'Me zoontje'quote:Op woensdag 28 december 2022 11:59 schreef Em31 het volgende:
Hartverwarmende berichtjes![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 december 2022 12:34 schreef Fred_B het volgende:
7083170
(Even omdraaien, dan staat er oliebol in je rekenmachine)
707 +707 = 1414quote:Op woensdag 28 december 2022 12:34 schreef Fred_B het volgende:
7083170
(Even omdraaien, dan staat er oliebol in je rekenmachine)
Dat me is inderdaad wel heel erg jaquote:Op woensdag 28 december 2022 12:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
'Me zoontje'
Ik snap wel dat je daar erge ziektes van krijgt![]()
![]()
We wachten de foto's van het moment geduldig af!quote:Op woensdag 28 december 2022 12:44 schreef Em31 het volgende:
Ik heb nog steeds mijn laatste doel van 2022 niet gehaald: een oliebol met banketbakkersroom eten.
Deze week moet het toch echt gebeuren.
Die neem jij toch? Aangezien jij in de tuin ligt.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:53 schreef Strani het volgende:
[..]
We wachten de foto's van het moment geduldig af!
Dit doet ze niet bij haar thuis hè en ik moet tussendoor ook wel eens andere dingen doen. Er zijn meer vrouwen waar ik bij in de tuin moet liggen natuurlijk.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die neem jij toch? Aangezien jij in de tuin ligt.
Ik zal mijn best doen, maar kan niets beloven.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:53 schreef Strani het volgende:
[..]
We wachten de foto's van het moment geduldig af!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 december 2022 13:12 schreef blackswangreen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 december 2022 13:20 schreef Em31 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een doel op zichquote:Op woensdag 28 december 2022 12:44 schreef Em31 het volgende:
Ik heb nog steeds mijn laatste doel van 2022 niet gehaald: een oliebol met banketbakkersroom eten.
Je hebt er maar druk mee.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit doet ze niet bij haar thuis hè en ik moet tussendoor ook wel eens andere dingen doen. Er zijn meer vrouwen waar ik bij in de tuin moet liggen natuurlijk.
yes! krijgen we een herinnering?quote:Op woensdag 28 december 2022 14:11 schreef NailQueen het volgende:
WIDM app gedownload! Wie wil in de esf-forumpoule? Stuur maar een DM met je username
Zoiets van levensbelang onthou je toch wel?quote:Op woensdag 28 december 2022 14:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
yes! krijgen we een herinnering?
Graag een dagje eerder dank je welquote:Op woensdag 28 december 2022 14:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zoiets van levensbelang onthou je toch wel?
Anders moet ik 7 januari, 15 minuten voor aanvang nog maar een dienstmelding erin gooien.
Ben je dan jarig?quote:Op woensdag 28 december 2022 14:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Anders moet ik 7 januari, 15 minuten voor aanvang nog maar een dienstmelding erin gooien.
Hé hé, het is geen De Mol BE hèquote:Op woensdag 28 december 2022 14:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Touché.quote:Op woensdag 28 december 2022 14:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hé hé, het is geen De Mol BE hè
quote:Op woensdag 28 december 2022 13:31 schreef blackswangreen het volgende:
Hoe gaat het bij jou?quote:Op woensdag 28 december 2022 14:45 schreef Yesse het volgende:
Zin in volgende week zaterdagHet voelde eerst nog zover weg, maar het gaat allemaal toch sneller dan je denkt
quote:Op woensdag 28 december 2022 15:04 schreef Em31 het volgende:
Goedquote:
Ik hoop maar dat de geruchten dat dit (tijdelijk) het laatste seizoen van De Mol is niet waar zijnquote:Op woensdag 28 december 2022 14:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hé hé, het is geen De Mol BE hè
Dit klinkt trouwens echt super lekker...quote:Op woensdag 28 december 2022 12:44 schreef Em31 het volgende:
quote:Op woensdag 28 december 2022 17:16 schreef blackswangreen het volgende:
Heel herkenbaar!quote:Op woensdag 28 december 2022 17:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
GoedIk moest wel leren om niet te veel op van die fora of Google te kijken bij elke angst die ik had
Ik ben voor mezelf altijd al een beetje hypochonder, ik ben al snel bang dat het iets ernstigs is. En nu met baby had ik elke keer dat ik wilde checken of hij wel "normaal" was. Dat als ergens stond dat vanaf week x ze iets zouden kunnen ik al mezelf zorgen maakte als hij dat niet gelijk al kon. Dat was niet gezond dus daar probeer ik mezelf maar van weg te houden
Het aantal keer dat ik dingen heb gegoogeld als 'hoeveel moet een kind van x weken slapen/poepen/wakker zijn/lachen etc.' omdat ik weer bang was dat hij teveel/te weinig sliep/poepte/wakker was etc. waren niet gezond en daarnaast is elk kind anders, maar dat moet even slijten denk ik
Het is wel zo dat aan de ene kant het al super lang geleden lijkt maar dat het aan de andere kant ook wel weer heel snel gaat. Morgen alweer 7 weken geleden
Ik ben dus super hypochonder voor mijzelf, maar gek genoeg (quote:Op woensdag 28 december 2022 17:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
GoedIk moest wel leren om niet te veel op van die fora of Google te kijken bij elke angst die ik had
Ik ben voor mezelf altijd al een beetje hypochonder, ik ben al snel bang dat het iets ernstigs is. En nu met baby had ik elke keer dat ik wilde checken of hij wel "normaal" was. Dat als ergens stond dat vanaf week x ze iets zouden kunnen ik al mezelf zorgen maakte als hij dat niet gelijk al kon. Dat was niet gezond dus daar probeer ik mezelf maar van weg te houden
Het aantal keer dat ik dingen heb gegoogeld als 'hoeveel moet een kind van x weken slapen/poepen/wakker zijn/lachen etc.' omdat ik weer bang was dat hij teveel/te weinig sliep/poepte/wakker was etc. waren niet gezond en daarnaast is elk kind anders, maar dat moet even slijten denk ik
Het is wel zo dat aan de ene kant het al super lang geleden lijkt maar dat het aan de andere kant ook wel weer heel snel gaat. Morgen alweer 7 weken geleden
[..]
Ik hoop maar dat de geruchten dat dit (tijdelijk) het laatste seizoen van De Mol is niet waar zijn
[..]
Dit klinkt trouwens echt super lekker...
Ja, jankenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op woensdag 28 december 2022 20:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, janken![]()
Wij betalen volgend jaar bijna 300 euro voor ons tweeën. Basisverzekering, 6x fysio en tandarts tot 250 euro...
Ik heb wat meer fysio nodig (ivm schouder en huisarts die geen verwijzing wil schrijven, zodat ik het straks wel uit mijn basispakket vergoed krijg). En zitten waarschijnlijk kosten bij de tandarts aan te komen, zit rond de ¤200quote:Op woensdag 28 december 2022 20:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, janken![]()
Wij betalen volgend jaar bijna 300 euro voor ons tweeën. Basisverzekering, 6x fysio en tandarts tot 250 euro...
Ik hoorde van het weekend dit soort verhalen over de bekendste schaatser van Nederlandquote:Op woensdag 28 december 2022 18:43 schreef NailQueen het volgende:
Ik kijk eerlijk gezegd niet meer op van wat Yvonne allemaal wel of niet beweerd, maar als dat van Nielson (deels) waar is schrik ik daar wel van. Ik vind/vond hem juist een normale sympathieke gast die zich niet gek liet maken door het hele BN-er wereldje. Misschien is hij dat nog steeds wel en speelt er iets anders. Dat moeten ze dan vooral lekker prive houden.
https://www.rtlboulevard.(...)hten-over-vreemdgaan
Kjeld?quote:Op woensdag 28 december 2022 20:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik hoorde van het weekend dit soort verhalen over de bekendste schaatser van Nederland#juicevanEm
Jij bent stiekem een spion van Yvquote:
Van Nuis zou het ook niet echt nieuws zijn hequote:
Mijn tandarts maakt komend jaar weer foto's en dan ontdekt hij ALTIJD wel een gaatje of een kies die een kroon moet of weet ik hetquote:Op woensdag 28 december 2022 20:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
[..]
Ik heb wat meer fysio nodig (ivm schouder en huisarts die geen verwijzing wil schrijven, zodat ik het straks wel uit mijn basispakket vergoed krijg). En zitten waarschijnlijk kosten bij de tandarts aan te komen, zit rond de ¤200
Ik zou dat echt nooit sturenquote:Op woensdag 28 december 2022 20:20 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Jij bent stiekem een spion van Yv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |