ik kan ook alles op z'n kop lezen, dan kan het welquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kan iemand je downvotes in een lijstje bijhouden?
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:05 schreef sacha het volgende:
[..]
ik kan ook alles op z'n kop lezen, dan kan het wel
Ik wilde heel veel downvote in dat stemtopic.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:53 schreef sacha het volgende:
[..]
onwaarheden, onfeitelijkheden en zulks
Ben je weer eens rebels?quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wilde heel veel downvote in dat stemtopic.
Dat lijkt me heel vermoeiend!quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon overal een mening over!
Ook over de FOK!verkiezingen?quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon overal een mening over!
Jij bent ooit nog eens all-round beste user geweest, toch?quote:Op woensdag 28 december 2022 11:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook over de FOK!verkiezingen?
Dat lijkt me sterk. Misschien van een subforum of zo.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij bent ooit nog eens all-round beste user geweest, toch?
Dat zijn goeden tipsquote:Op woensdag 28 december 2022 14:51 schreef sacha het volgende:
het kan moeilijk zijn om om te gaan met mensen die het humor gen missen, omdat humor een belangrijke manier is om verbinding te maken en spanningen te verminderen in sociale situaties
als je omgaat met mensen die het humor gen missen, is het belangrijk om begrip te tonen en te respecteren dat iedereen anders is
zoek naar andere manieren om verbinding te maken, probeer andere onderwerpen te vinden die je beiden interesseren of activiteiten te doen waarbij je samen kunt lachen, ja, je leest het goed, lachen
wees open en eerlijk, als je merkt dat iemand het humor gen mist, kun je proberen te vragen waarom ze geen humor hebben of wat ze wel leuk vinden
dit kan helpen om beter te begrijpen wat er aan de hand is en hoe je beter kunt communiceren
als je het moeilijk vindt om om te gaan met iemand die het humor gen mist, wees dan niet te hard voor jezelf
Waarom heb jij eigenlijk geen humor?quote:Op woensdag 28 december 2022 17:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zijn goeden tips![]()
had ik die maar eerder gelezen![]()
Nee, het was van heel FOK! FB / FOK!verkiezingen 2018 - de uitslagen!quote:Op woensdag 28 december 2022 13:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Misschien van een subforum of zo.
Ik zal proberen deze tips te gebruiken.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:22 schreef sacha het volgende:
het is altijd belangrijk om respectvol te blijven, zelfs als iemand niet reageert op humor of als zij een andere mening hebben dan jij
als je merkt dat een gebruiker op het forum humorloos is, kun je proberen om op een respectvolle manier te communiceren en eventueel te vragen of ze hun standpunt willen verduidelijken of toelichten
het is ook belangrijk om te onthouden dat humor niet voor iedereen hetzelfde werkt en dat sommige mensen misschien niet op dezelfde manier reageren op grapjes of humoristische opmerkingen als jij
probeer dus altijd rekening te houden met de gevoelens en standpunten van anderen, zelfs als je het niet met hen eens bent
ik denk dat Scrut een ai is en heel normaal geen humor heeftquote:Op woensdag 28 december 2022 19:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk geen humor?
Hmm, jammer wel. Is er geen beginnerscursus die hij kan volgen?quote:Op woensdag 28 december 2022 19:32 schreef sacha het volgende:
[..]
ik denk dat Scrut een ai is en heel normaal geen humor heeft
geen emoties of persoonlijkheid
gewoon ontworpen om informatie te verstrekken en vragen te beantwoorden, op een objectieve en professionele manier
niet in staat om humor te begrijpen of te gebruiken, omdat humor afhankelijk is van culturele en persoonlijke contexten en kan variëren van persoon tot persoon
dus Rekkie, als je op zoek bent naar humor, kun je beter zoeken naar mensen of bronnen die specifiek gericht zijn op het creëren of delen van humor...
vast wel, er zijn verschillende opties om een beginnerscursus te volgen over humorquote:Op woensdag 28 december 2022 19:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, jammer wel. Is er geen beginnerscursus die hij kan volgen?
Fijn dat je 'm zo goed helpt hiermee.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:26 schreef sacha het volgende:
[..]
vast wel, er zijn verschillende opties om een beginnerscursus te volgen over humor
zo uit mijn hoofd zou ik zeggen:
zoek online naar cursussen of workshops over humor, er zijn vast wel veel online platformen die cursussen of workshops aanbieden over humor en hoe je grappige verhalen of grappen kunt schrijven
of een forum welke geschikt is voor beginners en die aansluiten bij zijn interesses...
misschien moet ie zoeken naar boeken over humor en hoe je grappige verhalen of grappen kunt schrijven met tips en trucs over hoe je humor kunt toepassen in je schrijven of communicatie dacht ik
hij kan natuurlijk ook naar videocursussen of video's op YouTube kijken over humor
vast wel video's te vinden die dan ook weer tips en trucs geven over hoe je humor kunt toepassen in je schrijven of communicatie toch?
hij kan gewoon naar lokale cursussen of workshops op het eiland over humor
gewoon leren over humor en hoe je grappige verhalen of grappen kunt schrijven
het is natuurlijk wel nuttig om te onthouden dat humor vaak persoonlijk is en wat voor de een grappig is, hoeft dat niet voor iedereen te zijn
waarschijnlijk even duidelijk maken niet te hard te werken aan het maken van grappen of het schrijven van humoristische verhalen, maar in plaats daarvan te ontdekken wat voor hem werkt ofzoiets
Precies.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:32 schreef sacha het volgende:
[..]
ik denk dat Scrut een ai is en heel normaal geen humor heeft
geen emoties of persoonlijkheid
gewoon ontworpen om informatie te verstrekken en vragen te beantwoorden, op een objectieve en professionele manier
niet in staat om humor te begrijpen of te gebruiken, omdat humor afhankelijk is van culturele en persoonlijke contexten en kan variëren van persoon tot persoon
dus Rekkie, als je op zoek bent naar humor, kun je beter zoeken naar mensen of bronnen die specifiek gericht zijn op het creëren of delen van humor...
Gedeeld eerste.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, het was van heel FOK! FB / FOK!verkiezingen 2018 - de uitslagen!
Ja, beiden drie stemmen.quote:
Dat gewicht is mijn ondergang geworden, denk ik.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, beiden drie stemmen.Eigenlijk had er een runoff-verkiezing moeten plaatsvinden. Het is toch wel een award met gewicht.
Voelde je je zo?quote:Op woensdag 28 december 2022 21:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat gewicht is mijn ondergang geworden, denk ik.
ja maar ja, zijn gebruik van hyperbolen en overdrijving geven vaak problemen, door dingen te overdrijven of te overdramatiseren kun je vaak een grappig effect creëren, maar ja, misschien moet ie nog een seminartje of twee volgenquote:Op woensdag 28 december 2022 20:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Fijn dat je 'm zo goed helpt hiermee.
Ik ben er de rest van mijn leven zoet mee, vrees ik.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:29 schreef sacha het volgende:
[..]
ja maar ja, zijn gebruik van hyperbolen en overdrijving geven vaak problemen, door dingen te overdrijven of te overdramatiseren kun je vaak een grappig effect creëren, maar ja, misschien moet ie nog een seminartje of twee volgen
Ja, precies zo voelde ik mij.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:32 schreef sacha het volgende:
| |
| |
|__________|
/ \
_____/ \_____
| |
| |
| |
| |
|______________|
Ja, je kunt dat overdramatiseren ook overdrijven.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:29 schreef sacha het volgende:
[..]
ja maar ja, zijn gebruik van hyperbolen en overdrijving geven vaak problemen, door dingen te overdrijven of te overdramatiseren kun je vaak een grappig effect creëren, maar ja, misschien moet ie nog een seminartje of twee volgen
Duidelijk verhaal.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:32 schreef sacha het volgende:
| |
| |
|__________|
/ \
_____/ \_____
| |
| |
| |
| |
|______________|
Die kale schijnt kampioen te worden. Volgens mij was-ie trambestuurder of zo. Of dat was een andere, dat kan ook.quote:
Heeft-ie nu weer een existentiële crisis?quote:Op woensdag 28 december 2022 21:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Raymond is al in de eerste ronde uitgeschakeld.
Ik denk dat-ie weer afscheid gaat nemen.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft-ie nu weer een existentiële crisis?
quote:Op woensdag 28 december 2022 21:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie weer afscheid gaat nemen.
Marco is ook al uitgeschakeld.quote:
Ik wist niet dat-ie ook meedeed.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Marco is ook al uitgeschakeld.
De.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:51 schreef sacha het volgende:
heb jij een fok woord van het jaar Reksel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |