Stemplaatquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste Jon Bovi
Nu gaan anderen Dry County noemen
tis ook wel 1 van de tweequote:Op dinsdag 27 december 2022 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste Jon Bovi
Nu gaan anderen Dry County noemen
Whiskersquote:
The Hu ja.quote:
Alles goed?quote:
Mijn vader speelde ook Sims en RCT. Maar met RTC alleen het 1e level. En met de sims had ie een familie zonder persoonlijkheid en de wc buiten enzo. En die familieleden gingen omdat ze niet aardig waren met iedereen ruzie maken. Was je in je eigen huis aan het spelen, kwam er weer eentje op bezoek. Meteen weer ruziequote:Op dinsdag 27 december 2022 17:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mijn moeder is ook fervent rollercoaster tycoon fanSims speelt ze ook wel volgens mij.
dat zou ik denk ik ook doen als ik ooit Sims zou spelen. Gewoon echt totale chaos veroorzakenquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn vader speelde ook Sims en RCT. Maar met RTC alleen het 1e level. En met de sims had ie een familie zonder persoonlijkheid en de wc buiten enzo. En die familieleden gingen omdat ze niet aardig waren met iedereen ruzie maken. Was je in je eigen huis aan het spelen, kwam er weer eentje op bezoek. Meteen weer ruzie
Heb ooit een hele sweatshop onder mn huis gebouwd in de simsquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dat zou ik denk ik ook doen als ik ooit Sims zou spelen. Gewoon echt totale chaos veroorzaken
Doctors announcement! Incoming patients with bloaty headsquote:
Hahaha in hoeverre was dit een kopie van jullie echte situatie?quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn vader speelde ook Sims en RCT. Maar met RTC alleen het 1e level. En met de sims had ie een familie zonder persoonlijkheid en de wc buiten enzo. En die familieleden gingen omdat ze niet aardig waren met iedereen ruzie maken. Was je in je eigen huis aan het spelen, kwam er weer eentje op bezoek. Meteen weer ruzie
Sims kun je echt idiote dingen mee doen, zijn best een aantal videos van waarbij mensen echt de meest rare dingen doenquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dat zou ik denk ik ook doen als ik ooit Sims zou spelen. Gewoon echt totale chaos veroorzaken
BDSM keldertjequote:Op dinsdag 27 december 2022 17:18 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heb ooit een hele sweatshop onder mn huis gebouwd in de sims
Ik moet me misschien eens erin verdiepen danquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Sims kun je echt idiote dingen mee doen, zijn best een aantal videos van waarbij mensen echt de meest rare dingen doen
Terecht welquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:19 schreef peaceman het volgende:
Dead or alive en Dry County beide in de Peace1000
Overal kots op de gang ookquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doctors announcement! Incoming patients with bloaty heads
Zwaard zul je bedoelen. Zorroquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:15 schreef Zorro het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is dead ook een optie?
Waar is mijn geweer?
Heb ook nog wel Zoo Tycoon gespeeld.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:19 schreef Hamlapjes het volgende:
RollerCoaster Tycoon
OpenRCT
Planet Coaster
(Planet Zoo)
Verdorie, je hebt helemaal gelijkquote:
Mazequote:
Warning, a cheat is running the hospital!quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doctors announcement! Incoming patients with bloaty heads
Ik was met Sims vooral bezig met huizen bouwen, als het klaar was konden die poppetjes me weinig meer boeienquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Sims kun je echt idiote dingen mee doen, zijn best een aantal videos van waarbij mensen echt de meest rare dingen doen
Die is in een ketel vol gevallen als kind toch?quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:20 schreef MTheBassman het volgende:
Ruud lust wel een biertje denk ik ja
nee Dee leeft nogquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:21 schreef alopio het volgende:
Kiki Dee is toch dood? Of heb ik het verkeerd
Nobody knows itquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:21 schreef alopio het volgende:
Moet je ff aan @peaceman vragen, die is daar goed mee.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:21 schreef alopio het volgende:
hahahaquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hahaha in hoeverre was dit een kopie van jullie echte situatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |