Hier is 4 à 5 uit het zuiden al lawaaiig.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, maar 7 is al lawaaiig genoeg.
Ja, dat is wind uit Duitsland.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier is 4 à 5 uit het zuiden al lawaaiig.
ik vergat kameroen,quote:
Past prachtig bij z'n gebleekte tanden.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:52 schreef sacha het volgende:
speciaal voor Mart Hoogkamer![]()
verlangen naar jou
ik zit op de bank met een Bacardi lemon in mijn hand terwijl ik alleen ben in de nacht met al mijn verlangen naar jou ik kan niet slapen, ik kan niet eten want alles doet me denken aan jou
ik ben verloren zonder jou mijn hart is gebroken en ik weet niet wat ik moet doen ik kan alleen maar aan jou denken en ik verlang zo naar jou
ik weet dat ik fout ben geweest en ik heb je pijn gedaan maar ik kan niet leven zonder jou dus alsjeblieft, kom terug naar mij
ik zal alles doen om je te laten zien hoeveel je voor mij betekent ik zal alles geven wat ik heb als je maar bij mij bent
ik verlang naar jou, naar jouw liefde ik wil nooit meer zonder jou zijn laat me terug in je leven komen en laten we samen ons verlangen volgen
ik verlang naar jou, naar jouw aanwezigheid laat me je nooit meer laten gaan want zonder jou ben ik verloren ik verlang naar jou, naar jouw liefde en ik zal altijd een Bacardi lemon bij me hebben om aan jou te denken als je er niet bent
we zouden samen kunnen zwemmen in een zee van Bacardi lemon en ons verlangen naar elkaar volgen totdat we nooit meer uit elkaar gaan.
Lekker fris windje uit het Roergebied.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat is wind uit Duitsland.
vergeten land,quote:Op woensdag 28 december 2022 22:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had er drie niet. Achterlijke Engelse namen ook: Kazakhstan.
Mooi hoor. Je hebt inspiratie vanavond.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:10 schreef sacha het volgende:
[..]
vergeten land,
vergeten taal we hebben je kazachs vergeten in de stad van de toekomst spreekt iedereen engels,
verdwenen in de woordenstroom van fast food,
sneakers en slangen je verdwijnt in de mist van onze gehaaste wereld
maar ik weet dat je bestaat in de bergen en de steppen in de taal van mijn voorouders die ik probeer te behouden
ik zal je nooit vergeten, kazakhstan mijn thuisland
en nu?quote:Op woensdag 28 december 2022 23:28 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]Ik weet ze weer allemaal.
uhuhquote:Op woensdag 28 december 2022 23:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Mooi hoor. Je hebt inspiratie transpiratie vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |