die vond ik toendertijd wel lekker, nu heb ik geen flauw idee waarom ik die geluisterd hebquote:Op woensdag 28 december 2022 11:40 schreef Bosbeetle het volgende:
En waar ik my chemical romance zei bedoel ik my bloody valentine stop de tijd.
Staan my bloody valetine er eigenlijk in en waarom niet?
quote:Op woensdag 28 december 2022 11:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
Stemplaat genot
Graag gedaan!
Hoeveel minor threat en fugazi staat in de lijst?quote:
Nee, dat is te alternatief. Zouden we misschien wel op de huishoudbeurs kunnen promoten als in ideale stofzuigermuziek.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:40 schreef Bosbeetle het volgende:
En waar ik my chemical romance zei bedoel ik my bloody valentine stop de tijd.
Staan my bloody valetine er eigenlijk in en waarom niet?
Graag gedaan mensen!quote:Op woensdag 28 december 2022 11:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
Stemplaat genot
Graag gedaan!
Ik vind dit eigenlijk hun enige leukequote:Op woensdag 28 december 2022 11:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
ik vind dit niet exemplarisch voor t werk van MCR, die veel betere elektronische nummers hebben
Met Deftones doe ik wel mee!quote:Op woensdag 28 december 2022 11:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nu volgend jaar Deftones en het begint ergens op te lijken
quote:Op woensdag 28 december 2022 11:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
"Hello we want to vote for Eefje the Fisher, can you please vote for Bittersweet please"
Volgend jaar maar eens op Repeater stemmenquote:Op woensdag 28 december 2022 11:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoeveel minor threat en fugazi staat in de lijst?
En alleen naar huis te gaan, waar je wil huilen en sterven.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Stapavonden in vaste alternatieve discotheek in 2006. Dicht bij de dj staan om veel verzoeknummers op bierviltje door te geven. En emomeisjes los zien gaan op deze![]()
@OscarMopperkont en ik willen Passenger erin proberen te krijgen, dus even een FOK! actie opzettenquote:
Deftones mag er wel inquote:Op woensdag 28 december 2022 11:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nu volgend jaar Deftones en het begint ergens op te lijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |