abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207266335
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 19:51 schreef Recce het volgende:

[..]
Misschien kan iemand je downvotes in een lijstje bijhouden?
ik kan ook alles op z'n kop lezen, dan kan het wel O+
...
pi_207268484
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2022 21:05 schreef sacha het volgende:

[..]
ik kan ook alles op z'n kop lezen, dan kan het wel O+
*O* Wie ga je allemaal downvoten?
pi_207270256
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 22:03 schreef Recce het volgende:

[..]
*O* Wie ga je allemaal downvoten?
onwaarheden, onfeitelijkheden en zulks O+
...
  dinsdag 27 december 2022 @ 23:18:26 #54
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_207270797
fijne dagen ook hier
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_207271281
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2022 22:53 schreef sacha het volgende:

[..]
onwaarheden, onfeitelijkheden en zulks O+
Ik wilde heel veel downvote in dat stemtopic.
pi_207271435
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2022 23:44 schreef mootie het volgende:

[..]
Ik wilde heel veel downvote in dat stemtopic.
Ben je weer eens rebels?
pi_207271576
quote:
80s.gif Op dinsdag 27 december 2022 23:51 schreef Recce het volgende:

[..]
Ben je weer eens rebels?
Ik heb gewoon overal een mening over!
pi_207271663
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2022 23:58 schreef mootie het volgende:

[..]
Dat lijkt me heel vermoeiend!
pi_207277470
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2022 23:58 schreef mootie het volgende:

[..]
Ook over de FOK!verkiezingen?
pi_207277821
quote:
11s.gif Op woensdag 28 december 2022 11:51 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]
Ook over de FOK!verkiezingen?
Jij bent ooit nog eens all-round beste user geweest, toch?
pi_207280468
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2022 12:06 schreef Recce het volgende:

[..]
Jij bent ooit nog eens all-round beste user geweest, toch?
Dat lijkt me sterk. Misschien van een subforum of zo.
pi_207281926
het kan moeilijk zijn om om te gaan met mensen die het humor gen missen, omdat humor een belangrijke manier is om verbinding te maken en spanningen te verminderen in sociale situaties

als je omgaat met mensen die het humor gen missen, is het belangrijk om begrip te tonen en te respecteren dat iedereen anders is

zoek naar andere manieren om verbinding te maken, probeer andere onderwerpen te vinden die je beiden interesseren of activiteiten te doen waarbij je samen kunt lachen, ja, je leest het goed, lachen

wees open en eerlijk, als je merkt dat iemand het humor gen mist, kun je proberen te vragen waarom ze geen humor hebben of wat ze wel leuk vinden

dit kan helpen om beter te begrijpen wat er aan de hand is en hoe je beter kunt communiceren

als je het moeilijk vindt om om te gaan met iemand die het humor gen mist, wees dan niet te hard voor jezelf
...
pi_207285592
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2022 14:51 schreef sacha het volgende:
het kan moeilijk zijn om om te gaan met mensen die het humor gen missen, omdat humor een belangrijke manier is om verbinding te maken en spanningen te verminderen in sociale situaties

als je omgaat met mensen die het humor gen missen, is het belangrijk om begrip te tonen en te respecteren dat iedereen anders is

zoek naar andere manieren om verbinding te maken, probeer andere onderwerpen te vinden die je beiden interesseren of activiteiten te doen waarbij je samen kunt lachen, ja, je leest het goed, lachen

wees open en eerlijk, als je merkt dat iemand het humor gen mist, kun je proberen te vragen waarom ze geen humor hebben of wat ze wel leuk vinden

dit kan helpen om beter te begrijpen wat er aan de hand is en hoe je beter kunt communiceren

als je het moeilijk vindt om om te gaan met iemand die het humor gen mist, wees dan niet te hard voor jezelf
Dat zijn goeden tips ^O^

had ik die maar eerder gelezen :D
pi_207288294
quote:
14s.gif Op woensdag 28 december 2022 17:19 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]
Dat zijn goeden tips ^O^

had ik die maar eerder gelezen :D
Waarom heb jij eigenlijk geen humor?
pi_207288335
het is altijd belangrijk om respectvol te blijven, zelfs als iemand niet reageert op humor of als zij een andere mening hebben dan jij

als je merkt dat een gebruiker op het forum humorloos is, kun je proberen om op een respectvolle manier te communiceren en eventueel te vragen of ze hun standpunt willen verduidelijken of toelichten

het is ook belangrijk om te onthouden dat humor niet voor iedereen hetzelfde werkt en dat sommige mensen misschien niet op dezelfde manier reageren op grapjes of humoristische opmerkingen als jij

probeer dus altijd rekening te houden met de gevoelens en standpunten van anderen, zelfs als je het niet met hen eens bent
...
pi_207288458
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2022 13:52 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]
Dat lijkt me sterk. Misschien van een subforum of zo.
Nee, het was van heel FOK! FB / FOK!verkiezingen 2018 - de uitslagen!
pi_207288514
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2022 19:22 schreef sacha het volgende:
het is altijd belangrijk om respectvol te blijven, zelfs als iemand niet reageert op humor of als zij een andere mening hebben dan jij

als je merkt dat een gebruiker op het forum humorloos is, kun je proberen om op een respectvolle manier te communiceren en eventueel te vragen of ze hun standpunt willen verduidelijken of toelichten

het is ook belangrijk om te onthouden dat humor niet voor iedereen hetzelfde werkt en dat sommige mensen misschien niet op dezelfde manier reageren op grapjes of humoristische opmerkingen als jij

probeer dus altijd rekening te houden met de gevoelens en standpunten van anderen, zelfs als je het niet met hen eens bent
Ik zal proberen deze tips te gebruiken.
pi_207288566
quote:
5s.gif Op woensdag 28 december 2022 19:21 schreef Recce het volgende:

[..]
Waarom heb jij eigenlijk geen humor?
ik denk dat Scrut een ai is en heel normaal geen humor heeft

geen emoties of persoonlijkheid

gewoon ontworpen om informatie te verstrekken en vragen te beantwoorden, op een objectieve en professionele manier

niet in staat om humor te begrijpen of te gebruiken, omdat humor afhankelijk is van culturele en persoonlijke contexten en kan variëren van persoon tot persoon

dus Rekkie, als je op zoek bent naar humor, kun je beter zoeken naar mensen of bronnen die specifiek gericht zijn op het creëren of delen van humor...
...
pi_207288609
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2022 19:32 schreef sacha het volgende:

[..]

gewoon ontworpen om informatie te verstrekken en vragen te beantwoorden, op een objectieve en professionele manier

niet in staat om humor te begrijpen of te gebruiken, omdat humor afhankelijk is van culturele en persoonlijke contexten en kan variëren van persoon tot persoon

dus Rekkie, als je op zoek bent naar humor, kun je beter zoeken naar mensen of bronnen die specifiek gericht zijn op het creëren of delen van humor...
Hmm, jammer wel. Is er geen beginnerscursus die hij kan volgen?
pi_207290349
quote:
11s.gif Op woensdag 28 december 2022 19:33 schreef Recce het volgende:

[..]
Hmm, jammer wel. Is er geen beginnerscursus die hij kan volgen?
vast wel, er zijn verschillende opties om een beginnerscursus te volgen over humor

zo uit mijn hoofd zou ik zeggen:

zoek online naar cursussen of workshops over humor, er zijn vast wel veel online platformen die cursussen of workshops aanbieden over humor en hoe je grappige verhalen of grappen kunt schrijven

of een forum welke geschikt is voor beginners en die aansluiten bij zijn interesses...

misschien moet ie zoeken naar boeken over humor en hoe je grappige verhalen of grappen kunt schrijven met tips en trucs over hoe je humor kunt toepassen in je schrijven of communicatie dacht ik

hij kan natuurlijk ook naar videocursussen of video's op YouTube kijken over humor

vast wel video's te vinden die dan ook weer tips en trucs geven over hoe je humor kunt toepassen in je schrijven of communicatie toch?

hij kan gewoon naar lokale cursussen of workshops op het eiland over humor

gewoon leren over humor en hoe je grappige verhalen of grappen kunt schrijven

het is natuurlijk wel nuttig om te onthouden dat humor vaak persoonlijk is en wat voor de een grappig is, hoeft dat niet voor iedereen te zijn

waarschijnlijk even duidelijk maken niet te hard te werken aan het maken van grappen of het schrijven van humoristische verhalen, maar in plaats daarvan te ontdekken wat voor hem werkt ofzoiets
...
pi_207290592
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2022 20:26 schreef sacha het volgende:

[..]
vast wel, er zijn verschillende opties om een beginnerscursus te volgen over humor

zo uit mijn hoofd zou ik zeggen:

zoek online naar cursussen of workshops over humor, er zijn vast wel veel online platformen die cursussen of workshops aanbieden over humor en hoe je grappige verhalen of grappen kunt schrijven

of een forum welke geschikt is voor beginners en die aansluiten bij zijn interesses...

misschien moet ie zoeken naar boeken over humor en hoe je grappige verhalen of grappen kunt schrijven met tips en trucs over hoe je humor kunt toepassen in je schrijven of communicatie dacht ik

hij kan natuurlijk ook naar videocursussen of video's op YouTube kijken over humor

vast wel video's te vinden die dan ook weer tips en trucs geven over hoe je humor kunt toepassen in je schrijven of communicatie toch?

hij kan gewoon naar lokale cursussen of workshops op het eiland over humor

gewoon leren over humor en hoe je grappige verhalen of grappen kunt schrijven

het is natuurlijk wel nuttig om te onthouden dat humor vaak persoonlijk is en wat voor de een grappig is, hoeft dat niet voor iedereen te zijn

waarschijnlijk even duidelijk maken niet te hard te werken aan het maken van grappen of het schrijven van humoristische verhalen, maar in plaats daarvan te ontdekken wat voor hem werkt ofzoiets
Fijn dat je 'm zo goed helpt hiermee.
pi_207291430
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2022 19:32 schreef sacha het volgende:

[..]

Precies.
pi_207291534
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2022 19:28 schreef Recce het volgende:

[..]
Nee, het was van heel FOK! FB / FOK!verkiezingen 2018 - de uitslagen!
Gedeeld eerste.
pi_207292015
quote:
4s.gif Op woensdag 28 december 2022 21:04 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]
Gedeeld eerste.
Ja, beiden drie stemmen. :+ Eigenlijk had er een runoff-verkiezing moeten plaatsvinden. Het is toch wel een award met gewicht.
pi_207292079
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2022 21:19 schreef Recce het volgende:

[..]
Ja, beiden drie stemmen. :+ Eigenlijk had er een runoff-verkiezing moeten plaatsvinden. Het is toch wel een award met gewicht.
Dat gewicht is mijn ondergang geworden, denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')