Heeft Chizzy een groot probleem?quote:Op zaterdag 24 december 2022 10:41 schreef Nober het volgende:
De nieuwe OOM.
Wright kerstkampioen.
[ afbeelding ]
Heb daar ook een stat van gepost nog voor de avondsessie, haha.quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:00 schreef Slobeend het volgende:
Nog maar drie geplaatste spelers eruit is echt weinig voor een derde ronde, dat moest haast wel een record zijn @:alaphilippe_
Edit: Oh @:szura was me voor.
ja was gisteren al gepost, is idd een record.quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:00 schreef Slobeend het volgende:
Nog maar drie geplaatste spelers eruit is echt weinig voor een derde ronde, dat moest haast wel een record zijn @:alaphilippe_
Edit: Oh @:szura was me voor.
Weet jij het aantal 180s van het recordjaar 2019 na ronde 2?quote:Op zaterdag 24 december 2022 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
We liggen dus VER achter voor die 888 180s en die 4 big fishes in de Nostra. Format wordt wel wat langer natuurlijk. Maar nog maar 31 potjes te gaan.
Geen enkel flauw idee. Ben op zich best geīnteresseerd in dat soort data (of bijvoorbeeld tussenstanden na elke speeldag) maar al druk genoeg met de Nostra.quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:04 schreef Nober het volgende:
Ik sta 10 punten achter in de challonge na ronde 2 met 73 punten.
21 in ronde 1
52 in ronde 2
https://challonge.com/nl/WDC2023/predictions
[..]
Weet jij het aantal 180s van het recordjaar 2019 na ronde 2?
Goed nieuws. Het zijn er 60 minder.quote:Op zaterdag 24 december 2022 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
We liggen dus VER achter voor die 888 180s en die 4 big fishes in de Nostra. Format wordt wel wat langer natuurlijk. Maar nog maar 31 potjes te gaan.
Volgens:quote:Most 180s in a tournament (total): 828 in 2019. This was the first tournament to feature a 96 player field.
Het recordjaar is alleen niet 2019, tenzij je de jaren daarna niet meetelt.quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:04 schreef Nober het volgende:
Ik sta 10 punten achter in de challonge na ronde 2 met 73 punten.
21 in ronde 1
52 in ronde 2
https://challonge.com/nl/WDC2023/predictions
[..]
Weet jij het aantal 180s van het recordjaar 2019 na ronde 2?
Als jij alle pijltjes optelt ben ik stem ik voor deze resolutie.quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat betekent dat het WK dus nog minimaal ((5952 - 428) * 3) = 16.572 alleen al scorende pijlen duurt. Hoeveel zijn er inmiddels gegooid dan?
Volgend jaar in de Nostra: Worden er meer of minder dan 100.000 pijlen gegooid op het WK? @:wimderon
Zijn vast wel Twitteraccounts die dat zo op kunnen lepelen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als jij alle pijltjes optelt ben ik stem ik voor deze resolutie.
Hier gaat iets mis.quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als jij alle pijltjes optelt ben ik stem ik voor deze resolutie.
is het alleen op viagay?quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Zij hebben de baard ook af gedaan, nu de pakjes nog uit.
Doen ze dat op eerste kerstdag op onlyfans? @:THEFXR
@Zipportalquote:Vermiste vrouw (28) na acht dagen teruggevonden
Ja, dat zag ik. Die wappie trut had gewoon een berichtje moeten sturen dat ze vrijwillig even wegwilde. Verspilde moeite voor iedereen.quote:
Poh koekoek. Nu kan en wil ik er wel wat over zeggen. Wat een gruwelijk lekker wijf was me dat dan. Kanaleneilandedquote:
Je dikke moeder op een driewieler. We wachten al dagen op je aanwezigheid in dit warme bad en je komt gewoon niet opdagen. Kansloos. Ik verwacht op zijn minst de 28e een bordje te zien met ‘sorry Gurneyisbestoke, groetjes fetx van het Fok! Forum’, dan praten we verder.quote:Op zaterdag 24 december 2022 20:19 schreef fetX het volgende:
Potver, eindelijk een rustige avond en dan geen darts
-tweet over vermiste vrouw, inmiddels terecht-quote:
Ik heb het er gisteren over horen gaan dus ben de uitzending even terug gaan kijken.quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het recordjaar is alleen niet 2019, tenzij je de jaren daarna niet meetelt.
Dus bijdeze.quote:Op zaterdag 24 december 2022 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij ook een fijne kerst.quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je dikke moeder op een driewieler. We wachten al dagen op je aanwezigheid in dit warme bad en je komt gewoon niet opdagen. Kansloos. Ik verwacht op zijn minst de 28e een bordje te zien met ‘sorry Gurneyisbestoke, groetjes fetx van het Fok! Forum’, dan praten we verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou nou nouquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je dikke moeder op een driewieler. We wachten al dagen op je aanwezigheid in dit warme bad en je komt gewoon niet opdagen. Kansloos. Ik verwacht op zijn minst de 28e een bordje te zien met ‘sorry Gurneyisbestoke, groetjes fetx van het Fok! Forum’, dan praten we verder.
Dat mogen we mooi vergetenquote:Op zondag 25 december 2022 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is niet het tempo waarin we die 180 topics gaan halen toch?
Cuckzor scheelt ook 2000 postsquote:Op zondag 25 december 2022 13:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat mogen we mooi vergeten
Te weinig volk hier helaas. Duizenden posts minder ook omdat we geen BINGO hebben
Veel vaste DRT-klanten hebben internet-abonnement opgezegd ivm de crisis.quote:Op zondag 25 december 2022 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is niet het tempo waarin we die 180 topics gaan halen toch?
Bohhhh dit is geil!!!quote:Op zondag 25 december 2022 14:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit!
Geen @El-Stinhoquote:Op zondag 25 december 2022 14:28 schreef De_Kraam het volgende:
Geen Poepz0r, geen JR-Style-93, geen Haags.
Scheelt je al gauw 1800000 miljoen posts.
Ajacied422God.quote:Op zondag 25 december 2022 18:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geen @:el-stinho
En nee de nieuwe Stijn telt niet.
Zoiets?quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:18 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]Kan iemand nog een gifje maken van dit fragment na winst van de set?
Een bingo is ook niet leuk als de helft het via streams volgt.quote:Op zondag 25 december 2022 13:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat mogen we mooi vergeten
Te weinig volk hier helaas. Duizenden posts minder ook omdat we geen BINGO hebben
Als @GurneyIsBestOke nog eens zo’n grote bek heeft dan krijgt hij een bordje met een grote middelvinger, FOK! hem.quote:Op zondag 25 december 2022 13:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Als user @:fetx de 29ste geen herkenbaar bordje maakt dan neem ik hem niet meer serieus.
Dat ligt dan aan die helft non-valeurs.quote:Op zondag 25 december 2022 19:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een bingo is ook niet leuk als de helft het via streams volgt.
Als je dat doet ga ik volgend jaar ook naar het WK Darts en doe ik een bordje met ‘Fetx is net zo’n kutuser als Pistolero’.quote:Op zondag 25 december 2022 19:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Als @:gurneyisbestoke nog eens zo’n grote bek heeft dan krijgt hij een bordje met een grote middelvinger, FOK! hem.
Hier ook tiramisu. En coq au vinquote:Op zondag 25 december 2022 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh daar heb ik nooit van gehoudenWij hadden gebakken knoflookgarnalen en zelfgemaakte tiramisu (o.a.)
![]()
Vrij simpel en erg lekker
Wij hadden inderdaad kalkoenquote:
Pics van de geweldige kok?quote:Op zondag 25 december 2022 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wij hadden inderdaad kalkoenen dat was toch lekker want mijn zus is een geweldige kok.
Dit. Liefst als ze zich over het aanrecht bukt om iets uit de achterste pan te proeven. Ik vraag dit voor een vriend.quote:
quote:27 Dec
13:45
D. Van den Bergh
Krzysztof Ratajski
-
-
27 Dec
15:00
Nathan Aspinall
Josh Rock
-
-
27 Dec
16:15
Jonny Clayton
Brendan Dolan
-
-
27 Dec
20:15
Jim Williams
Gabriel Clemens
-
-
27 Dec
21:30
Gerwyn Price
Raymond van Barneveld
-
-
27 Dec
22:45
Peter Wright
Kim Huybrechts
Chef-kok Sidney Schutte van Spectrum: ‘Kalkoen is zo teringdroog, wie bedenkt om dat met kerst te eten?’quote:Op zondag 25 december 2022 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wij hadden inderdaad kalkoenen dat was toch lekker want mijn zus is een geweldige kok.
Het is al eens geprobeerd, zes jaar geleden of zo, en dat was geen succes.quote:Op maandag 26 december 2022 11:27 schreef Ronald het volgende:
Ik zou het mooi vinden als er al vast 2 potjes gespeeld worden 2e kerstdag in de avond. Dit duurt allemaal te lang qua pauze
Ja, avondje top-of-the-flops om te kijken wie de nummers 89-96 worden.quote:Op maandag 26 december 2022 11:27 schreef Ronald het volgende:
Ik zou het mooi vinden als er al vast 2 potjes gespeeld worden 2e kerstdag in de avond. Dit duurt allemaal te lang qua pauze
ZjakGodquote:
Oké nooit geweten, nou ja ff geduld dan maar.quote:Op maandag 26 december 2022 11:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is al eens geprobeerd, zes jaar geleden of zo, en dat was geen succes.
En gelukkig, maar. Ik hecht veel waarde aan beide kerstdagen.
Des te merkwaardiger omdat er op 26 december altijd wel gewoon gevoetbald wordt. En volgens mij telt Engeland maar 1 kerstdag en is de dag erna een soort boxing day.quote:Op maandag 26 december 2022 11:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is al eens geprobeerd, zes jaar geleden of zo, en dat was geen succes.
En gelukkig, maar. Ik hecht veel waarde aan beide kerstdagen.
Voetbal is uiteindelijk volkssport nummer 1 overzee. Ze weten bij de PDC ook wel heel goed hoe ze daar meestal omheen moeten plannen rond grote toernooien.quote:Op maandag 26 december 2022 12:14 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Des te merkwaardiger omdat er op 26 december altijd wel gewoon gevoetbald wordt. En volgens mij telt Engeland maar 1 kerstdag en is de dag erna een soort boxing day.
Barney is in zijn nieuwe jeugdquote:Op maandag 26 december 2022 14:21 schreef polderturk het volgende:
Barney heeft weinig kans tegen Gerwyn Price. Hij is allang over zijn top. Hopelijk heeft hij een topdag.
Barney army.
En af en toe haalt ie hem er even uit om een potje te dartenquote:
Vorige maand nog twee keer van gewonnen.quote:Op maandag 26 december 2022 14:21 schreef polderturk het volgende:
Barney heeft weinig kans tegen Gerwyn Price. Hij is allang over zijn top. Hopelijk heeft hij een topdag.
Barney army.
Sowieso de beste wedstrijden van deze rondequote:Op maandag 26 december 2022 18:11 schreef Wertha het volgende:
Westrijden waar ik extra goed voor ga zitten:
Aspinall - Rock
Price - Van Barneveld
Mais als toetje?quote:Op maandag 26 december 2022 19:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kalkoen met een dot Zaanse en een dot Heinz tomatenketchup.
De offday van Keane Barry wordt steeds meer verbijsterend.quote:Gemiddelde R1: 87,07
Gemiddelde R2: 90,34
Zonder slechtste gemiddelde:
R1: 87,23 --> Grant Sampson had 77,29
R2: 90,68 --> Grant Sampson had 68,97
Op de verjaardag van z'n kleinzoon wint niemand van Remond.quote:Op maandag 26 december 2022 14:21 schreef polderturk het volgende:
Barney army.
En Ryan Joyce?quote:Op maandag 26 december 2022 20:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En Scott Williams zal de ongelukkigste verliezer zijn: hij staat in de top-16 gemiddelden van R2 als enige van de Pro Tour-seeds.
Naast dat ik op R2 doelde, mag Ryan Joyce niet piepen aangezien hij via de altijd lelijke achterdeur binnenkwam op dit toernooi.quote:
Sjef Smiss heeft aan die achterdeur een Tourkaart over gehoudenquote:Op maandag 26 december 2022 20:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Naast dat ik op R2 doelde, mag Ryan Joyce niet piepen aangezien hij via de altijd lelijke achterdeur binnenkwam op dit toernooi.
Cullen - Hetaquote:Op maandag 26 december 2022 19:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sowieso de beste wedstrijden van deze ronde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |