quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Klopt, en zo ook dingen als blink182, Linkin Park enzAch, dingen wel of niet luisteren omdat het hip is is toch kansloos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
die is wel mn favoriet denk ikquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Holiday is ook fijn [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Is helaasch vanochtend al geweest tussen 7 en 8quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
die is wel mn favoriet denk ik
Inderdaad zeg.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:24 schreef alpeko het volgende:
Dit is zo simplistisch. Onbegrijpelijk
M83?quote:
Ik snap de haat maar War on Drugs is mijn favoriete oorlogquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
Over gehypte bandjes gesproken
Daar lijkt het ook erg op jaquote:
Goeie gateway drug dusquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:25 schreef Dagoduck het volgende:
Je zou het niet zeggen trouwens, maar ik luister maar zeer zelden Foo Fighters. Ben gewoon nog steeds blij dat ze me de rock in hebben geduwd.
Ja, daar lijkt dit toch enorm op?quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Inderdaad zeg.
Of hebben we het niet over War on Drugs?
quote:
Leuk voor jequote:Op dinsdag 27 december 2022 20:26 schreef Dagoduck het volgende:
The War on Drugs heb ik dit jaar live gezien.
Dat vind ik echt een knallend nummer vol energie, dit is een stuk beheerster.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, daar lijkt dit toch enorm op?
En ik had je nog wel zo hoog zittenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Inderdaad zeg.
Of hebben we het niet over War on Drugs?
Hip zijn is San ook niet meer belangrijk na je 16e.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:22 schreef Sked het volgende:
Green Day is toch niet hip meer als je 16 bent geweest?
quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Klopt, en zo ook dingen als blink182, Linkin Park enzno worries, foo fighters kan ik ook erg weinig mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hier had ook Antoon kunnen staan... zelfde meuk
Gewoon de progressie en pingeltjes is dit nummer.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een knallend nummer vol energie, dit is een stuk beheerster.
Nou neequote:Op dinsdag 27 december 2022 20:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik word echt bloedchagerijnig van dit, kan het niet helpen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En ik had je nog wel zo hoog zitten
Nu ik er een beetje op aan het letten ben kan ik wel begrijpen waar je op doelt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon de progressie en pingeltjes is dit nummer.
Zo hoort het ookquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:28 schreef alpeko het volgende:
War on Drugs zaait verdeeldheid in dit vaak zo eensgezinde topic
zelfs als je het niks vindt, het is toch vrij onschuldig vind ik. En zo vaak staan ze er nou ook weer niet in.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:28 schreef alpeko het volgende:
War on Drugs zaait verdeeldheid in dit vaak zo eensgezinde topic
Moeten we de dokter even voor je bellen? Je begint te ijlen!quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
Moet echt nodig de discografie weer eens luisteren. In januari maar ff in de auto, moet wel lukken in een week. Alhoewel, de laatste 2 albums heb ik niet in bezit (en ben nog een oude lul die geen Spotify gebruikt).quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
no worries, foo fighters kan ik ook erg weinig mee.
Wij begrijpen elkaarquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik word echt bloedchagerijnig van dit, kan het niet helpen.
In dat geval snap ik Whitney dan wel.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:26 schreef alpeko het volgende:
[..]dit is toch een muzikale bubbelbad itt Greenday
Die zanger is zo'n druktemaker vind ikquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
no worries, foo fighters kan ik ook erg weinig mee.
Nee hoor, perfectly sane herequote:Op dinsdag 27 december 2022 20:28 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Moeten we de dokter even voor je bellen? Je begint te ijlen!
Ik gebruik ook geen spotify, gewoon joetoep voor allesquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moet echt nodig de discografie weer eens luisteren. In januari maar ff in de auto, moet wel lukken in een week. Alhoewel, de laatste 2 albums heb ik niet in bezit (en ben nog een oude lul die geen Spotify gebruikt).
Ik dacht dat je de grootste Foo Fighters fan van FOK! was.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:25 schreef Dagoduck het volgende:
Je zou het niet zeggen trouwens, maar ik luister maar zeer zelden Foo Fighters. Ben gewoon nog steeds blij dat ze me de rock in hebben geduwd.
Alsof jij je nog wastquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:29 schreef Cee het volgende:
[..]
In dat geval snap ik Whitney dan wel.
Itunes jonguhquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik gebruik ook geen spotify, gewoon joetoep voor alles
Ben wel fan hoor, maar ik luister veel meer stonerrock, spacerock en metal en weet ik wat tegenwoordig. Laten we maar zeggen dat ik mijn muzieksmaak steeds verder heb doorontwikkeld.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de grootste Foo Fighters fan van FOK! was.
Geen halve maatregelen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:30 schreef LTVDK het volgende:
Ah, weer van die muziek waar je twijfelt of je nu van een brug moet springen, je polsen doorsnijden of een trein koppen
gewoon gruwelijk. No way dat dat in deze tijden nog gemaakt zou worden.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Blijft een van mn all time fav SP episodes
Als je zo twijfelt, dan zou ik het alledrie tegelijk doen…quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:30 schreef LTVDK het volgende:
Ah, weer van die muziek waar je twijfelt of je nu van een brug moet springen, je polsen doorsnijden of een trein koppen
Ga Cardiacs luisteren zou ik zeggenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben wel fan hoor, maar ik luister veel meer stonerrock, spacerock en metal en weet ik wat tegenwoordig. Laten we maar zeggen dat ik mijn muzieksmaak steeds verder heb doorontwikkeld.
Welke volgorde?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je zo twijfelt, dan zou ik het alledrie tegelijk doen…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |