5e keer zelfs vandaagquote:
Jep!quote:Op woensdag 28 december 2022 23:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee! Is die jarig? Covidgewattes met longcovidklachten, lang verhaal, vertel ik nog weleens, maarr ik had kerstdiner met oud-studievrienden. Jaarlijkse traditie :-)
Ik heb wel wodkaquote:Op woensdag 28 december 2022 23:36 schreef Isorden het volgende:
Wou voor mezelf eigenlijk een moscow mule maken.... maar geen wodka meer in huis... of verse limoenen
Wat ben je toch ook een ezel.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:36 schreef Isorden het volgende:
Wou voor mezelf eigenlijk een moscow mule maken.... maar geen wodka meer in huis... of verse limoenen
dan zullen we wel niet heel vaak meer komen na vandaagquote:
Volgens de titels niet.quote:
Of mule, en je woont ook niet in moskouquote:Op woensdag 28 december 2022 23:36 schreef Isorden het volgende:
Goldeneye was ook best leukquote:
Hier zit met wat werk een Bløftekst in.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:36 schreef Isorden het volgende:
dat is @Diaan73 niet met je eensquote:
Mijn vrouw maakt die erg lekker altijd.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:36 schreef Isorden het volgende:
Goedzo, gewoon boycotten die Poetinquote:Op woensdag 28 december 2022 23:36 schreef Isorden het volgende:
Nog 5 keer.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan zullen we wel niet heel vaak meer komen na vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |