Ik kan dus met een gerust hart de bejaarden gaan knuffelen in het naburige verzorgingshuis?quote:Op donderdag 22 december 2022 14:48 schreef drakin het volgende:
Als je vannacht lag te zweten is de kans weg om anderen nog te besmetten, je lijf heeft het virus al eruitgewerkt.
Je hebt enkel nog wat ziekteverschijnselen maar geen virus meer.
Nog een kwast?
Was je dat van plan?quote:Op donderdag 22 december 2022 16:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kan dus met een gerust hart de bejaarden gaan knuffelen in het naburige verzorgingshuis?
Zijn de verplichte binnenblijfdagen voorbij en test je niet positief?quote:Op donderdag 22 december 2022 16:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kan dus met een gerust hart de bejaarden gaan knuffelen in het naburige verzorgingshuis?
Als ik jou was zou ik nu meteen gaanquote:Op donderdag 22 december 2022 17:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Zijn de verplichte binnenblijfdagen voorbij en test je niet positief?
Wat zegt je eigen gezonde verstand?
Ik zou een leuke oude rot uitzoeken en een geweldige avond ervan maken
Ik heb je bericht gemist, maar ik was dan ook meteen gegaan.quote:Op donderdag 22 december 2022 18:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik nu meteen gaan
Ik wist niet dat er verplichte binnenblijfdagen waren bij een verkoudheid? Mijn gezonde verstand zegt dat ik niet bij bejaarden moet gaan blaffen.quote:Op donderdag 22 december 2022 17:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Zijn de verplichte binnenblijfdagen voorbij en test je niet positief?
Wat zegt je eigen gezonde verstand?
Ik zou een leuke oude rot uitzoeken en een geweldige avond ervan maken
Dan test je dus niet positiefquote:Op donderdag 22 december 2022 21:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er verplichte binnenblijfdagen waren bij een verkoudheid? Mijn gezonde verstand zegt dat ik niet bij bejaarden moet gaan blaffen.
Maar dat doet er toch niet meer toe? Ik heb vannacht liggen zweten en je zei dat het virus er dan uitgewerkt is.quote:
Ja dat stond op internet en dan klopt hetquote:Op donderdag 22 december 2022 22:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar dat doet er toch niet meer toe? Ik heb vannacht liggen zweten en je zei dat het virus er dan uitgewerkt is.
opgegeten door je eigen cellen en het dode virus en dode cellen verwijderd je lichaam vanzelfquote:
Oh, dan moet het kloppen.quote:Op donderdag 22 december 2022 22:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dat stond op internet en dan klopt het
Zo te voelen hebben ze er ook flink bij gedronken.quote:Op donderdag 22 december 2022 23:05 schreef mootie het volgende:
@:Recce je cellen hebben hun kerstdiner al gehad
Jij ook Tante Til, ook namens onze Kersthondjes:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 december 2022 20:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij ook Tante Til, ook namens onze Kersthondjes:Je ziet daar duidelijk dat dieren op een eiland vaak kleiner worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Recce op 24-12-2022 23:43:30 ]
Ik kom iedere keer met kleinere honten thuis. Dat gaat heel geleidelijk maar na een half jaar is het verschil significant.quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Je daar duidelijk dat dieren op een eiland vaak kleiner worden.
Doe je er dan af en toe ook een paar weg?quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kom iedere keer met kleinere honten thuis. Dat gaat heel geleidelijk maar na een half jaar is het verschil significant.
Je weet toch wel dat-ie ze aan de lopende band kwijtraakt en er dan maar wat uit de duinen mee terugneemt? Het is maar goed dat sacha het al best vindt als het kwispelt.quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Doe je er dan af en toe ook een paar weg?
Mehh irritantquote:Op zondag 25 december 2022 00:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Het gaat nog niet geweldig. Nog steeds beetje zweterig en ik zit nu in de kriebelhoestfase.
Prettende feestdagenquote:Op zondag 25 december 2022 16:13 schreef Recce het volgende:
Gelukkige Kerstdagen en een prettig Nieuwjaar allen!
Luna was wel wanhopig bijna. Ze had kennelijk uit verveling al haar brokjes opgegeten. Daarna bleek ik ook nog naar het zusje van Luna te ruiken toen ik thuiskwam. Zoveel toestanden passen toch niet in haar kleine hersenpannetje?quote:Op maandag 26 december 2022 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van Rekkie heeft niemand meer iets vernomen
Je bent vreemdgegaanquote:Op dinsdag 27 december 2022 00:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Luna was wel wanhopig bijna. Ze had kennelijk uit verveling al haar brokjes opgegeten. Daarna bleek ik ook nog naar het zusje van Luna te ruiken toen ik thuiskwam. Zoveel toestanden passen toch niet in haar kleine hersenpannetje?
Het zusje van Luna woont bij mijn zus. Luna ziet het als verraad dat ik daar ben geweest, denk ik.quote:
Misschien kan iemand je downvotes in een lijstje bijhouden?quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:19 schreef sacha het volgende:
wanneer kan ik nou eens downvoten hiero?
ik kan ook alles op z'n kop lezen, dan kan het welquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kan iemand je downvotes in een lijstje bijhouden?
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:05 schreef sacha het volgende:
[..]
ik kan ook alles op z'n kop lezen, dan kan het wel
Ik wilde heel veel downvote in dat stemtopic.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:53 schreef sacha het volgende:
[..]
onwaarheden, onfeitelijkheden en zulks
Ben je weer eens rebels?quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wilde heel veel downvote in dat stemtopic.
Dat lijkt me heel vermoeiend!quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon overal een mening over!
Ook over de FOK!verkiezingen?quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon overal een mening over!
Jij bent ooit nog eens all-round beste user geweest, toch?quote:Op woensdag 28 december 2022 11:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook over de FOK!verkiezingen?
Dat lijkt me sterk. Misschien van een subforum of zo.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij bent ooit nog eens all-round beste user geweest, toch?
Dat zijn goeden tipsquote:Op woensdag 28 december 2022 14:51 schreef sacha het volgende:
het kan moeilijk zijn om om te gaan met mensen die het humor gen missen, omdat humor een belangrijke manier is om verbinding te maken en spanningen te verminderen in sociale situaties
als je omgaat met mensen die het humor gen missen, is het belangrijk om begrip te tonen en te respecteren dat iedereen anders is
zoek naar andere manieren om verbinding te maken, probeer andere onderwerpen te vinden die je beiden interesseren of activiteiten te doen waarbij je samen kunt lachen, ja, je leest het goed, lachen
wees open en eerlijk, als je merkt dat iemand het humor gen mist, kun je proberen te vragen waarom ze geen humor hebben of wat ze wel leuk vinden
dit kan helpen om beter te begrijpen wat er aan de hand is en hoe je beter kunt communiceren
als je het moeilijk vindt om om te gaan met iemand die het humor gen mist, wees dan niet te hard voor jezelf
Waarom heb jij eigenlijk geen humor?quote:Op woensdag 28 december 2022 17:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zijn goeden tips![]()
had ik die maar eerder gelezen![]()
Nee, het was van heel FOK! FB / FOK!verkiezingen 2018 - de uitslagen!quote:Op woensdag 28 december 2022 13:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Misschien van een subforum of zo.
Ik zal proberen deze tips te gebruiken.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:22 schreef sacha het volgende:
het is altijd belangrijk om respectvol te blijven, zelfs als iemand niet reageert op humor of als zij een andere mening hebben dan jij
als je merkt dat een gebruiker op het forum humorloos is, kun je proberen om op een respectvolle manier te communiceren en eventueel te vragen of ze hun standpunt willen verduidelijken of toelichten
het is ook belangrijk om te onthouden dat humor niet voor iedereen hetzelfde werkt en dat sommige mensen misschien niet op dezelfde manier reageren op grapjes of humoristische opmerkingen als jij
probeer dus altijd rekening te houden met de gevoelens en standpunten van anderen, zelfs als je het niet met hen eens bent
ik denk dat Scrut een ai is en heel normaal geen humor heeftquote:Op woensdag 28 december 2022 19:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk geen humor?
Hmm, jammer wel. Is er geen beginnerscursus die hij kan volgen?quote:Op woensdag 28 december 2022 19:32 schreef sacha het volgende:
[..]
ik denk dat Scrut een ai is en heel normaal geen humor heeft
geen emoties of persoonlijkheid
gewoon ontworpen om informatie te verstrekken en vragen te beantwoorden, op een objectieve en professionele manier
niet in staat om humor te begrijpen of te gebruiken, omdat humor afhankelijk is van culturele en persoonlijke contexten en kan variëren van persoon tot persoon
dus Rekkie, als je op zoek bent naar humor, kun je beter zoeken naar mensen of bronnen die specifiek gericht zijn op het creëren of delen van humor...
vast wel, er zijn verschillende opties om een beginnerscursus te volgen over humorquote:Op woensdag 28 december 2022 19:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, jammer wel. Is er geen beginnerscursus die hij kan volgen?
Fijn dat je 'm zo goed helpt hiermee.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:26 schreef sacha het volgende:
[..]
vast wel, er zijn verschillende opties om een beginnerscursus te volgen over humor
zo uit mijn hoofd zou ik zeggen:
zoek online naar cursussen of workshops over humor, er zijn vast wel veel online platformen die cursussen of workshops aanbieden over humor en hoe je grappige verhalen of grappen kunt schrijven
of een forum welke geschikt is voor beginners en die aansluiten bij zijn interesses...
misschien moet ie zoeken naar boeken over humor en hoe je grappige verhalen of grappen kunt schrijven met tips en trucs over hoe je humor kunt toepassen in je schrijven of communicatie dacht ik
hij kan natuurlijk ook naar videocursussen of video's op YouTube kijken over humor
vast wel video's te vinden die dan ook weer tips en trucs geven over hoe je humor kunt toepassen in je schrijven of communicatie toch?
hij kan gewoon naar lokale cursussen of workshops op het eiland over humor
gewoon leren over humor en hoe je grappige verhalen of grappen kunt schrijven
het is natuurlijk wel nuttig om te onthouden dat humor vaak persoonlijk is en wat voor de een grappig is, hoeft dat niet voor iedereen te zijn
waarschijnlijk even duidelijk maken niet te hard te werken aan het maken van grappen of het schrijven van humoristische verhalen, maar in plaats daarvan te ontdekken wat voor hem werkt ofzoiets
Precies.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:32 schreef sacha het volgende:
[..]
ik denk dat Scrut een ai is en heel normaal geen humor heeft
geen emoties of persoonlijkheid
gewoon ontworpen om informatie te verstrekken en vragen te beantwoorden, op een objectieve en professionele manier
niet in staat om humor te begrijpen of te gebruiken, omdat humor afhankelijk is van culturele en persoonlijke contexten en kan variëren van persoon tot persoon
dus Rekkie, als je op zoek bent naar humor, kun je beter zoeken naar mensen of bronnen die specifiek gericht zijn op het creëren of delen van humor...
Gedeeld eerste.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, het was van heel FOK! FB / FOK!verkiezingen 2018 - de uitslagen!
Ja, beiden drie stemmen.quote:
Dat gewicht is mijn ondergang geworden, denk ik.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, beiden drie stemmen.Eigenlijk had er een runoff-verkiezing moeten plaatsvinden. Het is toch wel een award met gewicht.
Voelde je je zo?quote:Op woensdag 28 december 2022 21:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat gewicht is mijn ondergang geworden, denk ik.
ja maar ja, zijn gebruik van hyperbolen en overdrijving geven vaak problemen, door dingen te overdrijven of te overdramatiseren kun je vaak een grappig effect creëren, maar ja, misschien moet ie nog een seminartje of twee volgenquote:Op woensdag 28 december 2022 20:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Fijn dat je 'm zo goed helpt hiermee.
Ik ben er de rest van mijn leven zoet mee, vrees ik.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:29 schreef sacha het volgende:
[..]
ja maar ja, zijn gebruik van hyperbolen en overdrijving geven vaak problemen, door dingen te overdrijven of te overdramatiseren kun je vaak een grappig effect creëren, maar ja, misschien moet ie nog een seminartje of twee volgen
Ja, precies zo voelde ik mij.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:32 schreef sacha het volgende:
| |
| |
|__________|
/ \
_____/ \_____
| |
| |
| |
| |
|______________|
Ja, je kunt dat overdramatiseren ook overdrijven.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:29 schreef sacha het volgende:
[..]
ja maar ja, zijn gebruik van hyperbolen en overdrijving geven vaak problemen, door dingen te overdrijven of te overdramatiseren kun je vaak een grappig effect creëren, maar ja, misschien moet ie nog een seminartje of twee volgen
Duidelijk verhaal.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:32 schreef sacha het volgende:
| |
| |
|__________|
/ \
_____/ \_____
| |
| |
| |
| |
|______________|
Die kale schijnt kampioen te worden. Volgens mij was-ie trambestuurder of zo. Of dat was een andere, dat kan ook.quote:
Heeft-ie nu weer een existentiële crisis?quote:Op woensdag 28 december 2022 21:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Raymond is al in de eerste ronde uitgeschakeld.
Ik denk dat-ie weer afscheid gaat nemen.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft-ie nu weer een existentiële crisis?
quote:Op woensdag 28 december 2022 21:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie weer afscheid gaat nemen.
Marco is ook al uitgeschakeld.quote:
Ik wist niet dat-ie ook meedeed.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Marco is ook al uitgeschakeld.
De.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:51 schreef sacha het volgende:
heb jij een fok woord van het jaar Reksel?
Beetje te vaak, vond ik.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:54 schreef Recce het volgende:
Dat kwam vaak langs dit jaar, vond ik.
Het ook, jaquote:Op woensdag 28 december 2022 22:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, het wordt tegenwoordig overal bijgehaald.
Dat valt wel mee, net iets groter dan dit.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat wordt ook nog eens heel groot.
quote:Op woensdag 28 december 2022 22:10 schreef sacha het volgende:
de de de de
het hoofdwoord van dit gedicht,
is vier keer herhaald,
zo klinkt het zoekend naar licht
de de de de
is vier keer herhaald,
zoekend naar een krachtig licht
de de de de
is vier keer herhaald,
zoekend naar een licht dat ons richt
de de de de
is vier keer herhaald,
zoekend naar een licht dat ons leidt
de de de de
is vier keer herhaald,
zoekend naar een licht dat ons begeleidt
Deze moet maar even wachten.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, net iets groter dan dit.
in de donkere nacht van stilte en verlatenheid klinkt het gefluister van de wind door de takken van de bomenquote:
En dan ben jij ook nog de intelligentste user op FOK!quote:Op woensdag 28 december 2022 22:16 schreef Recce het volgende:
Ik wist maar 48 van de 54 landen in Afrika.
Hij loopt vast bij m'n derde antwoord.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:17 schreef Recce het volgende:
https://www.sporcle.com/g(...)r=Matt&pid=1O30612eu
Weinig stilte deze nacht op Vlieland.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:16 schreef sacha het volgende:
[..]
in de donkere nacht van stilte en verlatenheid klinkt het gefluister van de wind door de takken van de bomen
het licht van de maan dat door het raam naar binnen valt glimt op het stof dat dansend zweeft in de lucht van vergetelheid
mijn pen vliegt over het papier terwijl ik mijn gedachten laat vloeien in woorden van poëzie die uit mijn hart komen
ik schrijf voor mijn eigen verstrooidheid en het verlangen naar verbinding met alles wat me omringt in deze stille, poëtische nacht
Ja, het gemiddelde op FOK! schijnt drie landen te zijn. Daarna zeggen ze als smoes dat de site vastloopt.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan ben jij ook nog de intelligentste user op FOK!
quote:Op woensdag 28 december 2022 22:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, het gemiddelde op FOK! schijnt drie landen te zijn. Daarna zeggen ze als smoes dat de site vastloopt.
Het is nog geen windkracht 9 geweest vandaag daar. Wordt dat nog verwacht?quote:Op woensdag 28 december 2022 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Weinig stilte deze nacht op Vlieland.
de wind die tegen de ruiten slaat en de regen die hard op het dak tikt maken het onmogelijk om te slapenquote:Op woensdag 28 december 2022 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Weinig stilte deze nacht op Vlieland.
Nee, maar 7 is al lawaaiig genoeg.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is nog geen windkracht 9 geweest vandaag daar. Wordt dat nog verwacht?
Hier is 4 à 5 uit het zuiden al lawaaiig.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, maar 7 is al lawaaiig genoeg.
Ja, dat is wind uit Duitsland.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier is 4 à 5 uit het zuiden al lawaaiig.
ik vergat kameroen,quote:
Past prachtig bij z'n gebleekte tanden.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:52 schreef sacha het volgende:
speciaal voor Mart Hoogkamer![]()
verlangen naar jou
ik zit op de bank met een Bacardi lemon in mijn hand terwijl ik alleen ben in de nacht met al mijn verlangen naar jou ik kan niet slapen, ik kan niet eten want alles doet me denken aan jou
ik ben verloren zonder jou mijn hart is gebroken en ik weet niet wat ik moet doen ik kan alleen maar aan jou denken en ik verlang zo naar jou
ik weet dat ik fout ben geweest en ik heb je pijn gedaan maar ik kan niet leven zonder jou dus alsjeblieft, kom terug naar mij
ik zal alles doen om je te laten zien hoeveel je voor mij betekent ik zal alles geven wat ik heb als je maar bij mij bent
ik verlang naar jou, naar jouw liefde ik wil nooit meer zonder jou zijn laat me terug in je leven komen en laten we samen ons verlangen volgen
ik verlang naar jou, naar jouw aanwezigheid laat me je nooit meer laten gaan want zonder jou ben ik verloren ik verlang naar jou, naar jouw liefde en ik zal altijd een Bacardi lemon bij me hebben om aan jou te denken als je er niet bent
we zouden samen kunnen zwemmen in een zee van Bacardi lemon en ons verlangen naar elkaar volgen totdat we nooit meer uit elkaar gaan.
Lekker fris windje uit het Roergebied.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat is wind uit Duitsland.
vergeten land,quote:Op woensdag 28 december 2022 22:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had er drie niet. Achterlijke Engelse namen ook: Kazakhstan.
Mooi hoor. Je hebt inspiratie vanavond.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:10 schreef sacha het volgende:
[..]
vergeten land,
vergeten taal we hebben je kazachs vergeten in de stad van de toekomst spreekt iedereen engels,
verdwenen in de woordenstroom van fast food,
sneakers en slangen je verdwijnt in de mist van onze gehaaste wereld
maar ik weet dat je bestaat in de bergen en de steppen in de taal van mijn voorouders die ik probeer te behouden
ik zal je nooit vergeten, kazakhstan mijn thuisland
en nu?quote:Op woensdag 28 december 2022 23:28 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]Ik weet ze weer allemaal.
uhuhquote:Op woensdag 28 december 2022 23:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Mooi hoor. Je hebt inspiratie transpiratie vanavond.
En heel veel thuislanden.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Mooi hoor. Je hebt inspiratie vanavond.
Sacha zweet als een otterquote:
Average score 67%?quote:Op woensdag 28 december 2022 23:28 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]Ik weet ze weer allemaal.
Ah okéquote:Op woensdag 28 december 2022 23:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, van iedereen die die test heeft gedaan.
weer een mention, kut @Scrutinizerquote:Op woensdag 28 december 2022 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is wel een zweter, die @:sacha
quote:Op woensdag 28 december 2022 23:46 schreef Recce het volgende:
Sacha en Scrutinizer zijn twee verliefde zielen
Die elkaar gevonden hebben, tegen alle verwachtingen in
Ze delen alles met elkaar, hun dromen, hun gedachten
En hun liefde is zo sterk, dat niets hen ooit zal scheiden
Ze wonen samen op een eiland, ver weg van de wereld
En daar zijn ze gelukkig, met alleen elkaar
Ze zwemmen samen in het heldere water
En wandelen hand in hand langs de kust
Sacha's rode hond is ook bij hen, hij is net zo gelukkig als zij
Ze spelen samen in het gras, en rennen door het bos
En 's avonds, als de zon ondergaat
Dan zitten ze samen op de veranda, en kijken naar de sterren
Voor Sacha en Scrutinizer is het leven perfect
Ze houden van elkaar, en dat is alles wat ze nodig hebben
Ze hebben alles wat ze willen, op hun eiland vol liefde en vreugde
Ssst!quote:Op woensdag 28 december 2022 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
De geheime chat is de redding van FOK!
fijn, doen we niets meequote:Op woensdag 28 december 2022 23:48 schreef Recce het volgende:
Nou, over een tijdje hoeven we dus niets meer te doen.
Ik zweet zelfs onder waterquote:Op woensdag 28 december 2022 23:47 schreef Recce het volgende:
Dat zweten is wel een thema geworden nu:
Scrutinizer zwemt in de zee
Hij duikt onder de golven
En laat zich meevoeren door de stroming
Terwijl de zon op zijn huid schijnt
Hij voelt zich vrij en blij
In het water van de oceaan
Hij bewondert de vissen die om hem heen zwemmen
En het prachtige koraal onder hem
Maar als hij naar boven komt
Dan voelt hij het zweet op zijn huid
Het zout van de zee en het zweet mengen zich
Terwijl hij zich aan de kant opdrukt
Scrutinizer ademt diep in
En geniet van het gevoel van vrijheid
Hij zwemt graag, en het maakt hem niets uit
Als hij soms moet transpireren om te genieten van het leven in de zee
En dat-ie ook weet dat ik me op het strand altijd opdrukquote:Op woensdag 28 december 2022 23:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, klimaatverandering hè? Die AI weet alles!
Die AI heeft ook heel FOK! gelezen hè?quote:Op woensdag 28 december 2022 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dat-ie ook weet dat ik me op het strand altijd opdruk
Een paar steekwoorden zoals: goedemorgen; goedemiddag; sterkte; beterschap; wat naar, en je kunt een hele SC automatisch vullen. Komt geen user meer aan te pas.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:56 schreef Recce het volgende:
Over een tijdje hoeven we niet zelf meer te posten. Dat doet de AI gewoon voor ons.
Scheelt een boel tijd. Dan kun je ondertussen het huishouden doen.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een paar steekwoorden zoals: goedemorgen; goedemiddag; sterkte; beterschap; wat naar, en je kunt een hele SC automatisch vullen. Komt geen user meer aan te pas.
quote:Op donderdag 29 december 2022 00:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Scheelt een boel tijd. Dan kun je ondertussen het huishouden doen.
Daar kan ik weinig aan veranderen.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Daar ga ik altijd zo van zweten.
Zelfs daarvan ga ik zweten.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:02 schreef sacha het volgende:
nou nog iemand vinden die op de duimpjes wil drukken
of aan de voetquote:Op donderdag 29 december 2022 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach, zelfs in een goedlopende SC is wel eens wat aan de hand.
Daar mogen we het van Rekkie niet meer over hebben.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:18 schreef sacha het volgende:
nou ja, gelukkig doet de geheime chat het altijd
Wees nou voorzichtig!quote:Op donderdag 29 december 2022 00:18 schreef sacha het volgende:
nou ja, gelukkig doet de geheime chat het altijd
Zweet ze!quote:Op donderdag 29 december 2022 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, ik ga maar weer eens in m'n bed liggen zweten.
Welterusten
ow ja, geheim dit dat truste!quote:Op donderdag 29 december 2022 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar mogen we het van Rekkie niet meer over hebben.
weet je de wurld hoofdsteden nogquote:Op woensdag 28 december 2022 22:16 schreef Recce het volgende:
Ik wist maar 48 van de 54 landen in Afrika.
quote:Op donderdag 29 december 2022 12:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
weet je de wurld hoofdsteden nog
Nah, ik heb het hoogst haalbare al gehaald natuurlijk. Ik was mijn award net aan het oppoetsen.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
awww al die briljante kennis verlorengewoon een basic dumbass nu
is er ook een egolijer awardquote:Op donderdag 29 december 2022 12:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, ik heb het hoogst haalbare al gehaald natuurlijk. Ik was mijn award net aan het oppoetsen.
Mja, kweenie hoor, op zo'n eiland ineens. Dat kan toch nooit goed voor je mentale gesteldheid zijn.quote:Op donderdag 29 december 2022 18:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Gelukkig ben ik nog steeds de enige normale hier
Ik weet ze weer hoor. En sacha komt helemaal tot leven door ChatGPT.quote:Op donderdag 29 december 2022 18:33 schreef Lyza666 het volgende:
Ik vind het wat verwarrend worden allemaal. Hele lappen tekst van sacha, en rekkie die de landen van Afrika niet eens meer weet.
Waar gaat dit heen mensen.
En gedeeld beste user allround van 2018!quote:Op donderdag 29 december 2022 18:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Gelukkig ben ik nog steeds de enige normale hier
quote:Op donderdag 29 december 2022 18:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Mja, kweenie hoor, op zo'n eiland ineens. Dat kan toch nooit goed voor je mentale gesteldheid zijn.
Humorloos ook, en een AI. Ik heb wel twijfels.
quote:Op donderdag 29 december 2022 18:56 schreef Lyza666 het volgende:
Hoewel humorloos wel tamelijk normaal geacht kan worden.
ik heb al mijn vuurwerk omgezet in spaargeldquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij hebben mensen hier al hun spaargeld omgezet in vuurwerk.
Kijk, dat is verstandig. Heb je het aan Scrut verpatst?quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:09 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb al mijn vuurwerk omgezet in spaargeld
ja, ik heb Scrut verpatstquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk, dat is verstandig. Heb je het aan Scrut verpatst?
altijd maar werkenquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar is-ie wel op z'n plek, lijkt me.
Faal! Morgen toch maar doen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:08 schreef sacha het volgende:
hoest met de kniepertjes @:mootie & @:ieniminimuis
Deze die we nu hebben, hebben gister in een onbewaakt moment oliebollen en appelflappen van tafel gepikt. Rode hond ligt nu een beetje ziekjes naast me op de bankquote:
Uitbrakken op nieuwjaarsdag.quote:Op zondag 1 januari 2023 10:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Deze die we nu hebben, hebben gister in een onbewaakt moment oliebollen en appelflappen van tafel gepikt. Rode hond ligt nu een beetje ziekjes naast me op de bank
Diehard frquote:Op zondag 1 januari 2023 16:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb net de lokale berg beklommen met mijn fiets.
Ja, na de feestdagen zou dat wel goed zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:12 schreef TillyB het volgende:
Als het aan jou leg mot het wielrennend door het leven zeker
quote:Op zondag 8 januari 2023 22:57 schreef TillyB het volgende:
Love Island returns on Monday January 16 on ITV2.
@:Recce @:mootie
Ja nou weet ik het ookquote:
Niet hun beste album, vind ik.quote:
Misschien als ik een kwartiertje buiten naar de lucht zou kijken, er is veel bewolking.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:03 schreef Recce het volgende:
Scrut, kun jij dit ding zien vliegen?
[ afbeelding ]
Het is een Nederlands tankvliegtuig op 8,5 km hoogte. Misschien zijn er ook straaljagers aan het tanken.
Ik ben 'm nu voor het eerst aan het luisteren. Volgens mij kan ik er pas na een paar keer luisteren echt iets over zeggen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet hun beste album, vind ik.
Ik geef toe dat ik 'm nog maar één keer heb beluisterd (tijdens het koken)
Denk het ook. Het was teveel voor bij het koken.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben 'm nu voor het eerst aan het luisteren. Volgens mij kan ik er pas na een paar keer luisteren echt iets over zeggen.
Ah, dat is wel interessant. Op die 'radars' zie ik een hoop vliegtuigen die voor de ellende in Oekraïne niet te zien waren in Europa, maar waarschijnlijk is dat lang niet alles.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien als ik een kwartiertje buiten naar de lucht zou kijken, er is veel bewolking.
We hebben 'm wel eens zien vliegen terwijl er een best groot vliegtuig 'aanhing'.
Toen wij hem zagen vliegen was het nog geen oorlog daar. We wisten eerst niet wat we precies zagen, later op de dag las ik dat ze ermee aan het oefenen waren.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, dat is wel interessant. Op die 'radars' zie ik een hoop vliegtuigen die voor de ellende in Oekraïne niet te zien waren in Europa, maar waarschijnlijk is dat lang niet alles.
Het is inderdaad vrij intens.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Denk het ook. Het was teveel voor bij het koken.
Ah, misschien waren ze een hercules aan het bijtanken dan? De Amerikanen vinden vandaag het oosten van de Zwarte Zee interessant.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toen wij hem zagen vliegen was het nog geen oorlog daar. We wisten eerst niet wat we precies zagen, later op de dag las ik dat ze ermee aan het oefenen waren.
Het was ongeveer even groot als het tanktoestel.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, misschien waren ze een hercules aan het bijtanken dan?
Gezellig, ik zet alvast koffiequote:De Amerikanen vinden vandaag het oosten van de Zwarte Zee interessant.
[ afbeelding ]
En jij krijgt zo bezoek:
[ afbeelding ]
Oh, dan waren ze misschien een ander tanktoestel aan het bijtanken. Of een inlichtingenvliegtuig van de Amerikanen/Britten.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Het was ongeveer even groot als het tanktoestel.
Ze zijn de Noordzee opgegaan bij Terschelling.quote:Gezellig, ik zet alvast koffie
Ik denk het eerste, het leken twee identieke toestellen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dan waren ze misschien een ander tanktoestel aan het bijtanken. Of een inlichtingenvliegtuig van de Amerikanen/Britten.
Lamzakkenquote:[..]
Ze zijn de Noordzee opgegaan bij Terschelling.
Ze nemen zelf maar een thermoskannetje mee.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze krijgen geen koffie meer in de toekomst?
Tis vrij saai nog 😬 Ja hallo kijk zelf doe een beetje moeite voor je LI pekiesquote:Op vrijdag 20 januari 2023 00:46 schreef Recce het volgende:
[..]Geniet je al intens van LI? Zit er nu wel iemand voor mij bij?
Dat vorige seizoen is ook nooit leuk geworden toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 01:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Tis vrij saai nog 😬 Ja hallo kijk zelf doe een beetje moeite voor je LI pekies
WELquote:Op vrijdag 20 januari 2023 01:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat vorige seizoen is ook nooit leuk geworden toch?
Hey Tilly wat leuk jou weer eens te zien. Dat is lang geleden ( dat ik eje tegenkwam hier op FOK!)quote:
Hey dotto hoe gaat het?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Tilly wat leuk jou weer eens te zien. Dat is lang geleden ( dat ik eje tegenkwam hier op FOK!)
Hier alles goed, met jou ook?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |