Ja, dat zag ik. Die wappie trut had gewoon een berichtje moeten sturen dat ze vrijwillig even wegwilde. Verspilde moeite voor iedereen.quote:
Poh koekoek. Nu kan en wil ik er wel wat over zeggen. Wat een gruwelijk lekker wijf was me dat dan. Kanaleneilandedquote:
Je dikke moeder op een driewieler. We wachten al dagen op je aanwezigheid in dit warme bad en je komt gewoon niet opdagen. Kansloos. Ik verwacht op zijn minst de 28e een bordje te zien met ‘sorry Gurneyisbestoke, groetjes fetx van het Fok! Forum’, dan praten we verder.quote:Op zaterdag 24 december 2022 20:19 schreef fetX het volgende:
Potver, eindelijk een rustige avond en dan geen darts
-tweet over vermiste vrouw, inmiddels terecht-quote:
Ik heb het er gisteren over horen gaan dus ben de uitzending even terug gaan kijken.quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het recordjaar is alleen niet 2019, tenzij je de jaren daarna niet meetelt.
Dus bijdeze.quote:Op zaterdag 24 december 2022 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
We liggen dus VER achter voor die 888 180s en die 4 big fishes in de Nostra. Format wordt wel wat langer natuurlijk. Maar nog maar 31 potjes te gaan.
Jij ook een fijne kerst.quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je dikke moeder op een driewieler. We wachten al dagen op je aanwezigheid in dit warme bad en je komt gewoon niet opdagen. Kansloos. Ik verwacht op zijn minst de 28e een bordje te zien met ‘sorry Gurneyisbestoke, groetjes fetx van het Fok! Forum’, dan praten we verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou nou nouquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je dikke moeder op een driewieler. We wachten al dagen op je aanwezigheid in dit warme bad en je komt gewoon niet opdagen. Kansloos. Ik verwacht op zijn minst de 28e een bordje te zien met ‘sorry Gurneyisbestoke, groetjes fetx van het Fok! Forum’, dan praten we verder.
Dat mogen we mooi vergetenquote:Op zondag 25 december 2022 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is niet het tempo waarin we die 180 topics gaan halen toch?
Cuckzor scheelt ook 2000 postsquote:Op zondag 25 december 2022 13:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat mogen we mooi vergeten
Te weinig volk hier helaas. Duizenden posts minder ook omdat we geen BINGO hebben
Veel vaste DRT-klanten hebben internet-abonnement opgezegd ivm de crisis.quote:Op zondag 25 december 2022 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is niet het tempo waarin we die 180 topics gaan halen toch?
Bohhhh dit is geil!!!quote:Op zondag 25 december 2022 14:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit!
Geen @El-Stinhoquote:Op zondag 25 december 2022 14:28 schreef De_Kraam het volgende:
Geen Poepz0r, geen JR-Style-93, geen Haags.
Scheelt je al gauw 1800000 miljoen posts.
Ajacied422God.quote:Op zondag 25 december 2022 18:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geen @:el-stinho
En nee de nieuwe Stijn telt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |