dat is een beetje mijn probleem met al die poppunk bands, vind het allemaal zo simpel maar veel raggen enz. Niet aan mij besteed.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:41 schreef DJ11 het volgende:
Wel lekker energiek, maar muzikaal erg basic.
Kan niet zeggen dat ik het heel bijzonder vind....
Herkenbaar!quote:Op woensdag 28 december 2022 04:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
CHVRCHES eindigde het concert met hun grootste hit The Mother We Share. Vanwege het moment en bepaalde tekstregels kan ik dit nummer zelden meer luisteren zonder emotioneel te worden en terug te denken
[..]
Het ging even door m'n hoofd om concerten voorlopig een tijdje te vermijden, maar mijn rationaliteit en het plezier dat de favoriete hobby geeft wonnen het meteen van de angst (al heeft het wel wat maanden geduurd toen m'n gedachten niet meer bij niet bij elk concert naar Bataclan gingen). Op zondag 15/11 speelde Death Cab for Cutie in Utrecht en dat werd ook een beladen avond. Ik hield het niet droog toen Little Wanderer voorbij kwam:
[..]
Amper 1 week later was ik terug in TivoliVredenburg voor Le Guess Who. Gewoon volle bak met allemaal blije muziekliefhebbersOveral waar je kwam heerste het gevoel "we laten ons niet klein krijgen." Gelukkig lieten de mensen zich inderdaad niet regeren door de angst. En zijn aanslagen op concerten/festivals nog altijd een zeldzaamheid. Al mogen we Manchester (mei 2017) en Las Vegas (oktober 2017) zeker niet vergeten.
En terechtquote:Op woensdag 28 december 2022 11:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit gaat volgend jaar gewoon flink doorstijgen natuurlijk
Zeeuwen en Limbo's doen het toch ook?quote:Op woensdag 28 december 2022 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Buitenlanders charteren voor stemmen vind ik wel heel matig hoor
Die kwam pas om 3 uur ofzo. Dan had je meestal wel dat gevoel idd..quote:Op woensdag 28 december 2022 11:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En alleen naar huis te gaan, waar je wil huilen en sterven.
Sorry, te makkelijke overgang naar The Smiths
ik zou het geen zingen noemenquote:Op woensdag 28 december 2022 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vond ik een tijdje mooi, maar dit is wel zo slecht gezongen dat het ook wel heel lelijk is.
Ik heb hem gehoord, dus zeker niet.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die kwam pas om 3 uur ofzo. Dan had je meestal wel dat gevoel idd..
Antisemiet!quote:
De wereld is dan ook een stukje donkerderquote:Op woensdag 28 december 2022 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het verbaast me dat dit trouwens gestegen is.
quote:Op woensdag 28 december 2022 11:44 schreef MTheBassman het volgende:
wanneer die I'm ready my lord zegt![]()
quote:Op woensdag 28 december 2022 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis wel de discobeat in dit nummer van Serhat.
Ruud moet gewoon zijn bek houdenquote:Op woensdag 28 december 2022 11:44 schreef MielMonteur het volgende:
Ik moet helaas weer denken aan Ruud de Wild die dit nummer keihard uitlachte een paar jaar geleden
Ja ik kan me daar niet overheen zetten.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vond ik een tijdje mooi, maar dit is wel zo slecht gezongen dat het ook wel heel lelijk is.
quote:Op woensdag 28 december 2022 11:43 schreef datismijnmening het volgende:
Boh kippelvel tot aan mijn nagelpiercing![]()
Songfestivalgenot.... (ik snap de associatie trouwens)quote:Op woensdag 28 december 2022 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis wel de discobeat in dit nummer van Serhat.
Ruud de Wild is een smakeloos landquote:Op woensdag 28 december 2022 11:44 schreef MielMonteur het volgende:
Ik moet helaas weer denken aan Ruud de Wild die dit nummer keihard uitlachte een paar jaar geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |