Klopt daarom stapte hij van de stier afquote:Op woensdag 28 december 2022 11:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar hij had toch ook last van zijn evenwicht? Of is dat weer genezen?
Twists doen ze hier niet aan vooralsnog. Dat is bij BB wel anders en maakt het wel leuker altijd.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:46 schreef 5thencounter het volgende:
Ik hoop wel weer op die twist.. dat de Exitgame gehaald wordt en een ander moet oprotten
Ze liepen al de hele ochtend afspraken te maken dat het Berend moest wordenquote:Op woensdag 28 december 2022 11:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Ben ineens bang dat ze toch op Wendy zijn uitgekomen....
quote:Op woensdag 28 december 2022 11:43 schreef mario390 het volgende:
zou kunnen dat produktie van plan
is het in zomer te stoppen misschien
En daar kijken we voor.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Krijg je nog mooie ruzies en verwijten achteraf.
Dan stop ik met kijken als ze haar er uit weten te spelenquote:Op woensdag 28 december 2022 11:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat zal toch niet?quote:Op woensdag 28 december 2022 11:47 schreef Li0nHeart het volgende:
ik ookquote:Op woensdag 28 december 2022 11:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan stop ik met kijken als ze haar er uit weten te spelen
Die gaat zelf naar huis volgens de bro,s als Babs naar huis gaat..quote:Op woensdag 28 december 2022 11:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Zeker niet, Isaac instrueerde iedereen nog toen ze naar boven moesten van de stem, Berend moest t wordenquote:Op woensdag 28 december 2022 11:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Je moet dan wel meteen genoeg stemmen hebben waarbij er een andere groep is die een afspraak heeft staanquote:Op woensdag 28 december 2022 11:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ze liepen al de hele ochtend afspraken te maken dat het Berend moest worden
Hij had van de week min of meer geweigerd om aan die stier mee te doen, maar dat was een draaiende beweging. En ik weet uit ervaring dat als je last hebt met je evenwicht, een draaiende beweging vreselijk is.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar hij had toch ook last van zijn evenwicht? Of is dat weer genezen?
Ik denk echt Babs, ze wilt al weg en om weer een genoteerde vrijwillige exit te voorkomen, deze movequote:Op woensdag 28 december 2022 11:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben geen haast he, het moet over een jaar uitgesmeerd wordenquote:Op woensdag 28 december 2022 11:49 schreef pingu66 het volgende:
Waarom moet dit zo lang duren? Hetvis al zo'n traag programma waar niets in gebeurd
Niet jezelf quoten Mario.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |