Scar Tissue & Otherside.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Californication, under the bridge, snow () en verdeR?
Scar Tissue zal ook nog wel komenquote:Op woensdag 28 december 2022 23:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Otherside, de bestequote:Op woensdag 28 december 2022 23:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
cuts like a knifequote:Op woensdag 28 december 2022 23:38 schreef ok01 het volgende:
Kan eigenlijk geen enkel Bryan Adams nummer noemen dat ik echt leuk vind
Otherside Otterslide Scar Tissuequote:Op woensdag 28 december 2022 23:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:37 schreef ok01 het volgende:
Zijn we al klaar voor Van Inkel zo ladies en people?
Betere voorbereiding krijg je nietquote:Op woensdag 28 december 2022 23:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mijn eerste drankje is al bijna op
reeds besprokenquote:Op woensdag 28 december 2022 23:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Scar Tissue zal ook nog wel komen
Ik kan er überhaupt geeneen noemen behalve deze omdat er in het uurlijstje staat hoe die heet.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:38 schreef ok01 het volgende:
Something about Christmas Timequote:Op woensdag 28 december 2022 23:38 schreef ok01 het volgende:
Fok doet met je meequote:Op woensdag 28 december 2022 23:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee, denk coma-zuipen. Binnen 20 minuten. Helemaal als we weer schijtlollig op een pan gaan slaan
Cuts like a knifequote:Op woensdag 28 december 2022 23:38 schreef ok01 het volgende:
Summer of 69 kent niemand inderdaadquote:Op woensdag 28 december 2022 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kan er überhaupt geeneen noemen behalve deze omdat er in het uurlijstje staat hoe die heet.
Summer of soixante noeuf?quote:Op woensdag 28 december 2022 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kan er überhaupt geeneen noemen behalve deze omdat er in het uurlijstje staat hoe die heet.
quote:Op woensdag 28 december 2022 23:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nee.
Ik word er agressief van.
Ben ooit naar zijn concert gegaan voor het voorprogramma door Melissa Etheridge. Wel gebleven daarna, i.t.t. een vriend die daarna afhaakte.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:38 schreef PippenScottie het volgende:
Iemand vroeg me mee naar Bryan Adams dit jaar. Vriendelijk bedankt. Er zijn grenzen.
Paul McCartney...quote:Op woensdag 28 december 2022 23:40 schreef PippenScottie het volgende:
Welke artiest willen jullie graag nog live zien (en heb je nog nooit gezien?)
Metallica.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:40 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kan me er geen voorstelling van maken.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:40 schreef Gunner het volgende:
2x Imagine Dragons achter elkaar voor en na de reclame
wat vinden we daarvan.
Alleen Everything I do en When I'm Gone komen op nu.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stevie Wonderquote:Op woensdag 28 december 2022 23:40 schreef PippenScottie het volgende:
Imagine Dragons is gewoon een van de beste live-acts van dit moment.... en ik ben serieusquote:Op woensdag 28 december 2022 23:40 schreef Gunner het volgende:
2x Imagine Dragons achter elkaar voor en na de reclame
wat vinden we daarvan.
Oja. Meh..quote:Op woensdag 28 december 2022 23:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Summer of 69 kent niemand inderdaad
Faith no more (kan niet)quote:Op woensdag 28 december 2022 23:40 schreef PippenScottie het volgende:
Daar is iequote:
zo veel, QOTSA en RHCP wel op de top van mn lijst denk ik.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:40 schreef PippenScottie het volgende:
Maar dat is wederzijdsquote:
Zijn wel oke inderdaadquote:Op woensdag 28 december 2022 23:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Cuts like a knife
Take me back
Remember
Tonight
Om er een paar te noemen.
Niet geheel toevallig allemaal voor het album waar dit Heaven op staat.
helaas zal die jou niet zienquote:
Nutteloos weetje: ik zat met Do op de middelbare school. Niet in dezelfde klas, maar omdat zij veel met zingen bezig was en ik veel met ballet, hadden wij vrijstellingen en moesten we in die uren ons huiswerk maken in een lokaal samen met andere kunst/sporttalenten (o.a. de PSV-jeugd), onder streng toezicht van een altijd chagrijnige PSV-meneer.quote:
Hier moet het "alcoholische drank met toevoegingen" heten. Rum is een te groot woordquote:
the who, portishead, massive attack o.a.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:40 schreef PippenScottie het volgende:
Queenquote:Op woensdag 28 december 2022 23:40 schreef PippenScottie het volgende:
In zijn gedeelte komt ook nogquote:Op woensdag 28 december 2022 23:37 schreef ok01 het volgende:
Zijn we al klaar voor Van Inkel zo ladies en people?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voorbij.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Dat dusquote:Op woensdag 28 december 2022 23:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
Paul McCartney...
Die zou ik 2 jaar terug ook live hebben gezien... maarja Covid hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |