Het meeste vuurwerk is illegaal.quote:Op zondag 25 december 2022 23:06 schreef Gretzl het volgende:
Dat alle consumentenpyro maar snel verboden mag worden. Zeker als dit soort politici het onderwerp gaan gebruiken om electoraat te verzamelenEcht teveel Nederlanders die elk jaar levenslang verminkt raken door vuurwerktroep.
[ twitter ]
Professionale pyroshows daarentegen
Ja, dan zouden mensen wellicht moeten accepteren dat ze maar eens in de zoveel jaar een vette vuurwerkshow kunnen zien (hoeft niet per se rond de jaarwisseling te zijn).quote:Op zondag 25 december 2022 23:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vuurwerkshows prima, maar ieder stad of dorp wil graag vuurwerk zien en voor vuurwerkshows is er maar geschikt personeel voor hooguit 15 gemeenten
siervuurwerk is hartstikke prima, zolang je het gewoon in de lucht schiet en niet op een auto (alhoewel, heb er geen zak verstand van dus kan dat mis hebben). Er zit idd een verschil tussen die uitmaakt.quote:Op zondag 25 december 2022 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat zeg je goed, schadelijk vuurwerk. Daar moet het niet-schadelijke vuurwerk onder lijden.
Hij zong in Boyzone, maar zat wel achter Westlifequote:
Jij snapt ook wel dat het niet om dit soort zevermuzak gaatquote:Op zondag 25 december 2022 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pff echt? Zet Sky radio aan, heb je hele dag deze muziek
Daar heb ik nu echt geen last vanquote:Op zondag 25 december 2022 23:13 schreef ok01 het volgende:
Ik word hier een beetje misselijk van als vrijgezel
Op FOK! heb je ze voor het uitkiezen denk ikquote:Op zondag 25 december 2022 23:13 schreef ok01 het volgende:
Oh dat trekt mij ook wel, maar vind Zweden vooral ontiegelijk saai (als ik er ben)quote:Op zondag 25 december 2022 23:09 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk persoonlijk.Maar voor ons: meer ongerepte natuur, meer sneeuw, meer zonnige dagen, goedkoper wonen. Voor mijn kind: langere schoolvakanties. Voor mij: betere baan (zowel inhoudelijk als salaris).
Ja, sowieso al een goede stap dat het pure knalvuurwerk al jaren geleden verboden werd.quote:
Awwwquote:Op zondag 25 december 2022 23:13 schreef ok01 het volgende:
Probleem is dat je om je vergunning te behouden 4 of 5 vuurwerkshows per jaar moet doen. Wat denk je dat dat aan geld en vervuiling kost en oplevert?quote:
De banjo is een onderschat instrument.quote:Op zondag 25 december 2022 23:13 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Een stuk of drie onuitstaanbare banjo-knallers van Mumford & zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |