Ik had er ooit eentje, maar die stopte ermee. Sindsdien maak ik geen gifjes meer.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:21 schreef datismijnmening het volgende:
Welke app gebruiken jullie voor gifjes maken van je monitor?
Photoshop…quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:21 schreef datismijnmening het volgende:
Welke app gebruiken jullie voor gifjes maken van je monitor?
Moet gewoon ff wat meer tempo in.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:21 schreef LTVDK het volgende:
Vind Green Day altijd zo'n twijfelgevalletje, meeste nummers is de eerste halve minuut/minuut leuk en daarna kabbelt het voort
Ik laat mn armen liever gewoon aan mn romp zittenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:21 schreef essnhills het volgende:
Lay down your arms, give up the fight
behalve blauwe maandagquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:21 schreef PzKpfw het volgende:
Liever een Groene Dag dan een Blauwe Dag.
Ik heb bij Green Day vaak het idee dat anderen het leuker vinden dan ik zou inschatten.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:21 schreef LTVDK het volgende:
Vind Green Day altijd zo'n twijfelgevalletje, meeste nummer is de eerste halve minuut/minuut leuk en daarna kabbelt het voort
Weet nog dat het nummer uitkwam, die zomer werd ik 16.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:22 schreef Sked het volgende:
Green Day is toch niet hip meer als je 16 bent geweest?
Klopt, en zo ook dingen als blink182, Linkin Park enzquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:22 schreef Sked het volgende:
Green Day is toch niet hip meer als je 16 bent geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not lost, it's just I've no idea where I am
En zij was 28?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weet nog dat het nummer uitkwam, die zomer werd ik 16.
Ohquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:22 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik laat mn armen liever gewoon aan mn romp zitten
Gewoon Dookie luisteren. Meeste nummers zijn lekker kort.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:21 schreef LTVDK het volgende:
Vind Green Day altijd zo'n twijfelgevalletje, meeste nummers is de eerste halve minuut/minuut leuk en daarna kabbelt het voort
quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Klopt, en zo ook dingen als blink182, Linkin Park enzWarm bad. Je mag hier alles zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Basket Case en Boulevard of broken dreams vind ik bijvoorbeeld erg leuk beginnen, maar daarna is het weer snel klaarquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb bij Green Day vaak het idee dat anderen het leuker vinden dan ik zou inschatten.
Holiday is ook fijnquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Basket Case en Boulevard of broken dreams vind ik bijvoorbeeld erg leuk beginnen, maar daarna is het weer snel klaar
Dit is een veilige ruimtequote:Op dinsdag 27 december 2022 20:23 schreef alpeko het volgende:
[..]
Warm bad. Je mag hier alles zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |