Goedzo, leuk hebben is het belangrijkstequote:Op woensdag 28 december 2022 23:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ja zeker! Klein beete aangeschoten, even alle covidgedoe vergeten en gewoon een fijne avond met vrienden gehad. Morgen vast de hele dag op bed, maar worth it <3
Mark had teveel knoflook opquote:Op woensdag 28 december 2022 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoezo zingt er een vrouw in dit nummer van de Dire Straits?
Even een Oranjeboom 20% pakken danquote:
Had ie een wit puntpak aan?quote:Op woensdag 28 december 2022 23:33 schreef PippenScottie het volgende:
Vandaag leerde ik dat Mark Nopfler Mark Kkkknopfler heet
Toren van Joure of zo iets toch?quote:Op woensdag 28 december 2022 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mark Noppert, da's toch die keeper?
Alleen als ie kruizen in de fik steektquote:Op woensdag 28 december 2022 23:33 schreef PippenScottie het volgende:
Vandaag leerde ik dat Mark Nopfler Mark Kkkknopfler heet
Covid gewattes?quote:Op woensdag 28 december 2022 23:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ja zeker! Klein beete aangeschoten, even alle covidgedoe vergeten en gewoon een fijne avond met vrienden gehad. Morgen vast de hele dag op bed, maar worth it <3
Dadelijk komen ze weer voorbij.quote:
Captain Morgan colaatje zo moet wel werken.quote:
4e keer al ofzo?quote:Op woensdag 28 december 2022 23:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dadelijk komen ze weer voorbij.
Mag dat daar wel rum heten?quote:Op woensdag 28 december 2022 23:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Captain Morgan colaatje zo moet wel werken.
Kunnen ook niet stoppen.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dadelijk komen ze weer voorbij.
Waarom niet?quote:
Nee! Is die jarig? Covidgewattes met longcovidklachten, lang verhaal, vertel ik nog weleens, maarr ik had kerstdiner met oud-studievrienden. Jaarlijkse traditie :-)quote:Op woensdag 28 december 2022 23:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Covid gewattes?
Ik dacht dat je naar de verjaardag van @:gale_boetticher was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |