We zullen André Rieu bellen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kan er geen wals over Van Inkel heen?
Ga naar bed.quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:03 schreef Koen66 het volgende:
damn, wekker morgen om 5:30 en ik heb zuipneigingen
Hij laat de Top 2000 vol-le-dig om Jeroen van Inkel draaien. Alles voor hem is voorprogramma, alles na hem is na-programma. Hij brengt met élk jaar, élke shift hetzelfde truukje ('Het top 2000-waltzje, pak je potten en pannen erbij!') de irritatie steeds verder.quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:02 schreef AgeEll het volgende:
Vrienden vragen wat de irritatie op t forum met J. van Inkel is?
Kerstmaal ging er bij mij al bijna uit toen ik naar buiten liepquote:Op dinsdag 27 december 2022 00:04 schreef ok01 het volgende:
Van Inkel geeft me weer de neiging om mn kerstmaaltijd uit te kosten, ondanks mooi nummer
Nee dat is Roger Watersquote:Op dinsdag 27 december 2022 00:04 schreef MTheBassman het volgende:
iets met bill withers terwijl robert plant
Die is gewoon in de wolken dat hij op nationaal niveau mag doen wat hij doet. Can't blame him en... zijn stem is verrassend goed. Meen ik echt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vond die knul voor Jeroen ook weer vervelend enthousiast.
DE MOEDER DER LIJSTEN OH OH OH WAT IS HET FANTASTISCH HIER KIJK MAMA IK BEN OP DE RADIO
Kan ookquote:Op dinsdag 27 december 2022 00:04 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Kerstmaal ging er bij mij al bijna uit toen ik naar buiten liepWerd overvallen door de kou geloof ik...
quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hij laat de Top 2000 vol-le-dig om Jeroen van Inkel draaien. Alles voor hem is voorprogramma, alles na hem is na-programma. Hij brengt met élk jaar, élke shift hetzelfde truukje ('Het top 2000-waltzje, pak je potten en pannen erbij!') de irritatie steeds verder.
TEGELIJK kan ie niet DJ'en: de eerste shift van middernacht eergister wist hij een nummer te verkloten, en besloot hij in plaats van het half geskipte nummer terug te halen het liedje van het volgende uur erbij te gooien. Sloeg echt ner-gens op.
Hoezo?quote:
Jij denkt dus dat ie echt zo enthousiast is? Ik krijg er echt een heel erg gespeeld gevoel bij.quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Die is gewoon in de wolken dat hij op nationaal niveau mag doen wat hij doet. Can't blame him en... zijn stem is verrassend goed. Meen ik echt.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:05 schreef ok01 het volgende:
[..]
Iets met een kut zelfbeeld hebben wanneer ik dronken ben
quote:
Ja, vind hem ook erg nep overgekomen.Popiejopie gehalte.quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij denkt dus dat ie echt zo enthousiast is? Ik krijg er echt een heel erg gespeeld gevoel bij.
en best een aardige zangeres en onwijs populair bij de jeugdquote:Op dinsdag 27 december 2022 00:05 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hoezo?
Ze is er dit jaar populair genoeg voor geworden
Nah, denk dat dit soort Nederlandstalige kwaliteitsmuziek juist een blijvertje gaat zijn. Heeft meer kans om te overleven dan de gemiddelde Bankzitters-singlequote:Op maandag 26 december 2022 23:56 schreef TheVulture het volgende:
De Diepte vind ik dan wel weer een aardige binnenkomer, al is ie natuurlijk over een paar jaar wel weer weg...
Beste filmpje.quote:
Rubber eendjequote:Op dinsdag 27 december 2022 00:06 schreef ok01 het volgende:
Weer kut rondvraag van de dag: identificeer je je meer met Bert of Ernie?
Een goed antwoord op deze vraag is ernie?quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:06 schreef ok01 het volgende:
Ernie als kind, Bert als volwassene.quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:06 schreef ok01 het volgende:
wijnquote:
Meer met Oscar mopperkontquote:Op dinsdag 27 december 2022 00:06 schreef ok01 het volgende:
Dat komt nog!quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:07 schreef houdjemond het volgende:
Heb ik de schijtlollige pan en pollepel gemist of komt dat nog?
En zelfs die stonden vorig jaar in de Top-2000quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nah, denk dat dit soort Nederlandstalige kwaliteitsmuziek juist een blijvertje gaat zijn. Heeft meer kans om te overleven dan de gemiddelde Bankzitters-single
Iets met een vogel.quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:07 schreef Dagoduck het volgende:
Wat lulde Jeroen nou weer, ik begreep het niet helemaal.
Jaquote:Op dinsdag 27 december 2022 00:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een goed antwoord op deze vraag is ernie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |