tis maar 1 date, verder niks gebeurd daarquote:Op zondag 25 december 2022 23:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
leuk man, lekker koesteren. Liefde is fijn als t vloeit :-)
Trinko Keen disagreesquote:Op zondag 25 december 2022 23:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom kunnen mensen zo wild worden van een pingponggeluidje?
Ik snap hier NIKS van.
Vuist omhoog op de beat blijft de beste techno dance move #ChangeMyViewquote:
Puuw puuw puuuw fucking animal puuwquote:Op zondag 25 december 2022 23:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik snap hier NIKS van.
quote:Op zondag 25 december 2022 23:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik snap hier NIKS van.
quote:Op zondag 25 december 2022 23:18 schreef Szura het volgende:
Je moet een IQ van onder de 85 hebben om dit leuk te vinden, volgens mij
Vuurwerk met pasen, suikerfeest, bevrijdingsdag, pinksteren... Ik zie kansen.quote:Op zondag 25 december 2022 23:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Probleem is dat je om je vergunning te behouden 4 of 5 vuurwerkshows per jaar moet doen. Wat denk je dat dat aan geld en vervuiling kost en oplevert?
Honderden/duizenden mensen die onnodige shows moeten doen door het jaar heen voor O&N?
quote:
Ja bedankt.quote:Op zondag 25 december 2022 23:19 schreef PippenScottie het volgende:
Ik geloof dat het kwart over Elvis
Ik heb niet zoveel verstand van equalizersquote:Op zondag 25 december 2022 23:18 schreef Szura het volgende:
Je moet een IQ van onder de 85 hebben om dit leuk te vinden, volgens mij
quote:Op zondag 25 december 2022 23:13 schreef ok01 het volgende:
Ik word hier een beetje misselijk van als vrijgezel
Die is leuk inderdaadquote:Op zondag 25 december 2022 23:19 schreef Olga het volgende:
Ik moet aan die versie nu denken waar hij middenin begint te lachen
Wie zou het dan moeten zijn?quote:Op zondag 25 december 2022 23:19 schreef Kopiko het volgende:
Gelooft hier IEMAND dat dit hem zèlf is?
Nee! bald man-shamingquote:Op zondag 25 december 2022 23:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Lachversie blijft de beste versie van deze
Kan ook best dat het een elf isquote:Op zondag 25 december 2022 23:19 schreef Kopiko het volgende:
quote:Op zondag 25 december 2022 23:19 schreef Kopiko het volgende:
Oh, ken ik niet. Ga ik zeker even opzoeken.quote:Op zondag 25 december 2022 23:19 schreef Olga het volgende:
Ben er wel even blij mee eigenlijk na een overprikkelende dag met vriendin, haar kinderen en schoonfamiliequote:
Fair enoughquote:Op zondag 25 december 2022 23:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ben er wel even blij mee eigenlijk na een overprikkelende dag met vriendin, haar kinderen en schoonfamilie
Daar heeft Malcolm Gladwell een geweldige podcast over gemaakt. Zingen is blijkbaar makkelijker dan praten als het over een persoonlijk onderwerp gaat.quote:Op zondag 25 december 2022 23:19 schreef Olga het volgende:
quote:Op zondag 25 december 2022 23:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niet helemaal lonesome, want we hebben dit topic en deze gezellige mensen!
Waardeer je als je ouder wordt, de betere platen danquote:Op zondag 25 december 2022 23:21 schreef MTheBassman het volgende:
heb Elvis eigenlijk nooit zo bijzonder gevonden. Waarschijnlijk net iets te oud voor me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |