Ook niet mijn type, maar iddquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet mijn type, maar lekker ding wel
Kan je aanraden om dan OpenRCT2 te spelen, zitten wat quality of life dingen in, eventueel mods + multiplayerquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Misschien binnenkort weer eens RollerCoaster Tycoon aanzwengelen..
Ik ookquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vond Rocket Man prima als filmmusical
Samen met de nog springlevende Glenn Frey zeker?quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:24 schreef peaceman het volgende:
Ik zie dat die dooie Don Henley ook weer komt dit uur.
Over wie hebben we het?quote:
Bob Dylan houdt al sinds 1989 zijn Neverending World Tour. En Final Farewell Tour van de Eagles leidde ook niet echt tot een afscheidquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Peanuts.
KISS is al 21 jaar daarmee bezig en gaat volgend jaar daar gewoon mee verder...
Dat deed ie met een kaars toch?quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:23 schreef MadMaster het volgende:
You put a light in my lijf...
[ afbeelding ]
ja kloptquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Samen met de nog springlevende Glenn Frey zeker?
JA maar Bob heeft het dus al duidelijk aangegevenquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bob Dylan houdt al sinds 1989 zijn Neverending World Tour. En Final Farewell Tour van de Eagles leidde ook niet echt tot een afscheid
We mopperen rustig doorquote:
Mazepin van Luciferquote:
sinds de dood van Don is het wel minder vind je niet?quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bob Dylan houdt al sinds 1989 zijn Neverending World Tour. En Final Farewell Tour van de Eagles leidde ook niet echt tot een afscheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |