Ik kan dus met een gerust hart de bejaarden gaan knuffelen in het naburige verzorgingshuis?quote:Op donderdag 22 december 2022 14:48 schreef drakin het volgende:
Als je vannacht lag te zweten is de kans weg om anderen nog te besmetten, je lijf heeft het virus al eruitgewerkt.
Je hebt enkel nog wat ziekteverschijnselen maar geen virus meer.
Nog een kwast?
Was je dat van plan?quote:Op donderdag 22 december 2022 16:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kan dus met een gerust hart de bejaarden gaan knuffelen in het naburige verzorgingshuis?
Zijn de verplichte binnenblijfdagen voorbij en test je niet positief?quote:Op donderdag 22 december 2022 16:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kan dus met een gerust hart de bejaarden gaan knuffelen in het naburige verzorgingshuis?
Als ik jou was zou ik nu meteen gaanquote:Op donderdag 22 december 2022 17:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Zijn de verplichte binnenblijfdagen voorbij en test je niet positief?
Wat zegt je eigen gezonde verstand?
Ik zou een leuke oude rot uitzoeken en een geweldige avond ervan maken
Ik heb je bericht gemist, maar ik was dan ook meteen gegaan.quote:Op donderdag 22 december 2022 18:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik nu meteen gaan
Ik wist niet dat er verplichte binnenblijfdagen waren bij een verkoudheid? Mijn gezonde verstand zegt dat ik niet bij bejaarden moet gaan blaffen.quote:Op donderdag 22 december 2022 17:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Zijn de verplichte binnenblijfdagen voorbij en test je niet positief?
Wat zegt je eigen gezonde verstand?
Ik zou een leuke oude rot uitzoeken en een geweldige avond ervan maken
Dan test je dus niet positiefquote:Op donderdag 22 december 2022 21:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er verplichte binnenblijfdagen waren bij een verkoudheid? Mijn gezonde verstand zegt dat ik niet bij bejaarden moet gaan blaffen.
Maar dat doet er toch niet meer toe? Ik heb vannacht liggen zweten en je zei dat het virus er dan uitgewerkt is.quote:
Ja dat stond op internet en dan klopt hetquote:Op donderdag 22 december 2022 22:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar dat doet er toch niet meer toe? Ik heb vannacht liggen zweten en je zei dat het virus er dan uitgewerkt is.
opgegeten door je eigen cellen en het dode virus en dode cellen verwijderd je lichaam vanzelfquote:
Oh, dan moet het kloppen.quote:Op donderdag 22 december 2022 22:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dat stond op internet en dan klopt het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |