Oké nooit geweten, nou ja ff geduld dan maar.quote:Op maandag 26 december 2022 11:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is al eens geprobeerd, zes jaar geleden of zo, en dat was geen succes.
En gelukkig, maar. Ik hecht veel waarde aan beide kerstdagen.
Des te merkwaardiger omdat er op 26 december altijd wel gewoon gevoetbald wordt. En volgens mij telt Engeland maar 1 kerstdag en is de dag erna een soort boxing day.quote:Op maandag 26 december 2022 11:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is al eens geprobeerd, zes jaar geleden of zo, en dat was geen succes.
En gelukkig, maar. Ik hecht veel waarde aan beide kerstdagen.
Voetbal is uiteindelijk volkssport nummer 1 overzee. Ze weten bij de PDC ook wel heel goed hoe ze daar meestal omheen moeten plannen rond grote toernooien.quote:Op maandag 26 december 2022 12:14 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Des te merkwaardiger omdat er op 26 december altijd wel gewoon gevoetbald wordt. En volgens mij telt Engeland maar 1 kerstdag en is de dag erna een soort boxing day.
Barney is in zijn nieuwe jeugdquote:Op maandag 26 december 2022 14:21 schreef polderturk het volgende:
Barney heeft weinig kans tegen Gerwyn Price. Hij is allang over zijn top. Hopelijk heeft hij een topdag.
Barney army.
En af en toe haalt ie hem er even uit om een potje te dartenquote:
Vorige maand nog twee keer van gewonnen.quote:Op maandag 26 december 2022 14:21 schreef polderturk het volgende:
Barney heeft weinig kans tegen Gerwyn Price. Hij is allang over zijn top. Hopelijk heeft hij een topdag.
Barney army.
Sowieso de beste wedstrijden van deze rondequote:Op maandag 26 december 2022 18:11 schreef Wertha het volgende:
Westrijden waar ik extra goed voor ga zitten:
Aspinall - Rock
Price - Van Barneveld
Mais als toetje?quote:Op maandag 26 december 2022 19:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kalkoen met een dot Zaanse en een dot Heinz tomatenketchup.
De offday van Keane Barry wordt steeds meer verbijsterend.quote:Gemiddelde R1: 87,07
Gemiddelde R2: 90,34
Zonder slechtste gemiddelde:
R1: 87,23 --> Grant Sampson had 77,29
R2: 90,68 --> Grant Sampson had 68,97
Op de verjaardag van z'n kleinzoon wint niemand van Remond.quote:Op maandag 26 december 2022 14:21 schreef polderturk het volgende:
Barney army.
En Ryan Joyce?quote:Op maandag 26 december 2022 20:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En Scott Williams zal de ongelukkigste verliezer zijn: hij staat in de top-16 gemiddelden van R2 als enige van de Pro Tour-seeds.
Naast dat ik op R2 doelde, mag Ryan Joyce niet piepen aangezien hij via de altijd lelijke achterdeur binnenkwam op dit toernooi.quote:
Sjef Smiss heeft aan die achterdeur een Tourkaart over gehoudenquote:Op maandag 26 december 2022 20:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Naast dat ik op R2 doelde, mag Ryan Joyce niet piepen aangezien hij via de altijd lelijke achterdeur binnenkwam op dit toernooi.
Cullen - Hetaquote:Op maandag 26 december 2022 19:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sowieso de beste wedstrijden van deze ronde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |