SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW in de Zoom:SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOKkers in beeldSPOILER: PippenScottieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DagoduckOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DagoduckOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ArnieAlbertsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮![]()
Ach, ik kan hier prima op viben. Het klinkt tegenwoordig misschien ook niet heel bijzonders, maar je moet ook denken in de jaren 60 dat veel wat ze maakten erg verfrissend was toendertijd. En van de stem van McCartney kan ik wel genieten hier. Nu hoeft van mij ook niet elke beatle erin overigens.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:36 schreef Zwansen het volgende:
Dit is toch ook niet zo heel bijzonder. Als het geen Beatles was geweest zou dit nooit in de top 2000 staan."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WHEN I WAS A YOUNG BOY
MY FATHER TOOK ME INTO THE CITY
TO SEE A MARCHING BAND
HE SAID, "SON, WHEN YOU GROW UP![]()
WOULD YOU BE THE SAVIOR OF THE BROKEN
THE BEATEN AND THE DAMNED?"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SOMETIMES I GET THE FEELIN'
SHE'S WATCHIN' OVER ME
AND OTHER TIMES I FEEL LIKE I SHOULD GO
AND THROUGH IT ALL, THE RISE AND FALL
THE BODIES IN THE STREETS
AND WHEN YOU'RE GONE, WE WANT YOU ALL TO KNOW
WE'LL CARRY ON, WE'LL CARRY ON![]()
![]()
![]()
![]()
AND THOUGH YOU'RE DEAD AND GONE, BELIEVE ME
YOUR MEMORY WILL CARRY ON
WE'LL CARRY ON
AND IN MY HEART, I CAN'T CONTAIN IT
THE ANTHEM WON'T EXPLAIN IT
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Oh dit is wel lekkere emo muziek
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
dit vind ik trouwens veel te veel muziek-voor-probleemkinderen gehalte hebben"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Stemplaat genot
Graag gedaan!Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Emoliedje uit de jaren 00.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Single knip ANTIGENOT[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Goed getimed concert vooralquote:Op woensdag 28 december 2022 11:39 schreef Guanabana het volgende:
Nooit gehoord deze. Waarom is dit ineens zo'n hoge binnenkomer?My friends all drive horses![]()
Ik hier ook niet het idee dat ik hier iets aan gemist heb.
Valt niet heel erg tegen, maar zo hoog?Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Nee. Ik vind dit niks“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
"Hello we want to vote for Eefje the Fisher, can you please vote for Bittersweet please"quote:Op woensdag 28 december 2022 11:37 schreef Gretzl het volgende:
Hehe zullen we volgend jaar ook even Reddit gaan inschakelen om een paar favjes in de lijst der lijsten te krijgen?
https://www.reddit.com/r/(...)/mcr_in_the_top2000/Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
En waar ik my chemical romance zei bedoel ik my bloody valentine stop de tijd.
Staan my bloody valetine er eigenlijk in en waarom niet?En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Mag dit uit?En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Ja dit dusquote:Op woensdag 28 december 2022 11:39 schreef Zorro het volgende:
Valt niet heel erg tegen, maar zo hoog?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
![]()
When I was a young boy
My father took me into the city
To see a marching band
He said, "Son, when you grow up
Would you be the savior of the broken
The beaten and the damned?"
He said, "Will you defeat them?
Your demons, and all the non-believers
The plans that they have made?"
"Because one day, I'll leave you a phantom
To lead you in the summer
To join the black parade"
When I was a young boy
My father took me into the city
To see a marching band
He said, "Son, when you grow up
Would you be the savior of the broken
The beaten and the damned?"
Sometimes I get the feelin'
She's watchin' over me
And other times I feel like I should go
And through it all, the rise and fall
The bodies in the streets
And when you're gone, we want you all to know
We'll carry on, we'll carry on
And though you're dead and gone, believe me
Your memory will carry on
We'll carry on
And in my heart, I can't contain it
The anthem won't explain it
A world that sends you reelin'
From decimated dreams
Your misery and hate will kill us all
So paint it black and take it back
Let's shout it loud and clear
Defiant to the end, we hear the call
To carry on, we'll carry on
We'll carry on
And though you're broken and defeated
Your weary widow marches
On and on, we carry through the fears
Oh, ah, ha
Disappointed faces of your peers
Oh, ah, ha
Take a look at me, 'cause I could not care at all
Do or die, you'll never make me
Because the world will never take my heart
Go and try, you'll never break me
We want it all, we wanna play this part
I won't explain or say I'm sorry
I'm unashamed, I'm gonna show my scars
Give a cheer for all the broken
Listen here, because it's who we are
Just a man, I'm not a hero
Just a boy, who had to sing this song
Just a man, I'm not a hero
I don't care
We'll carry on, we'll carry on
You'll carry on
And though you're broken and defeated
Your weary widow marches, oh
Do or die, you'll never make me
Because the world will never take my heart
Go and try, you'll never break me
We want it all, we wanna play this part (we'll carry on)
Do or die, you'll never make me (we'll carry on)
Because the world will never take my heart (we'll carry on)
Go and try, you'll never break me (we'll carry on)
We want it all, we wanna play this part (we'll carry on!)[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
veel hoger volgend jaarquote:Op woensdag 28 december 2022 11:39 schreef Zorro het volgende:
Valt niet heel erg tegen, maar zo hoog?![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is Green Day on speed?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
die vond ik toendertijd wel lekker, nu heb ik geen flauw idee waarom ik die geluisterd hebquote:Op woensdag 28 december 2022 11:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Staan my bloody valetine er eigenlijk in en waarom niet?![]()
![]()
en nee stonden er nooit in volgens mij"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
ik vind dit niet exemplarisch voor t werk van MCR, die veel betere elektronische nummers hebbenHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Stapavonden in vaste alternatieve discotheek in 2006. Dicht bij de dj staan om veel verzoeknummers op bierviltje door te geven. En emomeisjes los zien gaan op deze![]()
Remember the jester that showed you tears
The script for tears![]()
Evenstar
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2022 11:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
Stemplaat genot
Graag gedaan!
Nu volgend jaar Deftones en het begint ergens op te lijken![]()
![]()
Hoeveel minor threat en fugazi staat in de lijst?quote:En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Nee, dat is te alternatief. Zouden we misschien wel op de huishoudbeurs kunnen promoten als in ideale stofzuigermuziek.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Staan my bloody valetine er eigenlijk in en waarom niet?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Graag gedaan mensen!quote:Op woensdag 28 december 2022 11:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
Stemplaat genot
Graag gedaan!
Haters can be so lame and vicious
Ik vind dit eigenlijk hun enige leukequote:Op woensdag 28 december 2022 11:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
ik vind dit niet exemplarisch voor t werk van MCR, die veel betere elektronische nummers hebben[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Met Deftones doe ik wel mee!quote:Op woensdag 28 december 2022 11:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nu volgend jaar Deftones en het begint ergens op te lijken“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
quote:Op woensdag 28 december 2022 11:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
"Hello we want to vote for Eefje the Fisher, can you please vote for Bittersweet please"![]()
![]()
![]()
Nee dan maak ik 10x zoveel kans met The National. Maar dan wel via een andere fanatieke fangroep
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Volgend jaar maar eens op Repeater stemmenquote:Op woensdag 28 december 2022 11:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoeveel minor threat en fugazi staat in de lijst?No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
En alleen naar huis te gaan, waar je wil huilen en sterven.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Stapavonden in vaste alternatieve discotheek in 2006. Dicht bij de dj staan om veel verzoeknummers op bierviltje door te geven. En emomeisjes los zien gaan op deze![]()
Sorry, te makkelijke overgang naar The SmithsMy friends all drive horses![]()
Evenstar
![]()
@OscarMopperkont en ik willen Passenger erin proberen te krijgen, dus even een FOK! actie opzettenquote:![]()
![]()
Deftones mag er wel inquote:Op woensdag 28 december 2022 11:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nu volgend jaar Deftones en het begint ergens op te lijkenmaar dan graag wel iets van adrenalin. 7 words is wel leuk voor in de lijst
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Dit gaat volgend jaar gewoon flink doorstijgen natuurlijk
Remember the jester that showed you tears
Op hoeveel stemmen zou de drempel van #2000 eigenlijk liggen?"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Waarom staat Good Charlotte eigenlijk niet in de lijst?quote:Op woensdag 28 december 2022 11:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Staan my bloody valetine er eigenlijk in en waarom niet?Pffff
Buitenlanders charteren voor stemmen vind ik wel heel matig hoor
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
dat is een beetje mijn probleem met al die poppunk bands, vind het allemaal zo simpel maar veel raggen enz. Niet aan mij besteed.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:41 schreef DJ11 het volgende:
Wel lekker energiek, maar muzikaal erg basic.
Kan niet zeggen dat ik het heel bijzonder vind...."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Herkenbaar!quote:Op woensdag 28 december 2022 04:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
CHVRCHES eindigde het concert met hun grootste hit The Mother We Share. Vanwege het moment en bepaalde tekstregels kan ik dit nummer zelden meer luisteren zonder emotioneel te worden en terug te denken
[..]
Het ging even door m'n hoofd om concerten voorlopig een tijdje te vermijden, maar mijn rationaliteit en het plezier dat de favoriete hobby geeft wonnen het meteen van de angst (al heeft het wel wat maanden geduurd toen m'n gedachten niet meer bij niet bij elk concert naar Bataclan gingen). Op zondag 15/11 speelde Death Cab for Cutie in Utrecht en dat werd ook een beladen avond. Ik hield het niet droog toen Little Wanderer voorbij kwam:
[..]
Amper 1 week later was ik terug in TivoliVredenburg voor Le Guess Who. Gewoon volle bak met allemaal blije muziekliefhebbersOveral waar je kwam heerste het gevoel "we laten ons niet klein krijgen." Gelukkig lieten de mensen zich inderdaad niet regeren door de angst. En zijn aanslagen op concerten/festivals nog altijd een zeldzaamheid. Al mogen we Manchester (mei 2017) en Las Vegas (oktober 2017) zeker niet vergeten.
Zowel dat gevoel van "we laten ons niet klein krijgen" als dat een bepaald nummer nu voor mij verbonden is aan Bataclan.
Hier was dat The Greatest Show On Earth van Nightwish, mijn eerste concert na de aanslag. Daarbij kwam WE WERE HERE op het doek te staan, waarmee eigenlijk bedoeld wordt dat wij op aarde zijn (en dat we daarmee de uitverkorenen zijn, zie voor meer info dit leuke artikel).
Maar voor mij betekende het toen: wij waren hier (in de concertzaal), want wij laten ons dit niet afpakken.![]()
Foto via https://garethkitchener.photography/![]()
En terechtquote:Op woensdag 28 december 2022 11:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit gaat volgend jaar gewoon flink doorstijgen natuurlijkHaters can be so lame and vicious
Cohen Moderne Klassieker GENOT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan staat het origineel van CSNY al een paar jaar niet meer genoteerd..Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615![]()
Dit vond ik een tijdje mooi, maar dit is wel zo slecht gezongen dat het ook wel heel lelijk is.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
You want it darker
Zeeuwen en Limbo's doen het toch ook?quote:Op woensdag 28 december 2022 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Buitenlanders charteren voor stemmen vind ik wel heel matig hoor
Leonard Cohen heeft meer emo in zijn pink dan MCR in de hele band natuurlijkMy friends all drive horses![]()
Deze is ook erg fijn!
Die kwam pas om 3 uur ofzo. Dan had je meestal wel dat gevoel idd..quote:Op woensdag 28 december 2022 11:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En alleen naar huis te gaan, waar je wil huilen en sterven.
Sorry, te makkelijke overgang naar The SmithsRemember the jester that showed you tears
ik zou het geen zingen noemenquote:Op woensdag 28 december 2022 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vond ik een tijdje mooi, maar dit is wel zo slecht gezongen dat het ook wel heel lelijk is.gaat eerder om de tekst lijkt me, althans zo heb ik het gezien
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Cohen
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik heb hem gehoord, dus zeker niet.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die kwam pas om 3 uur ofzo. Dan had je meestal wel dat gevoel idd..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
You want it darker
But first we take manhattanEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Antisemiet!quote:
Ah... ik dacht al: waar ken ik dit van?
Maar ik ben iets bekender met de (geweldige) Paul Kalkbrenner remix van dit nummer. Echt met respect voor het originele nummer gemaakt; aanrader.![]()
Het verbaast me dat dit trouwens gestegen is.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
wanneer die I'm ready my lord zegt![]()
De wereld is dan ook een stukje donkerderquote:Op woensdag 28 december 2022 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het verbaast me dat dit trouwens gestegen is.Haters can be so lame and vicious
quote:Op woensdag 28 december 2022 11:44 schreef MTheBassman het volgende:
wanneer die I'm ready my lord zegt![]()
Ik mis wel de discobeat in dit nummer van Serhat.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik moet helaas weer denken aan Ruud de Wild die dit nummer keihard uitlachte een paar jaar geledenSolidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
quote:Op woensdag 28 december 2022 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis wel de discobeat in dit nummer van Serhat.nu je het zegt lijkt er het wel een beetje op.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Ruud moet gewoon zijn bek houdenquote:Op woensdag 28 december 2022 11:44 schreef MielMonteur het volgende:
Ik moet helaas weer denken aan Ruud de Wild die dit nummer keihard uitlachte een paar jaar geleden
-XOXO-![]()
Ja ik kan me daar niet overheen zetten.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vond ik een tijdje mooi, maar dit is wel zo slecht gezongen dat het ook wel heel lelijk is.![]()
Toen ik vorige week naar de snob 2000 luisterde, was Leonard Cohen - Avalanche een van de mooiste ondekkingen voor mij![]()
quote:Op woensdag 28 december 2022 11:43 schreef datismijnmening het volgende:
Boh kippelvel tot aan mijn nagelpiercing![]()
![]()
![]()
Songfestivalgenot.... (ik snap de associatie trouwens)quote:Op woensdag 28 december 2022 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis wel de discobeat in dit nummer van Serhat.Say Na Na Na.
![]()
Ruud de Wild is een smakeloos landquote:Op woensdag 28 december 2022 11:44 schreef MielMonteur het volgende:
Ik moet helaas weer denken aan Ruud de Wild die dit nummer keihard uitlachte een paar jaar geleden![]()
Ik zie Mart Smeets ritmisch meetikken bij DWDD bij dit nummer om vervolgens met zn pedante toon te gaan uitleggen waarom dit geweldig wasHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik heb vrienden die ook hier ineens mee aan kwamen zetten zal wel in een film of serie gezeten hebben...
Is dit zijn Kamahl-act?Un dann rettet kein Kavallerie,
dan bedoel je deze:quote:Op woensdag 28 december 2022 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis wel de discobeat in dit nummer van Serhat.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Zou Mart porno kijken op de werkvloer?quote:Op woensdag 28 december 2022 11:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zie Mart Smeets ritmisch meetikken bij DWDD bij dit nummer om vervolgens met zn pedante toon te gaan uitleggen waarom dit geweldig was[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
heb hier ook weleens op gestemd geloof ik"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Wanneer gaat ie zingen dan?quote:Op woensdag 28 december 2022 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vond ik een tijdje mooi, maar dit is wel zo slecht gezongen dat het ook wel heel lelijk is.
Dit is toch gewoon iemand die een gedicht ofzo opleest?![]()
Die bedrijft alleen porno op de werkvloer.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou Mart porno kijken op de werkvloer?
#RIAVISSERED![]()
Best een leuk, goed geproduceerd liedje (ook al kan die man niet zingen). Beste klassering voor San Marino ooit.quote:![]()
Bedenk me net dat ik nog niets heb gegeten vandaag.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mag ik dat kijken? Ja dat mag ik kijken.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou Mart porno kijken op de werkvloer?Un dann rettet kein Kavallerie,
Tijntje Hendriks denk ik. @Pino112quote:Op woensdag 28 december 2022 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou Mart porno kijken op de werkvloer?![]()
Ah, een Triggerfingertje[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mart IS porno op de werkvloer.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou Mart porno kijken op de werkvloer?
Volgens MartMy friends all drive horses![]()
Mag je dat zeggen?quote:Op woensdag 28 december 2022 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou Mart porno kijken op de werkvloer?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
quote:Op woensdag 28 december 2022 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis wel de discobeat in dit nummer van Serhat.![]()
![]()
Zo lelijk gezongen dat het mooi isquote:Op woensdag 28 december 2022 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vond ik een tijdje mooi, maar dit is wel zo slecht gezongen dat het ook wel heel lelijk is.![]()
Ooit nog op 79
Je zou medelijden krijgen met Lykke Li. Haar bekendste nummer is alleen een hit geworden in een remix-versie (The Magician) en in een cover-uitvoering....![]()
En dat dan een stagiaire voor hem zn piemel moet zoeken omdat ie m zelf al decennia niet gezien heeft?quote:Op woensdag 28 december 2022 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou Mart porno kijken op de werkvloer?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Zat in de aftiteling van de laatste aflevering van een seizoen van Flikken Maastricht. Geen idee welk seizoenquote:Ik heb vrienden die ook hier ineens mee aan kwamen zetten zal wel in een film of serie gezeten hebben...Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ha, ik luisterde naar de radio toen Triggerfinger dit speelde bij Giel.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
och, deze is wel leuk. Liever dan die kuffer"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Mensen die voor het eerst naar Triggerfinger gingen nav dit liedje en dan de rest van het triggerfinger euvre te horen kregen
Die zullen zich doodgeschrokken zijn
Triggerfinger heeft best wat toffe nummers zoals Short Term Memory Love. Maar ja, dat is niet geschikt voor de Top 2000 he?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik zet het geluid nu uit.
Op een of andere manier krijg ik dat lied niet meer uit mijn kop als ik het gehoord heb. Dus even stilte totdat Bowie begintUn dann rettet kein Kavallerie,
Mijn nichtquote:Op woensdag 28 december 2022 11:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mensen die voor het eerst naar Triggerfinger gingen nav dit liedje en dan de rest van het triggerfinger euvre te horen kregen
Die zullen zich doodgeschrokken zijn
quote:Op woensdag 28 december 2022 11:48 schreef MTheBassman het volgende:
och, deze is wel leuk. Liever dan die kuffer![]()
![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
GIEEEEEEEEEEEEEELquote:GIEEEEEEEEEEEEEEL
GIEEEEEEEEEEEEEEL
GIEEEEEEEEEEEEEEL
GIEEEEEEEEEEEEEEL
GIEEEEEEEEEEEEEEL
GIEEEEEEEEEEEEEEL
GIEEEEEEEEEEEEEEL
GIEEEEEEEEEEEEEEL
GIEEEEEEEEEEEEEEL
GIEEEEEEEEEEEEEEL
GIEEEEEEEEEEEEEEL
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Eens.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:47 schreef Zwansen het volgende:
Blijf dit een geweldig nummer vinden. Het origineel trouwens ook.![]()
Nu moet ik zeggen dat ik die remix wel beter vind. Sowieso vind ik haar eerste plaat stukken beter.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:47 schreef DJ11 het volgende:
Je zou medelijden krijgen met Lykke Li. Haar bekendste nummer is alleen een hit geworden in een remix-versie (The Magician) en in een cover-uitvoering....[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het origineel was dan ook gewoon minderquote:Op woensdag 28 december 2022 11:47 schreef DJ11 het volgende:
Je zou medelijden krijgen met Lykke Li. Haar bekendste nummer is alleen een hit geworden in een remix-versie (The Magician) en in een cover-uitvoering....Haters can be so lame and vicious
Gecondoleerdquote:Op woensdag 28 december 2022 11:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ha, ik luisterde naar de radio toen Triggerfinger dit speelde bij Giel.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Sterke vermoedens.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tijntje Hendriks denk ik. @:pino112![]()
Evenstar
![]()
Als je kijkt wie er nu mee aan het zingen en dansen zijn in het cafe kan je je wel een prima beeld vormen jaquote:Op woensdag 28 december 2022 11:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
Die zullen zich doodgeschrokken zijn![]()
![]()
En dit nummer wel dan?quote:Op woensdag 28 december 2022 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Triggerfinger heeft best wat toffe nummers zoals Short Term Memory Love. Maar ja, dat is niet geschikt voor de Top 2000 he?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
8quote:Op woensdag 28 december 2022 11:48 schreef Berkery het volgende:
Hoeveel nummers in de top 2000 hebben koffiekopjes-percussie?En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Origineel is veel leukerquote:Op woensdag 28 december 2022 11:49 schreef skysherrif het volgende:
Overbodige uitvoering van het origineel-XOXO-![]()
Sterktequote:Op woensdag 28 december 2022 11:48 schreef Kopiko het volgende:
[..]
NB ik zit nu in de nee ik maak geen uitzondering-actUn dann rettet kein Kavallerie,
Bart Arens vertelt enkel dat dit de überclassic van Triggerfinger is. Niet dat het gewoon een simpele cover is en dan eigenlijk iemand anders de credits verdient voor dit fantastische originele popnummer. Zonde![]()
Lykke Li hoort in de lijst! (net als nog wel meer Zweden)Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
De Top 2000 staat toch vol middelmatige saaie meukquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat blijft m.i. het leukste van dit nummer iddquote:Op woensdag 28 december 2022 11:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
![]()
Susanne Sundførquote:Op woensdag 28 december 2022 11:49 schreef Gretzl het volgende:
Bart Arens vertelt enkel dat dit de überclassic van Triggerfinger is. Niet dat het gewoon een simpele cover is en dan eigenlijk iemand anders de credits verdient voor dit fantastische originele popnummer. Zonde![]()
Lykke Li hoort in de lijst! (net als nog wel meer Zweden)![]()
idd eensquote:Op woensdag 28 december 2022 11:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Origineel is veel leuker![]()
Ze leveren pas sinds dit jaar het uur erbij dus helaas heb ik dat verder nietquote:Op woensdag 28 december 2022 10:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit klinkt als een klusje voor @:pino112![]()
![]()
Je kunt dit als het bijwonen van een live-optreden beschouwen.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ha, ik luisterde naar de radio toen Triggerfinger dit speelde bij Giel.![]()
Beetje hetzelfde als Everything but the girlquote:Op woensdag 28 december 2022 11:47 schreef DJ11 het volgende:
Je zou medelijden krijgen met Lykke Li. Haar bekendste nummer is alleen een hit geworden in een remix-versie (The Magician) en in een cover-uitvoering....![]()
ben je verrast? Dat café is debielquote:
Die stats staan wel op een andere site, misschien kun je ze inpikkenquote:Op woensdag 28 december 2022 11:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze leveren pas sinds dit jaar het uur erbij dus helaas heb ik dat verder niet
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Beter dan Boomers die glazige staren bij gitaren of dance nummerquote:Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
quote:Op woensdag 28 december 2022 11:49 schreef skysherrif het volgende:
Overbodige uitvoering van het origineelWeinig van dit soort treffende voorbeelden waarbij het origineel zoveel toffer is dan de cover. Maar ja, die kent de gemiddelde Radio 2-luisteraar niet omdat ze weigeren Lykke Li te draaienquote:Op woensdag 28 december 2022 11:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Origineel is veel leuker![]()
![]()
![]()
![]()
Ting ting ting
Ting ting ting
Ting ting ting ting ting ting ting|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Bowie genot
Waarbij Missing sowieso al heel anders is dan oudere nummers in hun oeuvre, toch?quote:Op woensdag 28 december 2022 11:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als Everything but the girl[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
gatverdamme, wie heeft er hier een scheet gelaten?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Dit is toch ook een coverquote:En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Het stinkt hier opeens[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Correctquote:Haters can be so lame and vicious
Is het Ruud?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja sorry, is nog van de gourmetquote:Op woensdag 28 december 2022 11:51 schreef MTheBassman het volgende:
gatverdamme, wie heeft er hier een scheet gelaten?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Nog nooit een Bowie gehoord waarvan ik dacht JA.
Durf ik dit te zeggen, blijkbaar.Koel en donker bewaren![]()
Ik heb t idee dat ik al veel Bowie heb gehoord in de uren dat ik luisterde afgelopen dagenHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Bowie
Schitterend natuurlijk deze.. Maar we hadden het nog betere titelnummer van dit album ook vanuit de keuzelijst kunnen laten binnenkomenRemember the jester that showed you tears
*ban incomingquote:Op woensdag 28 december 2022 11:51 schreef Guanabana het volgende:
Durf ik dit te zeggen, blijkbaar.![]()
Staat er verder nog wat van hen in eigenlijk? All this dancing around ofzo?quote:Op woensdag 28 december 2022 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Triggerfinger heeft best wat toffe nummers zoals Short Term Memory Love. Maar ja, dat is niet geschikt voor de Top 2000 he?![]()
Dat het meer een nummer is om op een LP af te spelen, dan op de radio afgespeeldquote:Op woensdag 28 december 2022 11:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dit was gewoon de lead single van dat album.(inclusief remixes)
![]()
Deze man snapt!quote:Op woensdag 28 december 2022 11:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Schitterend natuurlijk deze.. Maar we hadden het nog betere titelnummer van dit album ook vanuit de keuzelijst kunnen laten binnenkomen
Het meeste van Bowie is geweestquote:Op woensdag 28 december 2022 11:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb t idee dat ik al veel Bowie heb gehoord in de uren dat ik luisterde afgelopen dagen
Bowie![]()
![]()
![]()
Beste versie van dit nummer overigensFor you, there'll be no more crying.
Dat zullen ze bij Disturbed ook gehad hebben.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
schandalig tbhquote:Op woensdag 28 december 2022 11:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het meeste van Bowie is geweest"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Nu jij het durft te zeggen, durf ik ook.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:51 schreef Guanabana het volgende:
Durf ik dit te zeggen, blijkbaar.
Eens![]()
![]()
en dat is best een schandequote:Op woensdag 28 december 2022 11:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het meeste van Bowie is geweestHaters can be so lame and vicious
Origineel is toch nog van iemand anders?quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
deze is wel echt fijn van Bowie trouwens
Met het verschil; wie gaat er uberhaupt vrijwillig naar Disturbedquote:Op woensdag 28 december 2022 11:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zullen ze bij Disturbed ook gehad hebben.
Gestoordenquote:Op woensdag 28 december 2022 11:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Met het verschil; wie gaat er uberhaupt vrijwillig naar Disturbed"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Down With The Sickness is wel een geinig nummerquote:Op woensdag 28 december 2022 11:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Met het verschil; wie gaat er uberhaupt vrijwillig naar Disturbed[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik overweeg mensen te taggenquote:Op woensdag 28 december 2022 11:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Met het verschil; wie gaat er uberhaupt vrijwillig naar DisturbedMy friends all drive horses![]()
heb de top2000 even uitgezet voor deze hoor prachtigquote:![]()
![]()
quote:In 2016 zouden we er pas 6 gehad hebben en moesten er nog 20 komenquote:Op woensdag 28 december 2022 11:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
en dat is best een schande
Ik dacht de meeste bowies te kennen, maar nee deze ook niet.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:53 schreef Cee het volgende:
Ik heb deze nog nooit van m’n leven gehoord.![]()
@houdjemondquote:Op woensdag 28 december 2022 11:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Met het verschil; wie gaat er uberhaupt vrijwillig naar Disturbed![]()
OE WAH-AH-AH-AH is wel iconischquote:Op woensdag 28 december 2022 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Down With The Sickness is wel een geinig nummer
OH AH AH AH AHquote:Op woensdag 28 december 2022 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Down With The Sickness is wel een geinig nummer"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Dacht ik ook idd.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Origineel is toch nog van iemand anders?En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Donequote:Op woensdag 28 december 2022 11:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik overweeg mensen te taggen![]()
Wel eens gezien op Graspop, helemaal los op Down with the Sicknessquote:Op woensdag 28 december 2022 11:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Met het verschil; wie gaat er uberhaupt vrijwillig naar Disturbed
Nee.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Staat er verder nog wat van hen in eigenlijk? All this dancing around ofzo?![]()
Evenstar
![]()
Ik denk toch echt dat het zijn stem is wat ik niet trek. Beetje wat ik ook met Radiohead heb.![]()
Ik ben afgelopen jaar wel naar een concert geweest dat Down with the sickness als opkomstnummer hadquote:Op woensdag 28 december 2022 11:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Met het verschil; wie gaat er uberhaupt vrijwillig naar Disturbed![]()
Werd vaak in Atak in Enschede gedraaid tijdens uitgaan, altijd lekker moshen eropquote:Op woensdag 28 december 2022 11:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel eens gezien op Graspop, helemaal los op Down with the Sickness
Nina Simone was ook vooral een (fantastische) coverartiest. Weinig/Geen eigen liedjes.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Bowie heeft echt een geweldige stem.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit is em:quote:
Vind nina en bowie leuker
Ja, dat màg jij zeggen.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:51 schreef Guanabana het volgende:
Serhat voor altijd een HELDquote:
Evenstar
![]()
Haha, ik kan jou echt de hand schuddenquote:Op woensdag 28 december 2022 11:51 schreef Guanabana het volgende:
![]()
Het is alweer 12 uur, jeetje.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Evenstar
![]()
Zuiver, zingt heel goed, maar ik trek zijn stem gewoon niet. Te zeurderig.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bowie heeft echt een geweldige stem.![]()
949 Down Down Status Quo![]()
![]()
948 The Next Episode Dr. Dre ft. Snoop Dogg
947 I Alone Live![]()
![]()
946 Fat Bottomed Girls Queen![]()
![]()
945 Only Time Enyaoh jatje wordt dit
944 Breakfast In America Supertramp![]()
![]()
943 Slapeloze Nachten The Opposites
942 Better Man Pearl Jam
941 Sound And Vision David Bowie![]()
940 Real Men Joe Jackson![]()
![]()
939 Love Like Blood Killing Joke
938 Ik Bun Moar Een Eenvoudige… Normaal
937 Once In A Lifetime Talking Headsoh jatje
Dat Serhat hij zelf ook niet gedachtquote:Op woensdag 28 december 2022 11:56 schreef Cee het volgende:
Serhatgod in het T2000 topic, wie had dat ooit gedacht.
Hij klinkt vooral heel erg als scott walkerquote:Op woensdag 28 december 2022 11:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zuiver, zingt heel goed, maar ik trek zijn stem gewoon niet. Te zeurderig.
Ze wordt boos hoorquote:Op woensdag 28 december 2022 11:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Mensen die van Disturbed houden kunnen beter hun mond houden idd.![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2022 11:56 schreef MTheBassman het volgende:
Het blijkt vandaag dan toch Dre Day te zijn!![]()
Gevolgd door een YouTube-bonus. Ook weer eens iets anders.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
ah t uur zometeen weer beginnen met prostaatrockAll Day I Dream About Stemlijsten![]()
quote:Op woensdag 28 december 2022 11:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hij klinkt vooral heel erg als scott walker
dit had ook bowie kunnen zijn
Je hebt hier toch te maken met muzieksnobs.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:56 schreef Cee het volgende:
Serhatgod in het T2000 topic, wie had dat ooit gedacht.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Over DWDD gesproken (ik lees net het verhaal van @Scorpion_17), dit was ook zo'n verschrikkelijk item he? Giel die zichzelf enorm op de borst klopt omdat ie in november 2011 al fan is van Lana Del Rey, terwijl hij in de meeste gevallen gewoon eerder een laggard is (of z'n redactie het werk liet doen).quote:Op woensdag 28 december 2022 11:48 schreef Paul het volgende:
[..]
GIEEEEEEEEEEEEEELGIEEEEEEEEEEEEEEL
GIEEEEEEEEEEEEEEL
GIEEEEEEEEEEEEEEL
GIEEEEEEEEEEEEEEL
GIEEEEEEEEEEEEEEL
GIEEEEEEEEEEEEEEL
GIEEEEEEEEEEEEEEL
GIEEEEEEEEEEEEEEL
GIEEEEEEEEEEEEEEL
GIEEEEEEEEEEEEEEL
GIEEEEEEEEEEEEEEL
Susannequote:jaaaaaaaa. M'n favoriete Noorse artiest
![]()
Sowieso deze en nog een stuk of 8 nummers van haar eigen platen![]()
949 Down Down Status Quo
947 I Alone Live![]()
946 Fat Bottomed Girls Queen
945 Only Time Enya
944 Breakfast In America Supertramp
942 Better Man Pearl Jam
941 Sound And Vision David Bowie
940 Real Men Joe Jackson
938 4'33" - John Cage
937 Once In A Lifetime Talking Heads![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat mijn ochtendjas gewoon aanhoud vandaag.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dan kan Katzenjammer (bijv. A bar in Amsterdam) en Kaizer Orchestra er ook nog wel in.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:59 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Susannejaaaaaaaa. M'n favoriete Noorse artiest
![]()
Sowieso deze en nog een stuk of 8 nummers van haar eigen platen
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Geen mening over 4'33"? Erg jammer.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:59 schreef cafca het volgende:
949 Down Down Status Quo
947 I Alone Live![]()
945 Only Time Enya
944 Breakfast In America Supertramp
942 Better Man Pearl Jam
940 Real Men Joe Jackson
938 4'33" - John Cage
Die ken je wel, dat is het verplichte 9/11 nummertje.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:56 schreef MTheBassman het volgende:
945 Only Time Enyaoh jatje wordt dit
![]()
Ik welquote:Op woensdag 28 december 2022 12:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen mening over 4'33"? Erg jammer.
quote:Op woensdag 28 december 2022 12:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan kan Katzenjammer (bijv. A bar in Amsterdam) er ook nog wel in.![]()
![]()
Ik weet m weer jaquote:Op woensdag 28 december 2022 12:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die ken je wel, dat is het verplichte 9/11 nummertje.
die krijgt eenvan mij, beetje te vaak gehoord
Volgend jaar eens de Death and Resurrection show er in proberen te stemmenquote:
hahahaah je verwacht het niet jatten bij een zelfscan kassaTijd dat ze weer gewoon service gaan bieden inplaats van al die fauxtomation!
Mooi liedje, maar het staat wel erg vaak in de lijstquote:Op woensdag 28 december 2022 12:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen mening over 4'33"? Erg jammer.![]()
Stelletje criminelen die jongeren.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat boerenprotest gaat nu echt te ver...quote:Op woensdag 28 december 2022 12:02 schreef Dagoduck het volgende:
Dat is niet handig hè, zo'n buis op de weg.
[ afbeelding ]![]()
Wat moet je, als de generaties voor je al het gras hebben weggekaaptquote:My friends all drive horses![]()
Soberso Giel op 11-11-11quote:Op woensdag 28 december 2022 11:58 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Over DWDD gesproken (ik lees net het verhaal van @:Scorpion_17), dit was ook zo'n verschrikkelijk item he? Giel die zichzelf enorm op de borst klopt omdat ie in november 2011 al fan is van Lana Del Rey, terwijl hij in de meeste gevallen gewoon eerder een laggard is (of z'n redactie het werk liet doen).![]()
![]()
Toch mooi dat die erin staat, meest experimentele nummer van de lijst, hoop wel dat ze hem helemaal draaienquote:Op woensdag 28 december 2022 12:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen mening over 4'33"? Erg jammer.
wel lief van Annemieke dat ze ons waarschuwt voor Normaal, kunnen de niet lijstvolgers zich mentaal voorbereiden."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Mijn ouders hadden vorige week 1 product per ongeluk niet gescand, met de handscanner die je meeneemt, van een volledig volle boodschappenkar, moest alles weer opnieuw gescand door een medewerksterquote:Op woensdag 28 december 2022 12:02 schreef Bosbeetle het volgende:
hahahaah je verwacht het niet jatten bij een zelfscan kassa
In het uur van Gijs zou ie het hele nummer vol lullenquote:Op woensdag 28 december 2022 12:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Toch mooi dat die erin staat, meest experimentele nummer van de lijst, hoop wel dat ze hem helemaal draaien
Dat is ook een genotsplaat inderdaadquote:Op woensdag 28 december 2022 12:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Volgend jaar eens de Death and Resurrection show er in proberen te stemmen![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2022 12:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Een understatement![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Deze dame snaptquote:Op woensdag 28 december 2022 12:04 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat is ook een genotsplaat inderdaad
Wat een treurigheidquote:Op woensdag 28 december 2022 12:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden vorige week 1 product per ongeluk niet gescand, met de handscanner die je meeneemt, van een volledig volle boodschappenkar, moest alles weer opnieuw gescand door een medewerkster![]()
quote:Op woensdag 28 december 2022 12:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Een understatement![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Oh en bij de Action hier wordt veel niet gescand. Die winkel trekt hier ook echt tokkies aan trouwens. Maar blijkbaar kan het wel uit, anders zouden ze het niet doen. Scheelt ook weer in kassamiepkosten.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:02 schreef Bosbeetle het volgende:
hahahaah je verwacht het niet jatten bij een zelfscan kassaTijd dat ze weer gewoon service gaan bieden inplaats van al die fauxtomation!
Ik zie de paar gratis boodschappen als loon voor het feit dat ik zelf moet scannen....quote:Op woensdag 28 december 2022 12:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh en bij de Action hier wordt veel niet gescand. Die winkel trekt hier ook echt tokkies aan trouwens. Maar blijkbaar kan het wel uit, anders zouden ze het niet doen. Scheelt ook weer in kassamiepkosten.Haters can be so lame and vicious
Omdat ze een leven heeft?quote:Op woensdag 28 december 2022 12:06 schreef Zwansen het volgende:
Waarom zetten ze Annemieke niet in de nacht?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Er is ook een mooi tribute album met alleen maar punk covers van 4'33 https://www.discogs.com/release/14330717-Various-STUMM433
5XLP genot
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
949 Down Down Status Quo
948 The Next Episode Dr. Dre ft. Snoop Dogg![]()
947 I Alone Live![]()
945 Only Time Enya![]()
943 Slapeloze Nachten The Opposites![]()
942 Better Man Pearl Jam![]()
941 Sound And Vision David Bowie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Goedemiddag
Net keihard meegezongen in de auto op standje Tinitus met My Chemical Romance! Meteen op mijn stemlijst voor volgend jaar gezet
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
949 Down Down Status Quo![]()
948 The Next Episode Dr. Dre ft. Snoop Dogg![]()
947 I Alone Live![]()
946 Fat Bottomed Girls Queen![]()
945 Only Time Enya
943 Slapeloze Nachten The Opposites![]()
942 Better Man Pearl Jam
939 Love Like Blood Killing Joke![]()
938 4'33" - John Cage![]()
![]()
![]()
Prostatus Quo[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Goed zo!quote:Op woensdag 28 december 2022 12:06 schreef TheVulture het volgende:
Goedemiddag
Net keihard meegezongen in de auto op standje Tinitus met My Chemical Romance! Meteen op mijn stemlijst voor volgend jaar gezet
That's why I'm sending them hugs and kisses
Forum Opties Forumhop: Hop naar: