En Yanou en Doquote:
Heb em een paar maanden geleden leren kennen bij een nieuwe cocktail bar bij ons in de stad, Goed spul jaquote:Op woensdag 28 december 2022 23:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mijn vrouw maakt die erg lekker altijd.
Tip: neem de dure ginger beer!
dat ben ik nooit.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:37 schreef ok01 het volgende:
Zijn we al klaar voor Van Inkel zo ladies en people?
Inderdaadquote:Op woensdag 28 december 2022 23:37 schreef peaceman het volgende:
zelfs heaven irriteert niet omdat het zo'n fijn uurtje is
Nee, denk coma-zuipen. Binnen 20 minuten. Helemaal als we weer schijtlollig op een pan gaan slaanquote:Op woensdag 28 december 2022 23:37 schreef ok01 het volgende:
Ready as I'll ever bequote:Op woensdag 28 december 2022 23:37 schreef ok01 het volgende:
Dan zou ik hem/haar stiekem meenemen naar Ryan Adams.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:38 schreef PippenScottie het volgende:
Iemand vroeg me mee naar Bryan Adams dit jaar. Vriendelijk bedankt. Er zijn grenzen.
Californication, under the bridge, snow (quote:
Zeker. Maar je moet hem niet maken met Royal Club, dan valt hij tegen.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:37 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heb em een paar maanden geleden leren kennen bij een nieuwe cocktail bar bij ons in de stad, Goed spul ja
Mijn eerste drankje is al bijna opquote:Op woensdag 28 december 2022 23:37 schreef ok01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |