zelfs als je het niks vindt, het is toch vrij onschuldig vind ik. En zo vaak staan ze er nou ook weer niet in.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:28 schreef alpeko het volgende:
War on Drugs zaait verdeeldheid in dit vaak zo eensgezinde topic
Moeten we de dokter even voor je bellen? Je begint te ijlen!quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hier had ook Antoon kunnen staan... zelfde meuk
Moet echt nodig de discografie weer eens luisteren. In januari maar ff in de auto, moet wel lukken in een week. Alhoewel, de laatste 2 albums heb ik niet in bezit (en ben nog een oude lul die geen Spotify gebruikt).quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
no worries, foo fighters kan ik ook erg weinig mee.
Wij begrijpen elkaarquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik word echt bloedchagerijnig van dit, kan het niet helpen.
In dat geval snap ik Whitney dan wel.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:26 schreef alpeko het volgende:
[..]dit is toch een muzikale bubbelbad itt Greenday
Die zanger is zo'n druktemaker vind ikquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
no worries, foo fighters kan ik ook erg weinig mee.
Nee hoor, perfectly sane herequote:Op dinsdag 27 december 2022 20:28 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Moeten we de dokter even voor je bellen? Je begint te ijlen!
Ik gebruik ook geen spotify, gewoon joetoep voor allesquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moet echt nodig de discografie weer eens luisteren. In januari maar ff in de auto, moet wel lukken in een week. Alhoewel, de laatste 2 albums heb ik niet in bezit (en ben nog een oude lul die geen Spotify gebruikt).
Ik dacht dat je de grootste Foo Fighters fan van FOK! was.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:25 schreef Dagoduck het volgende:
Je zou het niet zeggen trouwens, maar ik luister maar zeer zelden Foo Fighters. Ben gewoon nog steeds blij dat ze me de rock in hebben geduwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |