in zichzelf en mengde zich nog amper in de groep. Stond af en toe bij de hottub als er dames in zaten (vreemd gedrag) of zat soms te kaarten. Ik had die hoop al opgegeven.
Jazeker, Marciano, Isaac, Bern, Wanda, GJ of JW wat mij betreft ....quote:Op donderdag 29 december 2022 00:05 schreef Thorelf het volgende:
berend had van mij nog niet weg gehoeven,maar zal hem niet missen. had wel liever een ander zien gaan
Hij mag Jeffrey bedanken,die heeft hem uit zijn depressie getrokken toen hij huilend in bed lagquote:Op donderdag 29 december 2022 00:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Berend mag eigenlijk van geluk spreken dat ie vier maanden heeft mogen volmaken want vier weken was logischer geweest
Gerry (daar kan niemand aan tippen)quote:Op woensdag 28 december 2022 23:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd, wie dan ... ?
Isaac kon niet deze stemming, maar die mag er wat mij betreft snel uit....quote:Op donderdag 29 december 2022 00:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jazeker, Marciano, Isaac, Bern, Wanda, GJ of JW wat mij betreft ....
Ik hoorde isaac idd iets over broodquote:Op donderdag 29 december 2022 00:14 schreef puzziepie het volgende:
Ik hoor gefluister tijdens het gesprek tussen Leila ,Erik en Esther
Mag ik Martin en Mexx en Babet daar aan toevoegen enquote:Op donderdag 29 december 2022 00:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jazeker, Marciano, Isaac, Bern, Wanda, GJ of JW wat mij betreft ....
Slaap lekker topper! Ben ook weg nuquote:Op donderdag 29 december 2022 00:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, tot 2300 uur staat online, in sommige filmpjes zitten wel aardige
momenten met reacties op de stemming en het vertrek van vandaag, welterusten ....
prima na GJ en wandaquote:Op donderdag 29 december 2022 00:22 schreef Adat231 het volgende:
[..]
en toch mogen van mij isaak,ima, rupie en laaila eruit gestemd worden zsm
vind wanda de grootste bitch die daar zit, maar daarom mag ze van mij nog wel even zitten, als ze maar niet wintquote:
brood maken...er is anders niets morgenochtendquote:Op donderdag 29 december 2022 00:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jeff, Leila, Jasper, Rupert en Imma in de keuken voor zover ik kan zien ... late nite snack denk ik
rupi is gewoon valsquote:Op donderdag 29 december 2022 00:28 schreef Kakadylo het volgende:
Rupi praat nog steeds vals over Berend
Eunicequote:
Dat is het spel.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:42 schreef mangalie het volgende:
Schijnheil die Jeff...Hele week iedereen opstoken om op Rupie te stemmen en nu staan lachen in de keuken en lachen met Rupi en Ima
Maakte, maar al een tijdje niet meer en is dus nu weggejorist door de Febo.quote:
Ik geloof niet zo in het Febo verhaal....quote:Op donderdag 29 december 2022 01:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maakte, maar al een tijdje niet meer en is dus nu weggejorist door de Febo.
Yep! "Irritainment"quote:Op donderdag 29 december 2022 01:10 schreef Charlotte-007 het volgende:
Vanochtend zoveel gebeurd dat Babbel toch niet eruit is gestuurd. Berend weg. Het had ook iets sneus toen ik het zag gebeuren. Niet zo fijn om te zien, vond ik.
Wat me opvalt is dat men langzamerhand gemener en gemener wordt. Het spel gaat kei en kei hard worden gespeeld.
Gaan we uberhaupt nog wel iemand tof vinden na een tijdje.
De lieverds (als in mentaal wat zwakker) en de fysiek zwakkere zijn de pineut. Is met deze eliminatie duidelijk geworden.
De winnaar zou eens totaal niet geliefd kunnen zijn bij het grote publiek.
Niet alles kan door de febo worden bepaald want dan moeten de mensen wel echt flink acteren. Is niet te doen lijkt mij.quote:Op donderdag 29 december 2022 01:09 schreef freaky40 het volgende:
Ik wel. Berend moest weg omdat hij een groot deel van de opdrachten niet mee kan doen en wellicht worden die gedurende het komende jaar alleen nog maar grootser en heftiger daar kunnen types als Berend maar ook Moraima niet aan mee doen, en bovendien hij is nogal moeilijk met eten. Het was gewoon een lastpost voor de Febo en die moeten wieberen.
Waarom zou diezelfde Febo dan mensen als Moriama en Berend hebben geselecteerd voor het programma, lulverhaal dusquote:Op donderdag 29 december 2022 01:50 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Niet alles kan door de febo worden bepaald want dan moeten de mensen wel echt flink acteren. Is niet te doen lijkt mij.
Dat een berend zo ziek zou worden na zoveel afvallen, had niemand in kunnen schatten. Denk dat Berend een briljante speler had kunnen zijn, als hij niet ziek was geworden en de man was die hij in het begin wasquote:Op donderdag 29 december 2022 03:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Waarom zou diezelfde Febo dan mensen als Moriama en Berend hebben geselecteerd voor het programma, lulverhaal dus
Zal ik weer Erik pulk gifjes gaan plaatsen?quote:Op donderdag 29 december 2022 06:50 schreef Dotteke het volgende:
Morguh![]()
Het is nog stil in de loods, nog zo 1,5 uur en dan beginnen de badkamer rituelen weer.
Nu de eliminatie geweest is zal het wel een rustige paar dagen gaan worden denk ik.
Nee.quote:Op donderdag 29 december 2022 07:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal ik weer Erik pulk gifjes gaan plaatsen?
Doe mij maar wat gifjes van een Jan Willem die met z'n vinger onder z'n neus wrijft.quote:Op donderdag 29 december 2022 07:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal ik weer Erik pulk gifjes gaan plaatsen?
Even zoeken.quote:Op donderdag 29 december 2022 07:40 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Doe mij maar wat gifjes van een Jan Willem die met z'n vinger onder z'n neus wrijft.
Wel de vinger.quote:Op donderdag 29 december 2022 07:44 schreef ThijsTH het volgende:
Nee, dat is niet aan de neus wrijven...
Dat zal best, maar die vent wrijft echt 50x per dag aan z'n neus, dus kleine moeite om ff wat beter te zoeken.quote:
Doe het zelf maar.quote:Op donderdag 29 december 2022 07:48 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Dat zal best, maar die vent wrijft echt 50x per dag aan z'n neus, dus kleine moeite om ff wat beter te zoeken.
Goedemorgen.quote:
Ik zie de grote leider alleen..quote:Op donderdag 29 december 2022 08:22 schreef Dotteke het volgende:
Is dat nu Janet op stream 2, die ligt er niet al te fris bij zeg
Ik zie nu Erik op stream 2 die met zijn lange benen in onderbroek bij de kast staatquote:Op donderdag 29 december 2022 08:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zie de grote leider alleen..
Seksy boy... ahum...🤣quote:Op donderdag 29 december 2022 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie nu Erik op stream 2 die met zijn lange benen in onderbroek bij de kast staat
quote:
Seksy boy... ahum...🤣quote:Op donderdag 29 december 2022 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie nu Erik op stream 2 die met zijn lange benen in onderbroek bij de kast staat
JWtje ook nog lekker nurkey doen...quote:
Mooi.quote:
Mopske.quote:
Mogge..quote:Op donderdag 29 december 2022 08:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Helemaal niets denk ik, beelden van 'n stel labbekakken![]()
Goedemorgen Cos
Beshiequote:
48 uur oliebollen bakkenquote:Op donderdag 29 december 2022 08:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Helemaal niets denk ik, beelden van 'n stel labbekakken![]()
Goedemorgen Cos
Oooh dan gaan we zo weer vingerlikken...quote:Op donderdag 29 december 2022 08:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beshie![]()
![]()
Erik doet een sloot suiker in de thee
Die 600 euro aan kerstbomen hebben echt het verschil gemaakt in de loodsquote:
1000 oliebollen? Moeten ze flink dooreten dit weekend.quote:Op donderdag 29 december 2022 08:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
48 uur oliebollen bakken
En de oliebollen gaan naar de voedselbank![]()
Dan verdienen ze zelf 1000
Euroquote:Op donderdag 29 december 2022 08:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
1000 oliebollen? Moeten ze flink dooreten dit weekend.
Ik ben al even geswitchtquote:Op donderdag 29 december 2022 08:49 schreef Frummelie het volgende:
Dan krijgen we na de thee de gezichtseetsessie van Eric... ik ben me nu al aant verheugen...
wie is dat dan?quote:Op donderdag 29 december 2022 08:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin tegen Isaac : De ridder van Oranje Nassau moet echt gone gone gone.
Ah ... de febo bracht eerst alleen december in beeld. Hier is januari .. PLAYBACKSHOWquote:Op donderdag 29 december 2022 08:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er staat niks bijzonders op hè
Kijkt JW Jeff niet meer aan, bedoel je dat?quote:Op donderdag 29 december 2022 08:53 schreef woxxel het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het tussen jw en jeff verder gaat.
Jeff zei dat je hem niet meer aankijkt.
Helaas heb ik vandaag niet zoveel tijd om te kijken dus er zal wel een hoop gebeuren.
ik had al een vermoeden, ergensquote:
Welk doosjequote:Op donderdag 29 december 2022 08:57 schreef Frummelie het volgende:
Wat is er toch voor spannends met dat doosje...?
Ik zou die gore pap met kilo`s suiker van hem ook niet blieven.quote:Op donderdag 29 december 2022 08:56 schreef greysbones het volgende:
Martin heeft de maispap doorgekrast
Want dat belieft meneer niet
oeh gauw even boodschappen doen FOMOquote:
Ligt niet aan jouquote:Op donderdag 29 december 2022 09:00 schreef Charmian het volgende:
Ligt het nou aan mij of heeft Isaac er nou gewoon niks van gebakken als manager? Geen structuur te vinden en hij heeft ook niet echt iets vernieuwends ingebracht.
Oh dat is een puzzle waarmee je de cenobytes kunt oproepenquote:Op donderdag 29 december 2022 09:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Waar Eric mee aant pielen was...
300% gefaaldquote:Op donderdag 29 december 2022 09:00 schreef Charmian het volgende:
Ligt het nou aan mij of heeft Isaac er nou gewoon niks van gebakken als manager? Geen structuur te vinden en hij heeft ook niet echt iets vernieuwends ingebracht.
Vrij kleurloos inderdaad ... het enige wat hij heeft ingebracht is de vrimibo ... op vrijdagavond...quote:Op donderdag 29 december 2022 09:00 schreef Charmian het volgende:
Gewoon een prutser.quote:
En die hebben ze maar 1 x gehad een echte vrimiboquote:Op donderdag 29 december 2022 09:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vrij kleurloos inderdaad ... het enige wat hij heeft ingebracht is de vrimibo ... op vrijdagavond...
En de verdienopdrachten erg slecht gedaan. Dat is niet allemaal zijn schuld, maar bij bv de laatste was hij ook geen helpende factor.
Ja. Sinds de eliminatiequote:Op donderdag 29 december 2022 08:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Kijkt JW Jeff niet meer aan, bedoel je dat?
Je zou bijna denken dat JW het erom doet.quote:Op donderdag 29 december 2022 09:04 schreef Charmian het volgende:
JW heeft net een bank versjouwd, die moet straks weer bij esther onder het mes omdat zijn schouder auw auw doet
Je bent gewoon jaloersquote:Op donderdag 29 december 2022 09:05 schreef mario390 het volgende:
ik snap dat niet, 1-2 idioten zijn
wakker en hier zijn bijna 15
cossers nu![]()
100% broquote:Op donderdag 29 december 2022 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
En die hebben ze maar 1 x gehad een echte vrimibo
En het geld ook slim besteed. Darten, voetbaltafel. Wordt nog steeds veel gebruik van gemaakt. En zoals hij toen zei, het geeft iets te doen in de tijden dat het qua eten mager is. Verveling zorgt dan juist voor ergenis.quote:Op donderdag 29 december 2022 09:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gewoon een prutser.
Jefff zorgde voor een prima maand.
Kom maar haters....
Het maakt toch niet uit dat er meer cossers zijn dan bewonersquote:
Paul mc cartney?quote:Op donderdag 29 december 2022 09:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Is JW niet gewoon boos omdat er nu nog maar 3 klaverjassers over zijn?
Ik denk eerder omdat hij niks van het plan wistquote:Op donderdag 29 december 2022 09:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Is JW niet gewoon boos omdat er nu nog maar 3 klaverjassers over zijn?
Ben benieuwd hoeveel er dan nog kijken of dat het merendeel dan als is overgestapt naar BBquote:Op donderdag 29 december 2022 08:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ah ... de febo bracht eerst alleen december in beeld. Hier is januari .. PLAYBACKSHOW![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
nee maar ik bedoel het zijn erst 2 bw wakkerquote:Op donderdag 29 december 2022 09:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het maakt toch niet uit dat er meer cossers zijn dan bewoners
Gewoon gezellig meeposten
En niet doen of we gek zijn.
Nou nee je overdrijftquote:Op donderdag 29 december 2022 09:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar ik bedoel het zijn erst 2 bw wakker
en hier gaat de boel los
9 januari toch?quote:Op donderdag 29 december 2022 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel er dan nog kijken of dat het merendeel dan als is overgestapt naar BB
En ze zou er zo leuk uit kunnen zien. Verandert haar persoonlijkheid niet, maar nu is het allebei niks.quote:
JW moet zich kapot schamen...quote:Op donderdag 29 december 2022 09:15 schreef Li0nHeart het volgende:
JW weer met z'n geneuzel dat ze zwaar onder bijstandsniveau zitten.
Het gaat niet over hier, het gaat hier over de streams,quote:Op donderdag 29 december 2022 09:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar ik bedoel het zijn erst 2 bw wakker
en hier gaat de boel los
Dan zouden ze nu ook in de kou zitten. Als ze eens begonnen met slim inkopen, groente en vlees e.d. En een beetje drank en rookwaar schrappen/minderen Maar goed, ik ben maar een eenvoudige huisvrouw ( wel pensionada)quote:Op donderdag 29 december 2022 09:15 schreef Li0nHeart het volgende:
JW weer met z'n geneuzel dat ze zwaar onder bijstandsniveau zitten.
quote:Op donderdag 29 december 2022 09:32 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : Oh .. oeps.. ik laat even een dikke scheet .... het waait ook in m'n broek.
Aan tafel bij Jappie en Kenzy.
volgens mij komt het meer omdat hij geen vrouw wil maar een jonge meidquote:Op donderdag 29 december 2022 09:38 schreef Dotteke het volgende:
Erik snapt het niet, hij kent zoveel mensen maar er is nooit een vrouw die op hem valt.
Volgens Eunice komt dat door zijn houding, hij staat er niet voor open.
Is dat zo? Denk niet dat een jonge meid op een type zoals Erik zal vallen.quote:Op donderdag 29 december 2022 09:41 schreef Adat231 het volgende:
[..]
volgens mij komt het meer omdat hij geen vrouw wil maar een jonge meid
hij valt op sasha myrthe en in 1 van de eerste weken was hij ongevraagd bij djedi in bed gaan liggenquote:Op donderdag 29 december 2022 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat zo? Denk niet dat een jonge meid op een type zoals Erik zal vallen.
Tja, dat zijn echt dames die niet op hem zullen vallen volgens mij.quote:Op donderdag 29 december 2022 09:44 schreef Adat231 het volgende:
[..]
hij valt op sasha myrthe en in 1 van de eerste weken was hij ongevraagd bij djedi in bed gaan liggen
Hij snapt niet waarom het nog niet gelukt is om een vrouw te vinden.. nou misschien iemand zoeken van je eigen leeftijd en niet zoveel eisen stellen. Eric zoekt eigenlijk een jong mooi en heel slank meisje..quote:Op donderdag 29 december 2022 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tja, dat zijn echt dames die niet op hem zullen vallen volgens mij.
Maar wel sneu als ik hem zo hoor praten.
En stoppen met steeds over hemzelf te praten hoe goed hij wel niet is..quote:Op donderdag 29 december 2022 09:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij snapt niet waarom het nog niet gelukt is om een vrouw te vinden.. nou misschien iemand zoeken van je eigen leeftijd en niet zoveel eisen stellen. Eric zoekt eigenlijk een jong mooi en heel slank meisje..
Net of die op hem zitten te wachten.
Zou ook helpen als hij zou zorgen dat hij lekker ruikt en zich eens met zeep wast want ik denk dat er om hem heen een rijke zweet en lichaamsgeur hangt. Zeep en shampoo kent hij echt niet
Is dat Jan Willem of Gert Jan?quote:Op donderdag 29 december 2022 08:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin tegen Isaac : De ridder van Oranje Nassau moet echt gone gone gone.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |