Vouw hem eerst even in een vliegtuigje.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:32 schreef Cee het volgende:
Zin om de kerstboom naar buiten te flikkeren.
Ik woon vijfhoog.
Die van mij heb ik kapot gekaratetrapt tijdens dit nummer. Sorry boomquote:Op woensdag 28 december 2022 23:32 schreef Cee het volgende:
Ik woon vijfhoog.
Kan me niet voorstellen dat Diaan dit leuk vindtquote:
Dat is wat laag om er resultaat van te zien inderdaad.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:32 schreef Cee het volgende:
Ik woon vijfhoog.
ja zeker! Klein beete aangeschoten, even alle covidgedoe vergeten en gewoon een fijne avond met vrienden gehad. Morgen vast de hele dag op bed, maar worth it <3quote:
Ok boomquote:Op woensdag 28 december 2022 23:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die van mij heb ik kapot gekaratetrapt tijdens dit nummer. Sorry boom
Maar die slaaptquote:Op woensdag 28 december 2022 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Diaan dit leuk vindt
ik denk dat ze het wel aardig vindt...quote:Op woensdag 28 december 2022 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer precies.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja, briljant moment in de film. let's do an old ofzo zegt ie toch?
We schrijven ‘m met potlood op.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, zangeresquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |