Precies, dat is niet 'even' oefenen en gaan met die banaan.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:36 schreef RobjeGeus het volgende:
Deze lijn veert normaal gesproken mee wat het nog moeilijker maakt.
Rupie kan ookquote:Op woensdag 28 december 2022 11:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies, dat is niet 'even' oefenen en gaan met die banaan.
Berend gaat naar huis dus, of zijn die plannen weer anders geworden?
Te kleine groepquote:Op woensdag 28 december 2022 11:38 schreef D. het volgende:
Hoop niet dat ze allemaal GJ kiezen, en dat hij dan Babette 'laat gaan'
Isaac verwachte het niet vandaag.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:40 schreef spapaars het volgende:
Er werd de laatste dagen zoveel gepraat over dit dat het lijkt of ze het al wisten.
Ook niet zo gek toch, dat het deze week of volgende week een eliminatie zou komenquote:Op woensdag 28 december 2022 11:40 schreef spapaars het volgende:
Er werd de laatste dagen zoveel gepraat over dit dat het lijkt of ze het al wisten.
Moet ie het wel eerst zelf halenquote:Op woensdag 28 december 2022 11:38 schreef D. het volgende:
Hoop niet dat ze allemaal GJ kiezen, en dat hij dan Babette 'laat gaan'
Dan gaat ie strijdend ten onder, dat magquote:Op woensdag 28 december 2022 11:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Moet ie het wel eerst zelf halenAnders gaat ie zelf naar huis! (Klinkt ook als een goed scenario)
Als er elke maand 1 of twee weg gaan houden ze nog wel genoeg over aan t eind van het programmaquote:Op woensdag 28 december 2022 11:39 schreef Loveable het volgende:
Ze moeten dus 1 iemand kiezen die de opdracht moet doen
Jeff en Kim D gaan voor Berend net zoals kamer 3, Rupert, Ima, Leila, Moiraquote:Op woensdag 28 december 2022 11:40 schreef D. het volgende:
[..]
Dacht dat ie dacht een meerderheid te hebben
Yep, mogen van mij wel meer uit maar dan is t te snel gebeurdquote:Op woensdag 28 december 2022 11:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw toch.. gaat lekker rustig worden daar
Inderdaad, elke maand minimaal 1 eliminatie. Anders is diegene als manager het voor niets.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:40 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ook niet zo gek toch, dat het deze week of volgende week een eliminatie zou komen
Als het Berend is dan moeten ze het touw wel heel strak spannen anders staat hij gewoon op de grond.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:41 schreef juul. het volgende:
[..]
Jeff en Kim D gaan voor Berend net zoals kamer 3, Rupert, Ima, Leila, Moira
En misschien mogen er sowieso maar 1 of 2 uit zich zelf naar huisquote:Op woensdag 28 december 2022 11:42 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Inderdaad, elke maand minimaal 1 eliminatie. Anders is diegene als manager het voor niets.
En haalt ie hetquote:Op woensdag 28 december 2022 11:43 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Als het Berend is dan moeten ze het touw wel heel strak spannen anders staat hij gewoon op de grond.
er is flink wat gewicht af bij Berendquote:Op woensdag 28 december 2022 11:43 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Als het Berend is dan moeten ze het touw wel heel strak spannen anders staat hij gewoon op de grond.
Aannamesquote:Op woensdag 28 december 2022 11:42 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Inderdaad, elke maand minimaal 1 eliminatie. Anders is diegene als manager het voor niets.
quote:Op woensdag 28 december 2022 11:43 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja maar ondanks dat is hij nog behoorlijk zwaar.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:43 schreef Verida het volgende:
[..]
er is flink wat gewicht af bij Berendik geloof al haast 30 kg
Ik hoop zo dat hij wint en dikke kans dat hij Martin naar huis stuurtquote:Op woensdag 28 december 2022 11:43 schreef Sestra666 het volgende:
ik denk dat berend moet spelen en verliest
Als die andere groep doet wat GJ zegt dan krijg je dus Rupert want die anderen waren nog aan het puzzelen qua stemmenquote:Op woensdag 28 december 2022 11:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat wordt dus Berend, want geen overleg mogelijk.
Febo: Je kijkt maar naar de uitzending! Schaap! En dan nog laten we niet alles zien...quote:Op woensdag 28 december 2022 11:44 schreef spapaars het volgende:
Om het echt eerlijk te laten verlopen zouden ze ons moeten laten meekijken met wie ze nomineren..
[ afbeelding ]
GJ babs zoe wendy JW Esther Erikquote:Op woensdag 28 december 2022 11:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als die andere groep doet wat GJ zegt dan krijg je dus Rupert want die anderen waren nog aan het puzzelen
Maar hij had toch ook last van zijn evenwicht? Of is dat weer genezen?quote:Op woensdag 28 december 2022 11:43 schreef Verida het volgende:
[..]
er is flink wat gewicht af bij Berendik geloof al haast 30 kg
Gewoon open nominatiesquote:Op woensdag 28 december 2022 11:44 schreef spapaars het volgende:
Om het echt eerlijk te laten verlopen zouden ze ons moeten laten meekijken met wie ze nomineren..
[ afbeelding ]
Klopt daarom stapte hij van de stier afquote:Op woensdag 28 december 2022 11:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar hij had toch ook last van zijn evenwicht? Of is dat weer genezen?
Twists doen ze hier niet aan vooralsnog. Dat is bij BB wel anders en maakt het wel leuker altijd.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:46 schreef 5thencounter het volgende:
Ik hoop wel weer op die twist.. dat de Exitgame gehaald wordt en een ander moet oprotten
Ze liepen al de hele ochtend afspraken te maken dat het Berend moest wordenquote:Op woensdag 28 december 2022 11:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Ben ineens bang dat ze toch op Wendy zijn uitgekomen....
quote:Op woensdag 28 december 2022 11:43 schreef mario390 het volgende:
zou kunnen dat produktie van plan
is het in zomer te stoppen misschien
En daar kijken we voor.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Krijg je nog mooie ruzies en verwijten achteraf.
Dan stop ik met kijken als ze haar er uit weten te spelenquote:Op woensdag 28 december 2022 11:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat zal toch niet?quote:Op woensdag 28 december 2022 11:47 schreef Li0nHeart het volgende:
ik ookquote:Op woensdag 28 december 2022 11:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan stop ik met kijken als ze haar er uit weten te spelen
Die gaat zelf naar huis volgens de bro,s als Babs naar huis gaat..quote:Op woensdag 28 december 2022 11:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Zeker niet, Isaac instrueerde iedereen nog toen ze naar boven moesten van de stem, Berend moest t wordenquote:Op woensdag 28 december 2022 11:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Je moet dan wel meteen genoeg stemmen hebben waarbij er een andere groep is die een afspraak heeft staanquote:Op woensdag 28 december 2022 11:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ze liepen al de hele ochtend afspraken te maken dat het Berend moest worden
Hij had van de week min of meer geweigerd om aan die stier mee te doen, maar dat was een draaiende beweging. En ik weet uit ervaring dat als je last hebt met je evenwicht, een draaiende beweging vreselijk is.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar hij had toch ook last van zijn evenwicht? Of is dat weer genezen?
Ik denk echt Babs, ze wilt al weg en om weer een genoteerde vrijwillige exit te voorkomen, deze movequote:Op woensdag 28 december 2022 11:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben geen haast he, het moet over een jaar uitgesmeerd wordenquote:Op woensdag 28 december 2022 11:49 schreef pingu66 het volgende:
Waarom moet dit zo lang duren? Hetvis al zo'n traag programma waar niets in gebeurd
Niet jezelf quoten Mario.quote:
Deze opdracht is voor zowel Berend als Bep geen doen, denk ik.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik denk echt Babs, ze wilt al weg en om weer een genoteerde vrijwillige exit te voorkomen, deze move
Ook zoiets.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe die ter plekke nog moet bedenken op wie ze gaat stemmen...
dat siert haarquote:Op woensdag 28 december 2022 11:51 schreef Li0nHeart het volgende:
De kans is groot dat ze op Berend gaatquote:Op woensdag 28 december 2022 11:51 schreef Li0nHeart het volgende:
het was toch 10 mensen in de "oudjes" groep en de andere groep 14 mensenquote:Op woensdag 28 december 2022 11:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je moet dan wel meteen genoeg stemmen hebben waarbij er ook een andere groep is die een afspraak heeft staan
Dat is ook zo, maar hij wilt volgens mij zelf niet, of ook?quote:Op woensdag 28 december 2022 11:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Deze opdracht is voor zowel Berend als Bep geen doen, denk ik.
Het moet wel allemaal duidelijk besproken zijn want zometeen krijg je twee stromingen binnen hetzelfde teamquote:Op woensdag 28 december 2022 11:51 schreef IkFok het volgende:
[..]
het was toch 10 mensen in de "oudjes" groep en de andere groep 14 mensen
Ik denk voor niemand. 8 meter..zonder enige oefening is deze opdracht niet te behalen.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Deze opdracht is voor zowel Berend als Bep geen doen, denk ik.
Nee, hij wil niet.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar hij wilt volgens mij zelf niet, of ook?
Dan gok ik nog steeds op Bep.quote:
of ze zijn van plan in zomer te stoppenquote:Op woensdag 28 december 2022 11:54 schreef Ireth het volgende:
Jemig hoe lang moet dit duren? Zijn er stiekem nog 40 extra bewoners ofzo?
Hou eens op joh.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
of ze zijn van plan in zomer te stoppen
Het scherm is volgens mij ook iedere beurt anders, dus er valt niets uit op te makenquote:Op woensdag 28 december 2022 11:56 schreef Ebinas het volgende:
Hoppa Mora doet niet aan strategie met haar hand bij het scherm, verbergen oid.
Ja 3 kwart jaar van je leven noemen ze het dan.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
of ze zijn van plan in zomer te stoppen
Daar denk ik dan zelf weer niet aanquote:Op woensdag 28 december 2022 11:57 schreef D. het volgende:
[..]
Het scherm is volgens mij ook iedere beurt anders, dus er valt niets uit op te maken
quote:Op woensdag 28 december 2022 11:57 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ja 3 kwart jaar van je leven noemen ze het dan.
Nee hoor indeling is hetzelfdequote:Op woensdag 28 december 2022 11:57 schreef D. het volgende:
[..]
Het scherm is volgens mij ook iedere beurt anders, dus er valt niets uit op te maken
Als K3 zich niet aan het bondje houdt dan wordt het Rupiequote:Op woensdag 28 december 2022 11:57 schreef KinKiJan het volgende:
Ik hoop echt op een onverwachte uitkomst om het nog een beetje spannend te maken en de boel op scherp te zetten achteraf, bontjes die verbroken zijn etc.
Zal je zien dat zij op Babs stemmen en de rest op Berend waardoor inderdaad Rupertquote:Op woensdag 28 december 2022 11:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als K3 zich niet aan het bondje houdt dan wordt het Rupie
Hou het maar bij de streams 😉quote:Op woensdag 28 december 2022 11:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
is wel en fail bij de quoten ook
alweerquote:Op woensdag 28 december 2022 11:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Gele kaart voor Martin .. moest weer zonodig wat zeggen.
Dan heeft ie er 2 dit uur, da's rood danquote:Op woensdag 28 december 2022 11:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Gele kaart voor Martin .. moest weer zonodig wat zeggen.
quote:Op woensdag 28 december 2022 12:02 schreef Silves het volgende:
Het 2de Masterplan is toch echt van Izeik..
isaac is heel niet zo sterk en rustig als hij doet voorkomenquote:Op woensdag 28 december 2022 12:01 schreef greysbones het volgende:
wat is isaak zenuwachtig aan het wiegen
Hij ziet en weet alles zegt hij.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:02 schreef Verida het volgende:
[..]
isaac is heel niet zo sterk en rustig als hij doet voorkomen
gisteren scheet hij ook peulen bij die verdienopdracht die hij verkloot had door slecht te coachen
Je kan beter een nieuwe glazen bol kopen.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:05 schreef Ebinas het volgende:
![]()
Ik eet mijn schoen op, dacht echt Baps
Echt wel.quote:
Ja, maar eik vind ik het maar beter ook.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je kan beter een nieuwe glazen bal kopen.
Moge duidelijk zijn, kwam als een briljante TV maker maar is niets meer van over.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Berend weet dat het hiermee dus klaar is
wat een domme mutsquote:Op woensdag 28 december 2022 12:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Kenzy janken : Ik was nooit op hem gegaan als ik wist dat er genoeg waren.... Waar komen die 16 stemmen vandaan...
Dat vind ik altijd zo merkwaardig.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Kenzy janken : Ik was nooit op hem gegaan als ik wist dat er genoeg waren.... Waar komen die 16 stemmen vandaan...
quote:Op woensdag 28 december 2022 12:07 schreef D. het volgende:
Nu hopen dat ie het haalt, en gekke dingen gaat doen
Hearlik dit.quote:
Dan gaat ie zelfquote:Op woensdag 28 december 2022 12:09 schreef IkFok het volgende:
maar de vraag is nu wie gaat berend naar huis sturen. Want de proef gaat die niet halen
Onder andere van jouzelf mutsquote:Op woensdag 28 december 2022 12:08 schreef Li0nHeart het volgende:
als hij het niet haalt, hoeft hij niet te kiezen, dan moet hij zelf wegquote:Op woensdag 28 december 2022 12:09 schreef IkFok het volgende:
maar de vraag is nu wie gaat berend naar huis sturen. Want de proef gaat die niet halen
de wraak van Rupie zal niet mild zijnquote:Op woensdag 28 december 2022 12:10 schreef D. het volgende:
Rupert weet dus dat veel oudjes op hem gestemd hebben
Ricine door het eten.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
de wraak van Rupie zal niet mild zijn
martin had er vorige week ook 1 kunnen krijgen voor agressief gedraagquote:Op woensdag 28 december 2022 12:11 schreef D. het volgende:
We wachten nog even op 2 gele kaarten voor Martin, of was dat weer een loze waarschuwing net als bij het roken?
Sowieso onzin. Dan had je beter op lukraak iemand anders kunnen stemmen.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo merkwaardig.
Op iemand stemmen omdat je denkt dat die het niet wordt.
Heb het nooit begrepen
hij kan iemand naar huis sturen als hij het wel haalt, zo niet dan hijzelf naar huisquote:Op woensdag 28 december 2022 12:09 schreef IkFok het volgende:
ja das het spel hequote:Op woensdag 28 december 2022 12:12 schreef Kakadylo het volgende:
Ergens heb ik wel te doen met Berend want je ziet dat hij weet dat het nu gewoonweg klaar is
Hebben een fikse ruzie gehad deze week..maar met gekke Berend weet je het nooit, zou zo maar Marcia kunnen zijn, Jef ..quote:Op woensdag 28 december 2022 12:12 schreef D. het volgende:
Volgens GJ gaat Rupert naar huis als Berend het wel haalt
die hebben op berend gestemdquote:Op woensdag 28 december 2022 12:13 schreef freaky40 het volgende:
Kamer 3 faalt dus enorm dat is al winst.
Dit was het plan van kamer 3 hoorquote:Op woensdag 28 december 2022 12:13 schreef freaky40 het volgende:
quote:
Maar niet van Kenzy en Wanda blijkbaar.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:14 schreef D. het volgende:
[..]
Dit was het plan van kamer 3 hoor
(vooral de mannen dan)
Hoezo faalt kamer 3?quote:Op woensdag 28 december 2022 12:13 schreef freaky40 het volgende:
Ben ik al.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:14 schreef Ireth het volgende:
Moeten wij ook naar onze kamer als Berend gaat oefenen?
Jij wel.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:14 schreef Ireth het volgende:
Moeten wij ook naar onze kamer als Berend gaat oefenen?
die hebben ook op Berend gestemdquote:Op woensdag 28 december 2022 12:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar niet van Kenzy en Wanda blijkbaar.
quote:
Mijn woorden: over een gespannen touw lopenquote:Op woensdag 28 december 2022 12:13 schreef spapaars het volgende:
Heb het gemist, wat is de opdracht?
Slap koord wat daarboven hangt.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:15 schreef spapaars het volgende:
Over een balk lopen? Niet onmogelijk
Balk was nog te doen geweest met een half uurtje oefenen. Slap koort net boven de grond is niet te doen.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:15 schreef spapaars het volgende:
Over een balk lopen? Niet onmogelijk
Mooi,Ik heb van Moraima gewonnen.quote:
quote:Op woensdag 28 december 2022 12:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Berend is pissed off, natuurlijk
Van de Febo ook want met hem kun je nooit grote proeven doen, met Mora ook niet dus die zal de volgende zijn. Sterker nog, mocht Berend dit halen, wat niet gaat gebeuren, stemt hij Mora weg.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Berend weet gewoon dat ie weg moet
hoopt ze echtquote:Op woensdag 28 december 2022 12:19 schreef 5thencounter het volgende:
Loopt Kenzi naar nou uit schuldgevoel of hoopt ze echt dat Beren het haalt
mooiquote:Op woensdag 28 december 2022 12:19 schreef Silves het volgende:
Ruppie is al wraak aan het nemen..die is ook heel boos.
Zo is iedereen Rupiquote:Op woensdag 28 december 2022 12:19 schreef Silves het volgende:
Ruppie is al wraak aan het nemen..die is ook heel boos.
Ik zou wel eens willen weten wie hij eruit zou knikkeren mocht ie het halen. Hoop eigenlijk dat hij het gewoon haalt.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zou wel heel bijzonder zijn
Jeffquote:Op woensdag 28 december 2022 12:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen weten wie hij eruit zou knikkeren mocht ie het halen. Hoop eigenlijk dat hij het gewoon haalt.
Ging inderdaad meteen pissen dus dat zag je goedquote:Op woensdag 28 december 2022 12:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Berend is pissed off, natuurlijk
ook niet echt slackquote:Op woensdag 28 december 2022 12:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Het is geen touw .. het heeft nog enigszins breedte.
Rupie was not amused.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
mooi
dat was te verwachten en gaat nog leuke tv opleveren
zeker nietquote:
Een slackline is het ookquote:Op woensdag 28 december 2022 12:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Het is geen touw .. het heeft nog enigszins breedte.
quote:Op woensdag 28 december 2022 12:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar dat is inderdaad geen 8 meter... hij moet heen en terug?
Staat als het goed is ook redelijk strak..quote:
Dat is gewoon pestenquote:Op woensdag 28 december 2022 12:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar dat is inderdaad geen 8 meter... hij moet heen en terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |