Beetje te vaak, vond ik.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:54 schreef Recce het volgende:
Dat kwam vaak langs dit jaar, vond ik.
Het ook, jaquote:Op woensdag 28 december 2022 22:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, het wordt tegenwoordig overal bijgehaald.
Dat valt wel mee, net iets groter dan dit.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat wordt ook nog eens heel groot.
quote:Op woensdag 28 december 2022 22:10 schreef sacha het volgende:
de de de de
het hoofdwoord van dit gedicht,
is vier keer herhaald,
zo klinkt het zoekend naar licht
de de de de
is vier keer herhaald,
zoekend naar een krachtig licht
de de de de
is vier keer herhaald,
zoekend naar een licht dat ons richt
de de de de
is vier keer herhaald,
zoekend naar een licht dat ons leidt
de de de de
is vier keer herhaald,
zoekend naar een licht dat ons begeleidt
Deze moet maar even wachten.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, net iets groter dan dit.
in de donkere nacht van stilte en verlatenheid klinkt het gefluister van de wind door de takken van de bomenquote:
En dan ben jij ook nog de intelligentste user op FOK!quote:Op woensdag 28 december 2022 22:16 schreef Recce het volgende:
Ik wist maar 48 van de 54 landen in Afrika.
Hij loopt vast bij m'n derde antwoord.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:17 schreef Recce het volgende:
https://www.sporcle.com/g(...)r=Matt&pid=1O30612eu
Weinig stilte deze nacht op Vlieland.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:16 schreef sacha het volgende:
[..]
in de donkere nacht van stilte en verlatenheid klinkt het gefluister van de wind door de takken van de bomen
het licht van de maan dat door het raam naar binnen valt glimt op het stof dat dansend zweeft in de lucht van vergetelheid
mijn pen vliegt over het papier terwijl ik mijn gedachten laat vloeien in woorden van poëzie die uit mijn hart komen
ik schrijf voor mijn eigen verstrooidheid en het verlangen naar verbinding met alles wat me omringt in deze stille, poëtische nacht
Ja, het gemiddelde op FOK! schijnt drie landen te zijn. Daarna zeggen ze als smoes dat de site vastloopt.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan ben jij ook nog de intelligentste user op FOK!
quote:Op woensdag 28 december 2022 22:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, het gemiddelde op FOK! schijnt drie landen te zijn. Daarna zeggen ze als smoes dat de site vastloopt.
Het is nog geen windkracht 9 geweest vandaag daar. Wordt dat nog verwacht?quote:Op woensdag 28 december 2022 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Weinig stilte deze nacht op Vlieland.
de wind die tegen de ruiten slaat en de regen die hard op het dak tikt maken het onmogelijk om te slapenquote:Op woensdag 28 december 2022 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Weinig stilte deze nacht op Vlieland.
Nee, maar 7 is al lawaaiig genoeg.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is nog geen windkracht 9 geweest vandaag daar. Wordt dat nog verwacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |