Voor mij was het ook een raadsel net. Bedoel, ik ken de betekenis achter het nummer helemaal niet maar het raakte mij gewoon ontzettend diep opeens.quote:Op maandag 26 december 2022 23:50 schreef PippenScottie het volgende:
Ik was een keer bij een concert van de restanten van de Buena Vista Social Club.
Ze begonnen met Chan Chan en de tranen bleven maar stromen. Ik weet nog niet waarom, maar was wel fijn. Denk ik.
Ben je gelijk nuchterquote:
quote:Op maandag 26 december 2022 23:52 schreef Gretzl het volgende:
Voorspelling: in het volgende decennium is Taylor Swift ook een grote hofleverancier in de lijst der lijstenLaten wij het niet hopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van Nieuwkerk?quote:Op maandag 26 december 2022 23:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik weet t niet met de nieuwe a go go. Het mist iets.
Het mis een stukje over grenzen heen gaan?quote:Op maandag 26 december 2022 23:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
1397 Just The Two Of Us B. Withers & G. Washingtonquote:Op maandag 26 december 2022 23:53 schreef PippenScottie het volgende:
Heeft iemand een uurlijstje van het volgende uur?
Helemaal mee eens! Wat een stront.quote:Op maandag 26 december 2022 23:53 schreef MTheBassman het volgende:
Dit vind ik dan weer sky radio zeikmeuk
Kan je inderdaad prima een houtgestookt bad mee opwarmen.quote:
Ja.quote:Op maandag 26 december 2022 23:53 schreef PippenScottie het volgende:
Heeft iemand een uurlijstje van het volgende uur?
Een quiz?quote:Op maandag 26 december 2022 23:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Trustequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |