Deze opdracht is voor zowel Berend als Bep geen doen, denk ik.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik denk echt Babs, ze wilt al weg en om weer een genoteerde vrijwillige exit te voorkomen, deze move
Ook zoiets.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe die ter plekke nog moet bedenken op wie ze gaat stemmen...
dat siert haarquote:Op woensdag 28 december 2022 11:51 schreef Li0nHeart het volgende:
De kans is groot dat ze op Berend gaatquote:Op woensdag 28 december 2022 11:51 schreef Li0nHeart het volgende:
het was toch 10 mensen in de "oudjes" groep en de andere groep 14 mensenquote:Op woensdag 28 december 2022 11:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je moet dan wel meteen genoeg stemmen hebben waarbij er ook een andere groep is die een afspraak heeft staan
Dat is ook zo, maar hij wilt volgens mij zelf niet, of ook?quote:Op woensdag 28 december 2022 11:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Deze opdracht is voor zowel Berend als Bep geen doen, denk ik.
Het moet wel allemaal duidelijk besproken zijn want zometeen krijg je twee stromingen binnen hetzelfde teamquote:Op woensdag 28 december 2022 11:51 schreef IkFok het volgende:
[..]
het was toch 10 mensen in de "oudjes" groep en de andere groep 14 mensen
Ik denk voor niemand. 8 meter..zonder enige oefening is deze opdracht niet te behalen.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Deze opdracht is voor zowel Berend als Bep geen doen, denk ik.
Nee, hij wil niet.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar hij wilt volgens mij zelf niet, of ook?
Dan gok ik nog steeds op Bep.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |