Sowieso de beste wedstrijden van deze rondequote:Op maandag 26 december 2022 18:11 schreef Wertha het volgende:
Westrijden waar ik extra goed voor ga zitten:
Aspinall - Rock
Price - Van Barneveld
Mais als toetje?quote:Op maandag 26 december 2022 19:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kalkoen met een dot Zaanse en een dot Heinz tomatenketchup.
De offday van Keane Barry wordt steeds meer verbijsterend.quote:Gemiddelde R1: 87,07
Gemiddelde R2: 90,34
Zonder slechtste gemiddelde:
R1: 87,23 --> Grant Sampson had 77,29
R2: 90,68 --> Grant Sampson had 68,97
Op de verjaardag van z'n kleinzoon wint niemand van Remond.quote:Op maandag 26 december 2022 14:21 schreef polderturk het volgende:
Barney heeft weinig kans tegen Gerwyn Price. Hij is allang over zijn top. Hopelijk heeft hij een topdag.
Barney army.
En Ryan Joyce?quote:Op maandag 26 december 2022 20:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En Scott Williams zal de ongelukkigste verliezer zijn: hij staat in de top-16 gemiddelden van R2 als enige van de Pro Tour-seeds.
Naast dat ik op R2 doelde, mag Ryan Joyce niet piepen aangezien hij via de altijd lelijke achterdeur binnenkwam op dit toernooi.quote:
Sjef Smiss heeft aan die achterdeur een Tourkaart over gehoudenquote:Op maandag 26 december 2022 20:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Naast dat ik op R2 doelde, mag Ryan Joyce niet piepen aangezien hij via de altijd lelijke achterdeur binnenkwam op dit toernooi.
Cullen - Hetaquote:Op maandag 26 december 2022 19:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sowieso de beste wedstrijden van deze ronde
Heb je ze ook in het zwart? Ik vraag dit voor een vriend.quote:Op maandag 26 december 2022 21:27 schreef Gehrman het volgende:
Iedereen nog leuke kerstcadeaus gekregen? Deze lagen bij mij onder de boom:
[ afbeelding ]
Voor Masonquote:Op maandag 26 december 2022 21:10 schreef Mani89 het volgende:
Een avondpot, dan is Ree op zijn best.
Alleen het laatste stukje?quote:Op vrijdag 23 december 2022 08:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ twitter ]
Het laatste stukje is Wimderon-productie-waardig.
Ik denk dat deze Scott volgend jaar gewoon top 32 OoM gaat zijn. Had pech met zijn lotingen maar: hij kreeg deze piek-Cross al tot het uiterste. Williams is mijn nieuwe bandwagon.quote:Op maandag 26 december 2022 20:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De offday van Keane Barry wordt steeds meer verbijsterend.
En Scott Williams zal de ongelukkigste verliezer zijn: hij staat in de top-16 gemiddelden van R2 als enige van de Pro Tour-seeds.
Huybrechts was met 83,37 én de slechtste seed én de slechtste winnaar. Applaus.
Anderson - Dobey is toch een partij van niks op het momentquote:Op maandag 26 december 2022 21:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Cullen - Heta
Van Duijvenbode - Ro. Smith
Anderson - Dobey
Slim. Als het niets is zeg je gewoon dat je Jim of Lewy bedoelde.quote:Op maandag 26 december 2022 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat deze Scott volgend jaar gewoon top 32 OoM gaat zijn. Had pech met zijn lotingen maar: hij kreeg deze piek-Cross al tot het uiterste. Williams is mijn nieuwe bandwagon.
Je legt de lat hoog met zo'n 50/60k die hij meer moet halen dan velen.quote:Op maandag 26 december 2022 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat deze Scott volgend jaar gewoon top 32 OoM gaat zijn. Had pech met zijn lotingen maar: hij kreeg deze piek-Cross al tot het uiterste. Williams is mijn nieuwe bandwagon.
Anderson v Dobey is puur interessant omdat Gary een WK-finale te verdedigen heeft en hij anders de vloer op moet komend jaar.quote:Op maandag 26 december 2022 22:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Anderson - Dobey is toch een partij van niks op het moment
Cullen - Heta op tv is ook verre van vuurwerk.
Dat zal er vooral aan gelegen hebben dat hij tegen een tegenstander speelde die nog geen 70 gemiddeld aantiktquote:Op maandag 26 december 2022 20:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Huybrechts was met 83,37 én de slechtste seed én de slechtste winnaar. Applaus.
Het kan best 100 gemiddeld voor beiden worden. Dat gevoel heb ik.quote:Op maandag 26 december 2022 22:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Cullen v Heta is verschrikkelijk onvoorspelbaar. Heta lijkt in vorm, maar is normaal een angstige hond die snel op de vloer pist. Cullen is de meest onbetrouwbare darter die er is.
Plekje 38 op de OoM van dit jaar zonder tourkaart, hij is goed bezig. Alhoewel ik dacht dat hij een stuk hoger stond op de kwalificatielijst voor de Matchplay. Maar goed hij gaat nu vanzelfsprekend meer ET’s kunnen spelen. Als Scott deze ontwikkeling doorzet zie ik hem wel 100k op een jaar halen.quote:Op maandag 26 december 2022 22:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je legt de lat hoog met zo'n 50/60k die hij meer moet halen dan velen.
Naast Josh Rock zie ik William O'Connor wel als nieuwkomer in de top 32 komend jaar. Om eens gedurfd te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |