Die had de muziek in zichquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:21 schreef Zorro het volgende:
Elton zong maar ik weet niet wat Kiki Dee
Klopt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:21 schreef Isorden het volgende:
[..]
Moet je ff aan @:peaceman vragen, die is daar goed mee.
Ik heb altijd gelijkquote:
nog niet gezienquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vond Rocket Man prima als filmmusical
hahaquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Warning, a cheat is running the hospital!
Die hoorde ik ook wel eens, geen idee waarom.
Ja dat had ik ookquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was met Sims vooral bezig met huizen bouwen, als het klaar was konden die poppetjes me weinig meer boeien
Rocket Man als nummer doet mij toch altijd meteen weer denken aan Californicationquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volgens mij duurt die afscheidstournee al 4 jaar.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:22 schreef Dagoduck het volgende:
Ik hoorde dat Elton John een afscheidstoernee gaat doen? Glastonbury ofzo?
Dat zou zomaar kunnen. Zal ook wel een afscheidstoernee van 6 jaar wordenquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:22 schreef Dagoduck het volgende:
Ik hoorde dat Elton John een afscheidstoernee gaat doen? Glastonbury ofzo?
Toch niet in de wind gezet?quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Voor niks een kaarsje voor Kiki gebrand
Ik kom NU naar je toe!quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:23 schreef datismijnmening het volgende:
Ik lust nog wel een wijntje[ afbeelding ]
Vrouwen en iets met gelijk, dan zeg ik maar beter niks meerquote:
Volgend jaar DABje innen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Volgens mij duurt die afscheidstournee al 4 jaar.
Peanuts.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Volgens mij duurt die afscheidstournee al 4 jaar.
Ook niet mijn type, maar iddquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet mijn type, maar lekker ding wel
Kan je aanraden om dan OpenRCT2 te spelen, zitten wat quality of life dingen in, eventueel mods + multiplayerquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Misschien binnenkort weer eens RollerCoaster Tycoon aanzwengelen..
Ik ookquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Samen met de nog springlevende Glenn Frey zeker?quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:24 schreef peaceman het volgende:
Ik zie dat die dooie Don Henley ook weer komt dit uur.
Over wie hebben we het?quote:
Bob Dylan houdt al sinds 1989 zijn Neverending World Tour. En Final Farewell Tour van de Eagles leidde ook niet echt tot een afscheidquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Peanuts.
KISS is al 21 jaar daarmee bezig en gaat volgend jaar daar gewoon mee verder...
Dat deed ie met een kaars toch?quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:23 schreef MadMaster het volgende:
You put a light in my lijf...
[ afbeelding ]
ja kloptquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Samen met de nog springlevende Glenn Frey zeker?
JA maar Bob heeft het dus al duidelijk aangegevenquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bob Dylan houdt al sinds 1989 zijn Neverending World Tour. En Final Farewell Tour van de Eagles leidde ook niet echt tot een afscheid
We mopperen rustig doorquote:
Mazepin van Luciferquote:
sinds de dood van Don is het wel minder vind je niet?quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bob Dylan houdt al sinds 1989 zijn Neverending World Tour. En Final Farewell Tour van de Eagles leidde ook niet echt tot een afscheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |