Het meeste vuurwerk is illegaal.quote:Op zondag 25 december 2022 23:06 schreef Gretzl het volgende:
Dat alle consumentenpyro maar snel verboden mag worden. Zeker als dit soort politici het onderwerp gaan gebruiken om electoraat te verzamelenEcht teveel Nederlanders die elk jaar levenslang verminkt raken door vuurwerktroep.
[ twitter ]
Professionale pyroshows daarentegen
Ja, dan zouden mensen wellicht moeten accepteren dat ze maar eens in de zoveel jaar een vette vuurwerkshow kunnen zien (hoeft niet per se rond de jaarwisseling te zijn).quote:Op zondag 25 december 2022 23:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vuurwerkshows prima, maar ieder stad of dorp wil graag vuurwerk zien en voor vuurwerkshows is er maar geschikt personeel voor hooguit 15 gemeenten
siervuurwerk is hartstikke prima, zolang je het gewoon in de lucht schiet en niet op een auto (alhoewel, heb er geen zak verstand van dus kan dat mis hebben). Er zit idd een verschil tussen die uitmaakt.quote:Op zondag 25 december 2022 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat zeg je goed, schadelijk vuurwerk. Daar moet het niet-schadelijke vuurwerk onder lijden.
Hij zong in Boyzone, maar zat wel achter Westlifequote:
Jij snapt ook wel dat het niet om dit soort zevermuzak gaatquote:Op zondag 25 december 2022 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pff echt? Zet Sky radio aan, heb je hele dag deze muziek
Daar heb ik nu echt geen last vanquote:Op zondag 25 december 2022 23:13 schreef ok01 het volgende:
Ik word hier een beetje misselijk van als vrijgezel
Op FOK! heb je ze voor het uitkiezen denk ikquote:Op zondag 25 december 2022 23:13 schreef ok01 het volgende:
Oh dat trekt mij ook wel, maar vind Zweden vooral ontiegelijk saai (als ik er ben)quote:Op zondag 25 december 2022 23:09 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk persoonlijk.Maar voor ons: meer ongerepte natuur, meer sneeuw, meer zonnige dagen, goedkoper wonen. Voor mijn kind: langere schoolvakanties. Voor mij: betere baan (zowel inhoudelijk als salaris).
Ja, sowieso al een goede stap dat het pure knalvuurwerk al jaren geleden verboden werd.quote:
Awwwquote:Op zondag 25 december 2022 23:13 schreef ok01 het volgende:
Probleem is dat je om je vergunning te behouden 4 of 5 vuurwerkshows per jaar moet doen. Wat denk je dat dat aan geld en vervuiling kost en oplevert?quote:
De banjo is een onderschat instrument.quote:Op zondag 25 december 2022 23:13 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Een stuk of drie onuitstaanbare banjo-knallers van Mumford & zo.
Totdat je ze uitvraagt op date en ze van hun zolderkamer af moeten komenquote:Op zondag 25 december 2022 23:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op FOK! heb je ze voor het uitkiezen denk ik
Notting hillquote:Op zondag 25 december 2022 23:14 schreef PippenScottie het volgende:
Van welke film was dit de soundtrack?
quote:Op zondag 25 december 2022 23:13 schreef ok01 het volgende:
Westlife is overigens ook aan een reunie-tour bezig... die mannen worden allemaal niet heel aantrekkelijk oudquote:Op zondag 25 december 2022 23:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij zong in Boyzone, maar zat wel achter Westlife
Beter poetsenquote:
Notting Hillquote:Op zondag 25 december 2022 23:14 schreef PippenScottie het volgende:
zit ze ook in Mexico?quote:Op zondag 25 december 2022 23:15 schreef MTheBassman het volgende:
Overigens heb ik wel leuk contact met een Mexicaanse momenteel
Zelfs als dat wat wordt heb ik niks met dit soort zoete gedoe.
Elke zaterdag van juni tot september in elk dorp in Nl de hele zomer, ik teken er voor.quote:Op zondag 25 december 2022 23:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Probleem is dat je om je vergunning te behouden 4 of 5 vuurwerkshows per jaar moet doen. Wat denk je dat dat aan geld en vervuiling kost en oplevert?
Honderden/duizenden mensen die onnodige shows moeten doen door het jaar heen voor O&N?
A Quiet Placequote:Op zondag 25 december 2022 23:14 schreef PippenScottie het volgende:
ja, ik vlieg af en toe even op en neer voor een date.quote:
U ook bedanktquote:Op zondag 25 december 2022 23:15 schreef ok01 het volgende:
[..]
Notting Hill
Ik haat dat ik dit zo snel weet
De vraag is hoe essentieel de huidige vorm van verkeer is voor het draaien van de samenleving. Het is ook gewoon maar een vorm van vervoer waar we nu eenmaal inzitten. De egoïstische auto heb ik het dan over. En dat zeg ik als groot liefhebber van autorijden. Moeten we misschien niet gewoon weer gaan wonen waar we werken, net als vroeger.quote:Op zondag 25 december 2022 23:09 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja precies. Nog los van alle veiligheidsmaatregelen die afgelopen decennia in auto's zijn geïntegreerd (of wettelijk verplicht zijn geworden zoals gordels) om de kans op ernstig letsel in het geval van een ongeluk aanzienlijk te verkleinen.
Sommige zaken des levens zullen nooit 100% veilig worden. Terwijl ze wel essentieel zijn voor het draaien van de samenleving. Ieder weldenkend mens begrijpt dat.
Bewaarpostquote:Op zondag 25 december 2022 22:54 schreef Evenstar het volgende:
Snap niet hoe iemand kan zeggen "dit is de beste Kensington" of dit is de beste "Mumford & Sons".
Ze zijn allemaal bijna hetzelfde joh ..... of je vindt het allemaal kut of je vindt het allemaal meesterwerkjes.
leuk man, lekker koesteren. Liefde is fijn als t vloeit :-)quote:Op zondag 25 december 2022 23:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja, ik vlieg af en toe even op en neer voor een date.
Nee ze studeert strafrecht in groningen, hadden laatste dinsdag een date, maar ze ging al naar Parijs waar dr zus woont voor kerst en nieuw, dus bij een tweede date wordt dat pas in 2023.
Maar heb er een goed gevoel bij, hoop houden
tis maar 1 date, verder niks gebeurd daarquote:Op zondag 25 december 2022 23:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
leuk man, lekker koesteren. Liefde is fijn als t vloeit :-)
Trinko Keen disagreesquote:Op zondag 25 december 2022 23:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom kunnen mensen zo wild worden van een pingponggeluidje?
Ik snap hier NIKS van.
Vuist omhoog op de beat blijft de beste techno dance move #ChangeMyViewquote:
Puuw puuw puuuw fucking animal puuwquote:Op zondag 25 december 2022 23:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik snap hier NIKS van.
quote:Op zondag 25 december 2022 23:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik snap hier NIKS van.
quote:Op zondag 25 december 2022 23:18 schreef Szura het volgende:
Je moet een IQ van onder de 85 hebben om dit leuk te vinden, volgens mij
Vuurwerk met pasen, suikerfeest, bevrijdingsdag, pinksteren... Ik zie kansen.quote:Op zondag 25 december 2022 23:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Probleem is dat je om je vergunning te behouden 4 of 5 vuurwerkshows per jaar moet doen. Wat denk je dat dat aan geld en vervuiling kost en oplevert?
Honderden/duizenden mensen die onnodige shows moeten doen door het jaar heen voor O&N?
quote:
Ja bedankt.quote:Op zondag 25 december 2022 23:19 schreef PippenScottie het volgende:
Ik geloof dat het kwart over Elvis
Ik heb niet zoveel verstand van equalizersquote:Op zondag 25 december 2022 23:18 schreef Szura het volgende:
Je moet een IQ van onder de 85 hebben om dit leuk te vinden, volgens mij
quote:Op zondag 25 december 2022 23:13 schreef ok01 het volgende:
Die is leuk inderdaadquote:Op zondag 25 december 2022 23:19 schreef Olga het volgende:
Ik moet aan die versie nu denken waar hij middenin begint te lachen
Wie zou het dan moeten zijn?quote:Op zondag 25 december 2022 23:19 schreef Kopiko het volgende:
Gelooft hier IEMAND dat dit hem zèlf is?
Nee! bald man-shamingquote:Op zondag 25 december 2022 23:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Lachversie blijft de beste versie van deze
Kan ook best dat het een elf isquote:Op zondag 25 december 2022 23:19 schreef Kopiko het volgende:
quote:Op zondag 25 december 2022 23:19 schreef Kopiko het volgende:
Oh, ken ik niet. Ga ik zeker even opzoeken.quote:Op zondag 25 december 2022 23:19 schreef Olga het volgende:
Ben er wel even blij mee eigenlijk na een overprikkelende dag met vriendin, haar kinderen en schoonfamiliequote:
Fair enoughquote:Op zondag 25 december 2022 23:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ben er wel even blij mee eigenlijk na een overprikkelende dag met vriendin, haar kinderen en schoonfamilie
Daar heeft Malcolm Gladwell een geweldige podcast over gemaakt. Zingen is blijkbaar makkelijker dan praten als het over een persoonlijk onderwerp gaat.quote:Op zondag 25 december 2022 23:19 schreef Olga het volgende:
quote:Op zondag 25 december 2022 23:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niet helemaal lonesome, want we hebben dit topic en deze gezellige mensen!
Waardeer je als je ouder wordt, de betere platen danquote:Op zondag 25 december 2022 23:21 schreef MTheBassman het volgende:
heb Elvis eigenlijk nooit zo bijzonder gevonden. Waarschijnlijk net iets te oud voor me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |