Terecht welquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:19 schreef peaceman het volgende:
Dead or alive en Dry County beide in de Peace1000
Overal kots op de gang ookquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doctors announcement! Incoming patients with bloaty heads
Zwaard zul je bedoelen. Zorroquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:15 schreef Zorro het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is dead ook een optie?
Waar is mijn geweer?
Heb ook nog wel Zoo Tycoon gespeeld.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:19 schreef Hamlapjes het volgende:
RollerCoaster Tycoon
OpenRCT
Planet Coaster
(Planet Zoo)
Verdorie, je hebt helemaal gelijkquote:
Mazequote:
Warning, a cheat is running the hospital!quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doctors announcement! Incoming patients with bloaty heads
Ik was met Sims vooral bezig met huizen bouwen, als het klaar was konden die poppetjes me weinig meer boeienquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Sims kun je echt idiote dingen mee doen, zijn best een aantal videos van waarbij mensen echt de meest rare dingen doen
Die is in een ketel vol gevallen als kind toch?quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:20 schreef MTheBassman het volgende:
Ruud lust wel een biertje denk ik ja
nee Dee leeft nogquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:21 schreef alopio het volgende:
Kiki Dee is toch dood? Of heb ik het verkeerd
Nobody knows itquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:21 schreef alopio het volgende:
Moet je ff aan @peaceman vragen, die is daar goed mee.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:21 schreef alopio het volgende:
hahahaquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hahaha in hoeverre was dit een kopie van jullie echte situatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |