Dan gaat ie zelfquote:Op woensdag 28 december 2022 12:09 schreef IkFok het volgende:
maar de vraag is nu wie gaat berend naar huis sturen. Want de proef gaat die niet halen
Onder andere van jouzelf mutsquote:Op woensdag 28 december 2022 12:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Kenzy janken : Ik was nooit op hem gegaan als ik wist dat er genoeg waren.... Waar komen die 16 stemmen vandaan...
als hij het niet haalt, hoeft hij niet te kiezen, dan moet hij zelf wegquote:Op woensdag 28 december 2022 12:09 schreef IkFok het volgende:
maar de vraag is nu wie gaat berend naar huis sturen. Want de proef gaat die niet halen
de wraak van Rupie zal niet mild zijnquote:Op woensdag 28 december 2022 12:10 schreef D. het volgende:
Rupert weet dus dat veel oudjes op hem gestemd hebben
Ricine door het eten.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
de wraak van Rupie zal niet mild zijn
martin had er vorige week ook 1 kunnen krijgen voor agressief gedraagquote:Op woensdag 28 december 2022 12:11 schreef D. het volgende:
We wachten nog even op 2 gele kaarten voor Martin, of was dat weer een loze waarschuwing net als bij het roken?
Sowieso onzin. Dan had je beter op lukraak iemand anders kunnen stemmen.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo merkwaardig.
Op iemand stemmen omdat je denkt dat die het niet wordt.
Heb het nooit begrepen
hij kan iemand naar huis sturen als hij het wel haalt, zo niet dan hijzelf naar huisquote:Op woensdag 28 december 2022 12:09 schreef IkFok het volgende:
ja das het spel hequote:Op woensdag 28 december 2022 12:12 schreef Kakadylo het volgende:
Ergens heb ik wel te doen met Berend want je ziet dat hij weet dat het nu gewoonweg klaar is
Hebben een fikse ruzie gehad deze week..maar met gekke Berend weet je het nooit, zou zo maar Marcia kunnen zijn, Jef ..quote:Op woensdag 28 december 2022 12:12 schreef D. het volgende:
Volgens GJ gaat Rupert naar huis als Berend het wel haalt
die hebben op berend gestemdquote:Op woensdag 28 december 2022 12:13 schreef freaky40 het volgende:
Kamer 3 faalt dus enorm dat is al winst.
Dit was het plan van kamer 3 hoorquote:Op woensdag 28 december 2022 12:13 schreef freaky40 het volgende:
quote:
Maar niet van Kenzy en Wanda blijkbaar.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:14 schreef D. het volgende:
[..]
Dit was het plan van kamer 3 hoor
(vooral de mannen dan)
Hoezo faalt kamer 3?quote:Op woensdag 28 december 2022 12:13 schreef freaky40 het volgende:
Ben ik al.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:14 schreef Ireth het volgende:
Moeten wij ook naar onze kamer als Berend gaat oefenen?
Jij wel.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:14 schreef Ireth het volgende:
Moeten wij ook naar onze kamer als Berend gaat oefenen?
die hebben ook op Berend gestemdquote:Op woensdag 28 december 2022 12:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar niet van Kenzy en Wanda blijkbaar.
quote:
Mijn woorden: over een gespannen touw lopenquote:Op woensdag 28 december 2022 12:13 schreef spapaars het volgende:
Heb het gemist, wat is de opdracht?
Slap koord wat daarboven hangt.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:15 schreef spapaars het volgende:
Over een balk lopen? Niet onmogelijk
Balk was nog te doen geweest met een half uurtje oefenen. Slap koort net boven de grond is niet te doen.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:15 schreef spapaars het volgende:
Over een balk lopen? Niet onmogelijk
Mooi,Ik heb van Moraima gewonnen.quote:
quote:Op woensdag 28 december 2022 12:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Berend is pissed off, natuurlijk
dat zou wel heel bijzonder zijnquote:
Van de Febo ook want met hem kun je nooit grote proeven doen, met Mora ook niet dus die zal de volgende zijn. Sterker nog, mocht Berend dit halen, wat niet gaat gebeuren, stemt hij Mora weg.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Berend weet gewoon dat ie weg moet
hoopt ze echtquote:Op woensdag 28 december 2022 12:19 schreef 5thencounter het volgende:
Loopt Kenzi naar nou uit schuldgevoel of hoopt ze echt dat Beren het haalt
mooiquote:Op woensdag 28 december 2022 12:19 schreef Silves het volgende:
Ruppie is al wraak aan het nemen..die is ook heel boos.
Zo is iedereen Rupiquote:Op woensdag 28 december 2022 12:19 schreef Silves het volgende:
Ruppie is al wraak aan het nemen..die is ook heel boos.
Ik zou wel eens willen weten wie hij eruit zou knikkeren mocht ie het halen. Hoop eigenlijk dat hij het gewoon haalt.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zou wel heel bijzonder zijn
Jeffquote:Op woensdag 28 december 2022 12:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen weten wie hij eruit zou knikkeren mocht ie het halen. Hoop eigenlijk dat hij het gewoon haalt.
Ging inderdaad meteen pissen dus dat zag je goedquote:Op woensdag 28 december 2022 12:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Berend is pissed off, natuurlijk
ook niet echt slackquote:Op woensdag 28 december 2022 12:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Het is geen touw .. het heeft nog enigszins breedte.
Rupie was not amused.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
mooi
dat was te verwachten en gaat nog leuke tv opleveren
zeker nietquote:
Een slackline is het ookquote:Op woensdag 28 december 2022 12:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Het is geen touw .. het heeft nog enigszins breedte.
dat denk ik welquote:
quote:Op woensdag 28 december 2022 12:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar dat is inderdaad geen 8 meter... hij moet heen en terug?
Staat als het goed is ook redelijk strak..quote:
Dat is gewoon pestenquote:Op woensdag 28 december 2022 12:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar dat is inderdaad geen 8 meter... hij moet heen en terug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |