Irritant klotedwergje A Younes en voormalig keelgrijper H Fraserquote:
Middag of avond?quote:Op woensdag 14 december 2022 12:27 schreef fetX het volgende:
Ik kijk hier zo enorm naar uit.
28 december genot. Tafeltje aan het podium
Avondquote:Op woensdag 14 december 2022 13:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Middag of avond?
En staat je bordje met ‘HALLO IK BEN FETX VAN HET FOK! FORUM’ al klaar?
Hier kun je meteen invullen:quote:Op dinsdag 13 december 2022 12:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Naast dat het 15 dec begint heb ik werkelijk geen idee van speelschema. Het zal me benieuwen (wellicht leuk voor in OP)
Boh, lekker hoorquote:Op woensdag 14 december 2022 12:27 schreef fetX het volgende:
Het staat je vrij om te openen, gewoon wat jaartallen en data aanpassen en klaar is Keesquote:Op woensdag 14 december 2022 16:15 schreef Madhouse11 het volgende:
Geen Pick'em ?
Is misschien ook niet te doen met het drukke schema na kerst. Misschien voor die dagen 1 pick per dag ipv sessie ?
+ #VIESDIK-vlag neem ik aan (desnoods op zo'n bordje schrijven).quote:Op woensdag 14 december 2022 12:27 schreef fetX het volgende:
Dit dus. Even in dit forum berichten waar we op moeten letten genot.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:54 schreef Kopiko het volgende:
[..]
+ #VIESDIK-vlag neem ik aan (desnoods op zo'n bordje schrijven).
Ja of deze klassieker.quote:Op woensdag 14 december 2022 13:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Middag of avond?
En staat je bordje met ‘HALLO IK BEN FETX VAN HET FOK! FORUM’ al klaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |