Alsof jij je nog wastquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:29 schreef Cee het volgende:
[..]
In dat geval snap ik Whitney dan wel.
Itunes jonguhquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik gebruik ook geen spotify, gewoon joetoep voor alles
Ben wel fan hoor, maar ik luister veel meer stonerrock, spacerock en metal en weet ik wat tegenwoordig. Laten we maar zeggen dat ik mijn muzieksmaak steeds verder heb doorontwikkeld.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de grootste Foo Fighters fan van FOK! was.
Geen halve maatregelen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:30 schreef LTVDK het volgende:
Ah, weer van die muziek waar je twijfelt of je nu van een brug moet springen, je polsen doorsnijden of een trein koppen
gewoon gruwelijk. No way dat dat in deze tijden nog gemaakt zou worden.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Blijft een van mn all time fav SP episodes
Als je zo twijfelt, dan zou ik het alledrie tegelijk doen…quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:30 schreef LTVDK het volgende:
Ah, weer van die muziek waar je twijfelt of je nu van een brug moet springen, je polsen doorsnijden of een trein koppen
Ga Cardiacs luisteren zou ik zeggenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben wel fan hoor, maar ik luister veel meer stonerrock, spacerock en metal en weet ik wat tegenwoordig. Laten we maar zeggen dat ik mijn muzieksmaak steeds verder heb doorontwikkeld.
Welke volgorde?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je zo twijfelt, dan zou ik het alledrie tegelijk doen…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |